Faturasız Yenilenen 7GB 27TL


van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
Yenilenen 7GB 27TL
Yeni gelenlere özel sınırlı süre için geçerlidir
Yenilenen 7GB kapsamında 27 TL karşılığında yurt içi her yöne geçerli 750 dk, 250 SMS ve 7GB sahibi olurlar

Faturasız Yenilenen Tarifeler
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler, ÇaRşI 2387 ve Mesut Aktaş
aaaaaylmz

aaaaaylmz

Üye
Sanırım son gün 30 ağustos

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Ben de geçicem telekom deli etti beni, çok kötü bir deneyimdi
 
bilisimler

bilisimler

Üye
Tarife şahane ..
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Ben geçtim, kurtuldum tt dan
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Uzun süre vodefone kullanmış biri olarak kesinlikle vodefone dan uzak durun derim. Vodefone kadar berbat ve kötü bir operatör daha yok bu ülkede. Şu anda Turkcell kullanıyorum tarifeleri biraz pahali ancak hizmetleri çok iyi. Aklı olan vodefone dan uzak durur.
 
  • Beğen
Tepkiler: trsword52 ve BedirhaNTuhanA
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Uzun süre vodefone kullanmış biri olarak kesinlikle vodefone dan uzak durun derim. Vodefone kadar berbat ve kötü bir operatör daha yok bu ülkede. Şu anda Turkcell kullanıyorum tarifeleri biraz pahali ancak hizmetleri çok iyi. Aklı olan vodefone dan uzak durur.
Kötünün iyisi işte, telekomdan iyi en azından.Turkcell de bu tarifeyi 40 liraya anca alırsın
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Kötünün iyisi işte, telekomdan iyi en azından.Turkcell de bu tarifeyi 40 liraya anca alırsın
Vodefone dan daha iyi bir şirket. Vodefone nun müşteri hizmetleri o kadar kötü ki. Calisanlarin dünyadan haberleri yok.
 
interka

interka

Üye
müşteri hizmetleri kötü değil babamlar hacca gitti internetten görüşürüz diye yurtdışı paketi almadık ama arabistanda net sıkıntılı netten görüşemedik sadece mesaj atılıyor onuda bizimkiler beceremiyor. Turkcell bayisine gittim babamın hattına yurtdışı paketi tanımlarmısnız dedim bana hat sahibinin olması lazım diyor adam arabistanda diyorum olmaz dedi müşteri hizmetlerini aradım onlarda aynı şeyi söyledi. sonrasında annemin hattı vodafondu müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım saolsunlar hemen paket tanımladılar sonrasında kaç defa aradım paketin kalan bakiyesini öğrenmek için süreyi aşmasınlar diye hep yardımcı oldular süreyi doldurduklarında tekrar paket aldım hiç hat sahibi olacak diye diretmediler.
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler ve Genc007
Üst Alt