İstek Yardım telefonum guncellestırme yaparken bişey oldu ve sureklı yenıden başlıyor


saitkose123

Üye
Zte grand x telefonuma guncellestırme yapıyordum o anda sarjda ıdı birşey oldu ve sureklı yenıden baslamaya basladı telefonu guvenlı modda baslatınca bırsey yok ancak normal basslattıgımızda aynı sorun reset atıyım dedım menu cıkıyor ( reboot now - wipe data factory reset - vbbb ) birde android cihaz var orda o menuderesım onun ıcınde ! var yanı bozulmus mudur napmalıyım ? wipe data factory resetmi yapayım bozulur dıye korkuyorum yoksa baska bısımı yapıyım Allah Rızası icin yardım edin param yok yeni telefonda alamıyorumm. :(
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
güncellemeyi bitirdi mi?
 

saitkose123

Üye
bilemiyorum abı wipe data factory reset yapıyorum actım sonra yıne yenıden basladıbu durumda ne yapmalıyım rom mu ındırıyım abı ne yapayım orjınalıde kalmasını ıstıyorym
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
stock rom indir veya yedeğin varsa onu at
 

saitkose123

Üye
nasıl ındırıyım stockveya yedek nasıl atıyım abı nolur yardım panık oldum
stock rom indir veya yedeğin varsa onu at
nasıl ındırıyım stock
---
veya yedek nasıl atıyım abı nolur yardım panık oldum
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
sistem yedeğini daha önce almadıysan google a telefonunun modelini yazarak stock rom ara. orda nasıl atacağında yazar.
 

saitkose123

Üye
abıcım kapatma olurmuYok herhalde abi stock romusistemin yedeginı almıs olabılırım abı onu nasıl yapcam
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
sorun devam ederse bi rom bul at. He ben yapamam diyorsan 25-30liraya yapıyor telefoncularzte driver larını indir pcye önce. burda anlatım var googleden çevirmeyi dene ZTE Grand X IN P940 | Android | XDA Forum
 

saitkose123

Üye
nasıl yapıyor abı yedekı olabılır onu nnsl ypcmAbi benimki v970
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
pcden atıcaksin. attığım linkte driverlar varzte driverlarını indir. yedeği pcden at telefona. ayrıntılı anlatım linkte var
 

saitkose123

Üye
Abi yedegini nasıl bulacam pekı + backupda bısey var 2014 - diye ona basıyorum atmıor
 

saitkose123

Üye
abi yedek nasıl yapacam
 

saitkose123

Üye
ya abi var bıtane yedek herhalde bacup dıyoda tarıh yazıyo nasıl atarız bu yedegı pc de yok
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
bilmiyorum tam başka arkadaştan yardım iste :(
 

saitkose123

Üye
abi telefoncu yaparmı bunu oda bulamassa rom falan nasıl yapar yapabılırmı yanı
 
Üst Alt