[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide


simavli3443

Üye
arkadaş telefon zaten sertifikasız programları kurmuyo ,bide sen durmuş sertifikası geçmişş programları koyuyorsun buraya.!
tarihi 2008 veya 2009 yapın hellocarı yükleyin hack işlemini yaptıktan sonra tarihi düzeltin farkettiysen konu 2008 de açılmış sertifika süresi dolmuş olabilir

---------- Eklendi @ 23:47:12 ---------- Yazıldı @ 23:44:50 ----------

kardes hellocarbide programinda menu1 e basinca program kendinden kapanip menuye geri donnuyor sence neden? N97 kullaniorum
telefonuna uygun değildir

ayrıca instalserver.exe dosyasının telinize uygun olanını bulun

ben modo yerine rompatcher programını kullanıyorum rompatçherde seçenekler disable caps ı seçince xploreyle sistem dosyalarına girebilir enable caps deyince sistem klasörüne ulaşımı kapatabilirsiniz
 


gty65

gty65

Üye
arkadaşlar ben hellocarbide yi kuruyorum ama açıp menü1 i seçtiğimde pro direk atıyo yani soru falan sormuyo privateye falanda bakıyorum açılmamış oluyor yardım edermisiniz lütfen bu arada tel n95
 
turankoyudur

turankoyudur

Üye
krdş ben telefona yeni format attım sys nin içinde bin klasörü gözükmüyor. format attmadan önce yapmıştım şimdi göyükmüyor yadım !!!!!!!!!!
 

xxxx1000

Üye
ya program sertfika istiyor zaten telefonum calistirsa sertfikayi bu programa ne ihtiyacim var....
 
055

055

Üye
teşşekür
 

up35

Üye
arkadaşlar hellocarbide yi yükledim açıyorum options>menu 1 i seçiyorum hellocarbide kapanıyor.Herhangi bi soru sormadan.Nasıl yapabilirim acaba n79 kullanıyorum
 

Muammer52

Üye
hack yapamayan kalmasın artık her yer hack yöntemiyle dolu
 
akdenizahmet

akdenizahmet

Üye
arkadaşlar hellocarbide yi yükledim açıyorum options>menu 1 i seçiyorum hellocarbide kapanıyor.Herhangi bi soru sormadan.Nasıl yapabilirim acaba n79 kullanıyorum
mesele de o zaten arkadaşım. X-plore'yi arkaplanda bırakıp açman gerekiyor ki hellocarbide çalıştıktan sonra program açmana izin vermez çünkü sistem klasörlerine erişim aktif olmuştur. Bu yüzden arkaplanda tek çalışan x-plore kalıyor..

- - - Eklendi - - -

bide unutmadan, n73 kullanıyorum. Soru soruyor fakat yazıyı göremiyorum ekranda donmus gibi kalıyor seçim tuşuna basınca kapanıyor ama aslında yine görevini yapmış oluyor. Sende de öyle olabilir..
 

fatime1414

Üye
süresi dolmus sertifika diyor x-plore yüklerken ne yapmalıyım

- - - Eklendi - - -

süresi dolmus sertifika diyor x-plore yüklerken ne yapmalıyım
 

akcay671

Üye
ellerine saglı tesekkurleeeeerrrr:alkis
 

oozcan42

Üye
süresi geçmiş sertifika diyor
 

spyıldırım

Üye
telde yuklu olan x-plorerı da sıldım senden ındırdıgımı kurayım dıye ama serftıfıka hatası verdı msnden yardım edebılır msıın kardesım yaa bıktım bu sertıfıka hatasından
 

enessglm6006

Üye
ya dediği niz programları da süresi geçmiş diyor bi yardım
 

umut12345

Üye
xplore'yi yüklemeye çalıştığımda da süresi geçmiş sertifika diyo napcaz?
 
İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
senmi benmi bıktım kardeşim bu sorundan
 
newhand

newhand

Üye
arkadaşlar ben dediğinizi aynen yaptım tel C7-00 ama olmuyor sizde boşuna uğraşmayın arkadaşlar verin 20 tl servis halletsin
 

memoto06

Üye
n81 de desteklenmiyo
 

muratakan87

Üye
FerreT Kardeş Sana ne kadar teşekkür etsem azdır sayende teli hackledim benim Tel Nokıa N73 BU YÖNTEM BENDE İŞE YARADI emeği geçen herkese çooookk Teşekürler :)
 
Ahmetali98

Ahmetali98

Üye
benim tel n79.menü 1 e basınca kapanıyo
 

nokia 603

Üye
fp2 de olur mu acaba
 
Üst Alt