Telefon Tavsiyesi Yardim edermisiniz


Emrekocorj

Emrekocorj

Üye
Almisken en iyisini aliyim diyorum cunku bu bi kere olucaga benziyo saglam 4.2 ustu en ucuz telefonu yazabilirmisiniz bana ? Telefon modelini ve fiyati yazsaniz yeter :)

Herkeze tesekurler iyi forumlar...
 


iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
Eger paran yeterse discovery elite (1200) tl veya 800tl ye discovery 2 alabilirsin. Bunlar fiyat performans cihazlari
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrekocorj
Emrekocorj

Emrekocorj

Üye
Eger paran yeterse discovery elite (1200) tl veya 800tl ye discovery 2 alabilirsin. Bunlar fiyat performans cihazlari

Gercekten cok tesekurler elite ile normal versiyon arasinda pek bi fark yok galiba islemci biraz daha iyi ama bana normali yeter diye dusunuyorum bu telefona oyun icin ihtiyacim var online oyun dunyasina dalicam ona hazirlaniyorum :) eskiden symbian kullanirken cok oynardim ve cok ozledim artik android sistemde cok daha guzel cok daha gelismis oyunlar vardir diye dusunuyorum hayirlisi bidaki aya kadar telefon elimde insallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: iphonedoocu
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Motorola Moto G
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
fk555897

fk555897

Üye
Gercekten cok tesekurler elite ile normal versiyon arasinda pek bi fark yok galiba islemci biraz daha iyi ama bana normali yeter diye dusunuyorum bu telefona oyun icin ihtiyacim var online oyun dunyasina dalicam ona hazirlaniyorum :) eskiden symbian kullanirken cok oynardim ve cok ozledim artik android sistemde cok daha guzel cok daha gelismis oyunlar vardir diye dusunuyorum hayirlisi bidaki aya kadar telefon elimde insallah :)
Elite oyunlarda çok daha iyi performans sağlayacaktır. Bence bütçen yetiyorsa Elite al.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Asus zenfone 5 veya 6
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
zenfone, gm discovery. bunlar en iyi f/p cihazlar şuan için.
 
Emrekocorj

Emrekocorj

Üye
Hepsine bakiyorum tek tek cevaplar icin tesekurler :)
 
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
Gercekten cok tesekurler elite ile normal versiyon arasinda pek bi fark yok galiba islemci biraz daha iyi ama bana normali yeter diye dusunuyorum bu telefona oyun icin ihtiyacim var online oyun dunyasina dalicam ona hazirlaniyorum :) eskiden symbian kullanirken cok oynardim ve cok ozledim artik android sistemde cok daha guzel cok daha gelismis oyunlar vardir diye dusunuyorum hayirlisi bidaki aya kadar telefon elimde insallah :)
Discovery elite de suan hic bir oyun kasmaz. Hem fiyati da cok uygun. Simdiden hayirli olsun :)
 
mvrucu123

mvrucu123

Üye
Elit alacagina nexus 5 g2 bak
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
Emrekocorj

Emrekocorj

Üye
Elit alacagina nexus 5 g2 bak
Tavaiye etiiginiz telefonlarda cok iyi fakathem elite ile arasinda fazlabi fark yok hemde elite bana daha guzel geldi daha iyi geldi zaten hepsinin arasinda cok kucuk farklar vvar

Yorumlar icin tesekurler arkadaslar iyi forumlar...
 
mvrucu123

mvrucu123

Üye
Tavaiye etiiginiz telefonlarda cok iyi fakathem elite ile arasinda fazlabi fark yok hemde elite bana daha guzel geldi daha iyi geldi zaten hepsinin arasinda cok kucuk farklar vvar

Yorumlar icin tesekurler arkadaslar iyi forumlar...
Nexus 5 ile elit arasindaki google ve kalite farki küçük bir fark sayilmaz bence
 
Emrekocorj

Emrekocorj

Üye
Nexus 5 ile elit arasindaki google ve kalite farki küçük bir fark sayilmaz bence
2sinin arasindaki farklari bana bi aciklarmisin androide yeni atiliyorum yardimci olursan sevinirim cunku arasinda kaldim simdi hangisini alsam bilemiyorum hepsi birbiriyle yarisicak kapasitede telefonlar :)
 
mvrucu123

mvrucu123

Üye
2sinin arasindaki farklari bana bi aciklarmisin androide yeni atiliyorum yardimci olursan sevinirim cunku arasinda kaldim simdi hangisini alsam bilemiyorum hepsi birbiriyle yarisicak kapasitede telefonlar :)
Elit çok kötü bir tasarımda dikdörtgen olmuş cepte tasimasi falan sikinti ve cok büyük. G2 ile nexus 5 neredeyse ayni tek fark google farki ve batarya farki. Bataryada g2 hepsinin önünde güncelleme de nexus 5 hepsinden onde multimedyada g2 hepsinden onde ben alacak olsam siralama soyle olurdu. Ha ayrica elit 4.2 iken diger ikisi kitkatta.
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 5 en mantıklı seçim olur, emin olabilirsin.
2sinin arasindaki farklari bana bi aciklarmisin androide yeni atiliyorum yardimci olursan sevinirim cunku arasinda kaldim simdi hangisini alsam bilemiyorum hepsi birbiriyle yarisicak kapasitede telefonlar :)
başka konularda belki 10 kez yazmışımdır. Elitin 1 tane üstünlüğü yok. Destek konusu bile yeter artı olarak. Elit tft ekran kullanıyor. Gmdde de gördük gm nin nasıl güncelleme verdiğini. Daha doğrusu vermediğini. Gerçi verse bile ondaki rom ile nexustakini bir tutmak yine yanlış olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: mvrucu123
Emrekocorj

Emrekocorj

Üye
Nexus 5 en mantıklı seçim olur, emin olabilirsin.

4uncu ayin 8inde 1 ay icinde 4.4 kitkat guncellemesi gelicegi soylenmis gelmistir diye umuyorum benim bilgime gore bu rom iyi bi rom olmali

başka konularda belki 10 kez yazmışımdır. Elitin 1 tane üstünlüğü yok. Destek konusu bile yeter artı olarak. Elit tft ekran kullanıyor. Gmdde de gördük gm nin nasıl güncelleme verdiğini. Daha doğrusu vermediğini. Gerçi verse bile ondaki rom ile nexustakini bir tutmak yine yanlış olur.
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Elite almak mantık dışı. G2 al.
 
Invoke

Invoke

Üye
Onlar kitkatı verene kadar nexus 5 android l almış olacak. Ayrıca dediğim gibi onun mesele sadece android surumu değil. Bunun daha bir suru ıvır zıvırı var, kesinlikle aynı şey değiller. Ayrıca diskavriye de kitkat vereceklerdi kaç ay önce. Erteleye erteleye nereye geldi zaman.
 
  • Beğen
Tepkiler: mvrucu123
santouryuu

santouryuu

Üye
Discovery 2 888tl kliksa onsiparis aliyor diye duydum ama kendim bakmadim yanlis bilgilendirmeyeyim
 
Üst Alt