XPERIA Z2 Lens Kabarcığı


Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
Xperia z2 cihazımın lens i üzerinde sanki jelatin varmışta hava kabarcığı girmiş gibi lekeler oluşmaya başladı ilk başlarda biriki tane iken şimdi bayağı yayıldı koruyucu bir jelatin vari tabaka oldugunu düşündüm tırnagımla sökmeyi denedim ama söküp kalkacak birşey gibi durmuyor ne kadar kamerada çektiğim resimlere etki etmesede canımı sıkmaya yetti bilen gören varmı yada fikri olan
 


0MG90

0MG90

Üye
İçinde mi dışında mı? Suya soktuysan belki içinde kaldı dicem ama
 
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
dışında gibi duruyor dostum evet suya soktum bıkac kez ama su gibi değil daha çok leke gibi sabit duruyorİnceledim de su alıyo beyler ıslak mendille sildim bildiğiniz buğu oluştu içeride çekilen resimlere etki etmiyor fakat sinek kücük olsada mide bulandırıyor telefondan soğudum ya o derece yıllardır sony kullanıyorum ama sony haddini fazla aştı bu sefer satabilirsem satıp iphone 5s alcam 2000 lira dile kolay bi öğrenci için hepsiburadadan almıştım acaba garanti durumu nedir bunun
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Biz boşuna mı G3 öneriyoruz? Kardeş kasa açıklığı, lens kayması, aşırı ısınma gibi ne ararsan var bu telefonda. Sana da kamera açıklığı gelmiş sanırım. Geçmiş olsun. Servise ver. Yapmazlarsa azarla.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
Harbiden z2 pişmanlık. Yılların fanboyu söylüyor bunu. Bunu yapmaları lazım fakat yine kapak açık diyecekler. Ulan su ana kadar hiç bir telefonumda su geçirmezlik yoktu fakat hepsinin kamerasınıda neredeyse hergün ıslak mendille silmeme rağmen hiçbiri su almadı buğu oluşmadı diğer kullandığım xperia modelleri bile. Bir yanda su geçirmeme gibi bir iddiası olmayan telefonlar su almazken su geçirmez (!) xperia z2 gibi amiral gemisi modelin ıslak mendille silindiği için su alması yeterince ironik değilmi? Merak ettiğim bir husus ta hepsiburada.com dan aldım garantisi nedir bu telefonun yaptırabilirmiyim zaten bir bozukluk yok kasa açılacak temizleyip kapatılacak hepsi bu.ama biz kullanıcılar o kadar gerizekalıyız ki o kapakları hep kapatmadan suya atarız manyağız ya hani. Bu son sony nin bana kitleyişine izin verişim oldu. ALMAYIN ABİ.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Sucrofe
papakudioflu

papakudioflu

Admin
Biz boşuna mı G3 öneriyoruz? Kardeş kasa açıklığı, lens kayması, aşırı ısınma gibi ne ararsan var bu telefonda. Sana da kamera açıklığı gelmiş sanırım. Geçmiş olsun. Servise ver. Yapmazlarsa azarla.
Gereksiz etiketlemelerden kaçınınız
 
  • Beğen
Tepkiler: Sucrofe
xpaede

xpaede

Üye
Harbiden z2 pişmanlık. Yılların fanboyu söylüyor bunu. Bunu yapmaları lazım fakat yine kapak açık diyecekler. Ulan su ana kadar hiç bir telefonumda su geçirmezlik yoktu fakat hepsinin kamerasınıda neredeyse hergün ıslak mendille silmeme rağmen hiçbiri su almadı buğu oluşmadı diğer kullandığım xperia modelleri bile. Bir yanda su geçirmeme gibi bir iddiası olmayan telefonlar su almazken su geçirmez (!) xperia z2 gibi amiral gemisi modelin ıslak mendille silindiği için su alması yeterince ironik değilmi? Merak ettiğim bir husus ta hepsiburada.com dan aldım garantisi nedir bu telefonun yaptırabilirmiyim zaten bir bozukluk yok kasa açılacak temizleyip kapatılacak hepsi bu.ama biz kullanıcılar o kadar gerizekalıyız ki o kapakları hep kapatmadan suya atarız manyağız ya hani. Bu son sony nin bana kitleyişine izin verişim oldu. ALMAYIN ABİ.
Ürününüzde donanımsal bir hata meydana gelmişse ki bu durumda donanımsal ve üstelik fabrika çıkışı bir hata mevcut gibi duruyor ; o zaman ürününüzün eksikliği garanti kapsamında giderilir. Giderilemeyecek durumda ve elinizde fatura var ise cihazınız değiştirilir. 0212 473 7777 numaralı xperia destek hattından imei numaranızla garanti durumunuzu ve nerelerde destek alabileceğinizi sorgulayabilirsiniz.
 
0MG90

0MG90

Üye
Ayrıca bu ürün su geçirmez değil suya dayanıklı ıslak mendille de telefon neden silinir bilmem
 
  • Beğen
Tepkiler: wwwhmz ve xpaede
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ayrıca bu ürün su geçirmez değil suya dayanıklı ıslak mendille de telefon neden silinir bilmem
Z serisinde havuza telefonla atlamaz mıyız? Ben sanki havuza girilebilir diye hatırlıyorum?
 
xpaede

xpaede

Üye
Z serisinde havuza telefonla atlamaz mıyız? Ben sanki havuza girilebilir diye hatırlıyorum?
Havuza girmek kullanıcının tercihidir ancak bu tür firmaların hiç bir tanesi su geçirmezlik garantisi vermiyor. Firmalar sadece suya dayanıklı demekle yetiniyorlar zaten bunun da çeşitli derinlik ve zaman testleri mevcut. Bu yüzden biraz Türk aklı olacak belki ama, hiç bir zaman iki bin küsür liralık telefonla havuza girme riskini göze almam açıkçası.
 
  • Beğen
Tepkiler: wwwhmz ve B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Havuza girmek kullanıcının tercihidir ancak bu tür firmaların hiç bir tanesi su geçirmezlik garantisi vermiyor. Firmalar sadece suya dayanıklı demekle yetiniyorlar zaten bunun da çeşitli derinlik ve zaman testleri mevcut. Bu yüzden biraz Türk aklı olacak belki ama, hiç bir zaman iki bin küsür liralık telefonla havuza girme riskini göze almam açıkçası.
Sitesinde bile xperia z cihazlarını suyun dibinde görünce bende sıkıntı olmaz diye düşünüp atarım :D
 
xpaede

xpaede

Üye
Hah :) Ben de Z Ultra kullanıcısıyım ilk zamanlar bir hevesle musluk altında şakır şukur yıkadığımı biliyorum. Bu hevesim bir süre sonra ekran altındaki hafif buharlanma ile son buluncaya kadar gayet keyifliydi.Sonradan öğrendiğim acı gerçek ise bu tür cihazların şiddetli akım hızına sahip sularda herhangi bir garantisi olmadığıydı. :) Şimdi 2. Z Ultra'm ile böyle deneyimlere karşıyız.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
0MG90

0MG90

Üye
Ayrıca diğer forumda ana konusunu okudum cihaz eğer su almışsa bir kaç gün kullanmadan bir yere bırakmanız lazımmış
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hah :) Ben de Z Ultra kullanıcısıyım ilk zamanlar bir hevesle musluk altında şakır şukur yıkadığımı biliyorum. Bu hevesim bir süre sonra ekran altındaki hafif buharlanma ile son buluncaya kadar gayet keyifliydi.Sonradan öğrendiğim acı gerçek ise bu tür cihazların şiddetli akım hızına sahip sularda herhangi bir garantisi olmadığıydı. :) Şimdi 2. Z Ultra'm ile böyle deneyimlere karşıyız.
Bildiğim iyi oldu sağolasın :)
 
//oguzhan//

//oguzhan//

Üye
Sorunu çözebildinizmi acaba?
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
Biz boşuna mı G3 öneriyoruz? Kardeş kasa açıklığı, lens kayması, aşırı ısınma gibi ne ararsan var bu telefonda. Sana da kamera açıklığı gelmiş sanırım. Geçmiş olsun. Servise ver. Yapmazlarsa azarla.
Z2'nin kronik sorunları gibi bunların belirtilmesini anlamıyorum. Amcamın elinde de Z2 var, sıkıntı yok. Z'nin kasası daha açık bundan. Belli bile olmuyor bu telefonda. Xperia serisini yerde yere vurmak için toplanmış bir kesim var. Isınıyor diye de ortalığı ayağa kaldırdılar. Marketten ''iç çamaşırı gösterme, ralli oyna, silahlı oyun'' tarzı şeyler indirmesinler bir zahmet. Bu kişilerin eline hangi telefonu versen iç ederler. Gerçekten sorunu olan olabilir ancak bazı şikayetleri komik buluyorum. Sorun denk gelirse telefona değiştirilir zaten.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve TheDarkStar7
yakupb03

yakupb03

Üye
Xperia z2 cihazımın lens i üzerinde sanki jelatin varmışta hava kabarcığı girmiş gibi lekeler oluşmaya başladı ilk başlarda biriki tane iken şimdi bayağı yayıldı koruyucu bir jelatin vari tabaka oldugunu düşündüm tırnagımla sökmeyi denedim ama söküp kalkacak birşey gibi durmuyor ne kadar kamerada çektiğim resimlere etki etmesede canımı sıkmaya yetti bilen gören varmı yada fikri olan
Cihaz kaç aylık aynı sorun bende de var acaba değişim yapılır mı? Servise göndermeyi düşünüyorum 14w21 ve ben 14w30 ve üzeri bir cihaz istesem gönderirler mi?
sizce değişim yapılır mı kutudan böyle çıktı ve 3 ay oldu alalı?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Invoke

Sh0tt3R

Üye
Xperia z2 cihazımın lens i üzerinde sanki jelatin varmışta hava kabarcığı girmiş gibi lekeler oluşmaya başladı ilk başlarda biriki tane iken şimdi bayağı yayıldı koruyucu bir jelatin vari tabaka oldugunu düşündüm tırnagımla sökmeyi denedim ama söküp kalkacak birşey gibi durmuyor ne kadar kamerada çektiğim resimlere etki etmesede canımı sıkmaya yetti bilen gören varmı yada fikri olan
Kardeş aynı sorun bende de var hatta telefonun arkasından birşey oynamış gibi sallayınca hafiften seste geliyordu bi baktım lens oynamış yerinden az bişey, dediğin gibi camın üzerinde de bu lekeler var, ben cihazı vodafone dan almıştım sanırım gen pa ya bağlı teknik servisi birazdan götürücem..
 

happili

Üye
Arkadaşlar 2 ay önce Z3 aldım ve aynı sorun bende de mevcut. Kameranın çözünütlüğünü düşürdüğünü düşünüyorum bu kabarcıkların. Emin olun bundan önce Z vardı ve daha net fotoğraflar çekiyordum. Sony aşığıyım fakat sırf bu lens kabarcığı yüzünden telefonu satmayı bile düşündüm. Acaba garantiye göndersek değiştirirler mi lensi yada sorunu giderirler mi ?
 
Üst Alt