Tavsiye Xperia Z5 kullanan arkadaşlar bi bakarsanız çok sevinirim


şerefli

şerefli

Üye
daha önce konu da açmıştım fakat forumun yetkilileri dışında ilgilenen olmadı lütfen bakarsanız sevinirim Xperia Z5 kullanan bir arkadaşımız şu sorularımı cevaplarsa çok mutlu olucam ;
1-Xperia Z5 çok fazla ısınıyor mu ? örnek olarak kendi telefonumu vereyim ısındığında değerler 75-80 dereceleri görüyor z5 kullanıcısı bi arkadaşımızdan ricam telefonu çok çok zorlucak bi oyunu açıp 15-20 dk oynadıktan sonra cpu-z thermal sekmesinden ss alıp atabilir mi ?
2-kulaklık girişleri dayanıksız diyorlar bu ne seviyede çabucak bozulabilecek bir şey mi ?
3-Snapdragon 810 beni korkutuyor işin açıkçası Sony içine ısı borusu filan koymuştu z5 te ...
4-Eğer alma derseniz(ikinci el alıcam 650-700 bütçem var) ses kalitesi muazzam bi telefon önerebilirsiniz bu fiyat bandından çin menşeili firmalar haricinde
bunları yanıtlarsanız çok mutlu olucam şimdiden çok teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: BangBEE


arslan3332

arslan3332

Üye
Anladığım kadarıyla ikinci el z5 düşünüyorsun ben sony xperia z3 kullanan birisi olarak yorum yapmaya çalışayım.

1.Isınma konusunda kullanıcı yorumlarına göre z3 ile aynı durumda yani bildiğin fırın gibi ısınıyor.

2.Kulaklık konusunda araştırdığım ve kullanıcı yorumlarına göre z5 premium da kronik kulaklık girişi problemi var ama z5 de böyle bir şikayet görmedim.

3.Isınma problemi kesin olarak z5 de var.

4.Şahsen sana almanı önermem ama çin menşeli markaları istemiyorsan samsung tarafına yönelmen gerekecek onuda yazılım atmayı rom kurmayı bilmiyorsan tavsiye etmem çünkü samsung satış politikası gereği raflardan kalkan cihazlarını yavaşlatmak için müdahale de bulunuyor.Bunu rom kurarak kısmende olsa aşabiliyorsun.


Özet olarak ben olsam o fiyatın üzerine biraz daha ekleyip garantisiz kronik problemi olmayan Xiaomi,Redmi,Meizu,Huawei,Honor gibi markaların orta-alt modellerinden birini alırdım.Mutlaka garantili istersen bu markaların ikinci el garantililerine de bakabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: BangBEE
şerefli

şerefli

Üye
Anladığım kadarıyla ikinci el z5 düşünüyorsun ben sony xperia z3 kullanan birisi olarak yorum yapmaya çalışayım.

1.Isınma konusunda kullanıcı yorumlarına göre z3 ile aynı durumda yani bildiğin fırın gibi ısınıyor.

2.Kulaklık konusunda araştırdığım ve kullanıcı yorumlarına göre z5 premium da kronik kulaklık girişi problemi var ama z5 de böyle bir şikayet görmedim.

3.Isınma problemi kesin olarak z5 de var.

4.Şahsen sana almanı önermem ama çin menşeli markaları istemiyorsan samsung tarafına yönelmen gerekecek onuda yazılım atmayı rom kurmayı bilmiyorsan tavsiye etmem çünkü samsung satış politikası gereği raflardan kalkan cihazlarını yavaşlatmak için müdahale de bulunuyor.Bunu rom kurarak kısmende olsa aşabiliyorsun.


Özet olarak ben olsam o fiyatın üzerine biraz daha ekleyip garantisiz kronik problemi olmayan Xiaomi,Redmi,Meizu,Huawei,Honor gibi markaların orta-alt modellerinden birini alırdım.Mutlaka garantili istersen bu markaların ikinci el garantililerine de bakabilirsin.
samsung benden uzak sevenlerine yakın olsun öncelikle :D çünkü amoled panel kullanıyor bi kere ağzım yandı bi daha izin vermiyecem ekrana koydukları cam çok dandik en ufak darbe vs de kırılıp çatlayıveriyor note 4 üm vardı önceden 1 metre bi yerden düştü iç ekran kırıldı 850 tl ekran fiyatını görünce aman aman onun için Allah benden uzak etsin samsung u ondan hariç çin menşeili firmalara sar değerlerinden dolayı güvenemiyorum sar değerleri ile ilgili yeterli kaynak bulamadım çin markaları ile ilgili onu da geçtim onlarda da amoled panel var bir çoğunda ki kalsın :) sony de ısrarcı olmamın sebebi ses kalitesi birde o köşeli tasarımı çok hoşuma gidiyor pil koruma gibi özellikleri var kamera benim için çok önemli değil açıkçası ve ekranı ıps kırılsa 200 tl ye halledersin en pahalısını yani kaldı ki ben çok hor kullanırım telefonları lg ye bakıyorum kronik problemi olmayan cihazı nerdeyse yok hani az buçuk üstesinden gelirim tamircilik geçmişim var yazılım konusunda da eski yeni telefon ayırt etmiyorum zira rom kurmanın zirvesine çıktım diyebilirim rom portlama üzerinde uğraşıyodum en son vaktim olmadığı için bıraktımben en son xperia z kullanmıştım z5 gözüme çok karizmatik geldi xperia z çok ısınıyordu acaba çözmüşlermidir diye sordum Xperia z3 ısınma değerleri nexus 4 ile kapışır mı peki :) nexus 4 undervolt vs underclock ile 55 derecelere düşürebildim z3 testlerde gödrüğüm kadarıyla bu kadar ısınmıyordu sanki
 
  • Beğen
Tepkiler: BangBEE
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
Ses kalitesi iyi bir şey istemişssin . Nokia 6 ' yı öneririm . Aşırı oyun oynamazsın 10-20 dk içinde batarya sana 40 C° olur . Full hd ekranı vardır gayet yeterlidir. Stereo hoparlör vardır bu sistem hoparlör + ahizeyi hoparlör olarak kullanma mantığıyla çalışır . Dolby surround vardır cidden işe yarar. Poweramp ile beraber çok iyi ses kalitesi alırsın. Bataryası oyun oynamadığın takdirde gayet yeterlidir. 1 saatte %80 şarj olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli ve BangBEE

BangBEE

Üye
Sıfır farklı markalara bakmanızı tavsiye ederim. 2.el Sony almak mantıksız farklı bir markanın 2.el bir cihazını alman daha doğru olacaktır sony artık telefon eksik kalıyor günün teknolojilerine göre...
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli
şerefli

şerefli

Üye
Ses kalitesi iyi bir şey istemişssin . Nokia 6 ' yı öneririm . Aşırı oyun oynamazsın 10-20 dk içinde batarya sana 40 C° olur . Full hd ekranı vardır gayet yeterlidir. Stereo hoparlör vardır bu sistem hoparlör + ahizeyi hoparlör olarak kullanma mantığıyla çalışır . Dolby surround vardır cidden işe yarar. Poweramp ile beraber çok iyi ses kalitesi alırsın. Bataryası oyun oynamadığın takdirde gayet yeterlidir. 1 saatte %80 şarj olur.
nokia 6 dediğiniz gibi ses kalitesi vs olarak çok iyi fakat işlemci çok çok geride kalıyor yani bi snapdragon 650 vs olsaydı kesinlikle tercihim o olurdu
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
şerefli

şerefli

Üye
Sıfır farklı markalara bakmanızı tavsiye ederim. 2.el Sony almak mantıksız farklı bir markanın 2.el bir cihazını alman daha doğru olacaktır sony artık telefon eksik kalıyor günün teknolojilerine göre...
haklısınız ama günümüz teknolojilerine yakın bişey almak kesinlikle önceliğim değil emin olabilirsiniz(ikinci el mevzusuna gelirsek en son aldığım sıfır telefon nokia 5800 dı 2010 yılında gerisini siz düşünün seskalitesi ve wifi çekim gücü çok iyiydi ) nexus 4 ısınmasa veya az ısınsa emin olun kullanırdım kaldı ki 2012 yılında çıkmış bir cihaz hafıza kartı girişi dahi yok ama ısınma harici memnunum bakır plaka ile soğutucu yaptım underclock undervolt yaptıktan sonra anca 50-55 lere düşürebildim ve birazda karizmatik bişey kullanmak istiyorum yani keskin hatları beni çok cezbediyor sony de
 
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
haklısınız ama günümüz teknolojilerine yakın bişey almak kesinlikle önceliğim değil emin olabilirsiniz(ikinci el mevzusuna gelirsek en son aldığım sıfır telefon nokia 5800 dı 2010 yılında gerisini siz düşünün seskalitesi ve wifi çekim gücü çok iyiydi ) nexus 4 ısınmasa veya az ısınsa emin olun kullanırdım kaldı ki 2012 yılında çıkmış bir cihaz hafıza kartı girişi dahi yok ama ısınma harici memnunum bakır plaka ile soğutucu yaptım underclock undervolt yaptıktan sonra anca 50-55 lere düşürebildim ve birazda karizmatik bişey kullanmak istiyorum yani keskin hatları beni çok cezbediyor sony de
Ufs 2.0 - 2.1 - 3.0 lı telefon almalısınız
 
Üst Alt