Xeon x5460 İşlemci Satan Var Mı?


mta122003

mta122003

Üye
Merhaba, benim pc nin işlemcisi düşük. Bana bu işlemciyi önerdiler. Yaklaşık 1 ay önceye kadar 70 e kadar satılan işlemci şimdi bakıyorum fiyatları uçmuş 150 TL den başlıyor. Benim elimde şuan 50 anca var. Ha 50 olsun demiyorum da misal 90 100 gibi. Elinde olupta uygun fiyata bırakacak olan var mı? Şuan ki işlemcim Core Duo 2 E6300
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Ufak bir tavsiye vereyim. Bu şekilde küçük gibi gözüken değişiklikler size daha çok para harcamanız olarak geri döner. İşlemci değişir diyelim anakart uygun mu ? Anakart uygunsa daha sonradan RAM de alsam mı denir RAM alınır, ekran kartı alınır liste uzar ve eğer sıfır alınmazsa bir de çalışmama ihtimali var ve sonuçta nereye geldi yine elden fazla paranın çıkmasına sebep olur.
Bence elinizde ki parayı biriktirin, damlaya damlaya göl olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
mta122003

mta122003

Üye
Ufak bir tavsiye vereyim. Bu şekilde küçük gibi gözüken değişiklikler size daha çok para harcamanız olarak geri döner. İşlemci değişir diyelim anakart uygun mu ? Anakart uygunsa daha sonradan RAM de alsam mı denir RAM alınır, ekran kartı alınır liste uzar ve eğer sıfır alınmazsa bir de çalışmama ihtimali var ve sonuçta nereye geldi yine elden fazla paranın çıkmasına sebep olur.
Bence elinizde ki parayı biriktirin, damlaya damlaya göl olur.
Hocam öyle de forum sitesinde paylaştım anakartımla uyumlu diye dediler
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Xeon Yerine Quad Serisinede Geçebilirsin.Ben E8500 den Q6600 e Geçtim Oc İle 3.00 Ghz Yaptım Arada Uçurum Var Öyle Söyleyeyim.En Basiti Aygıt Yöneticisine veya Disk Yönetimine Girmek İstediğimde Eskiden 4 Sn Olan İşlem Süresi Rahat 2 Snde Çözümleniyor.Arkadaşında Dediği Gibi Sistemin Ne Durumda? Ona Göre İşlemciyee Yönel Bence
Mesaj birleştirildi:

Hatta Speccy yi Kur ve Ekran Alıntısını Burada Paylaşırsan Bir Bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: mta122003

mustafa.dr.12

Üye
Xeon Yerine Quad Serisinede Geçebilirsin.Ben E8500 den Q6600 e Geçtim Oc İle 3.00 Ghz Yaptım Arada Uçurum Var Öyle Söyleyeyim.En Basiti Aygıt Yöneticisine veya Disk Yönetimine Girmek İstediğimde Eskiden 4 Sn Olan İşlem Süresi Rahat 2 Snde Çözümleniyor.Arkadaşında Dediği Gibi Sistemin Ne Durumda? Ona Göre İşlemciyee Yönel Bence
Mesaj birleştirildi:

Hatta Speccy yi Kur ve Ekran Alıntısını Burada Paylaşırsan Bir Bakalım
Tabiki hocam birkaç dakika içinde paylaşıyorum
Mesaj birleştirildi:

Buyrun



Hocam valla ben pek anlamıyorum donanımdan. Başka forumda arkadaşlar o işlemciyi önermişti bende öyle kafama takmıştım alacaktım. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
mta122003

mta122003

Üye
--Yan hesabım varmış farketmeden ordan mesaj atmışım pc de açıktı--
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Neden iki hesap?
@mustafa.dr.12 ve @mta122003
 
  • Beğen
Tepkiler: mta122003
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Anakart İyi Gibi Duruyor.DDR3 Olsaydı İyiydide Şu G41 Kombo Çipsetli Kartlar Var DDR3 DDR2 Diye Geçiyor.Senin Acil Olarak İşlemci ve Ekran Kartını Yükseltmen Gerek.Şu An 2 Ghz Bile Saat Hızı Sunmuyor İşlemci.Eğer Quad Serisine Geçersen Ciddi Fark Olur.Eğer Anakartı Satip Üstüne Koymadan G41 Kombo Kart Alabilirsen İyi Olur.Ramlerin Hızıda Yükselmiş Olur
 
  • Beğen
Tepkiler: mta122003
mta122003

mta122003

Üye
Anakart İyi Gibi Duruyor.DDR3 Olsaydı İyiydide Şu G41 Kombo Çipsetli Kartlar Var DDR3 DDR2 Diye Geçiyor.Senin Acil Olarak İşlemci ve Ekran Kartını Yükseltmen Gerek.Şu An 2 Ghz Bile Saat Hızı Sunmuyor İşlemci.Eğer Quad Serisine Geçersen Ciddi Fark Olur.Eğer Anakartı Satip Üstüne Koymadan G41 Kombo Kart Alabilirsen İyi Olur.Ramlerin Hızıda Yükselmiş Olur
İki tane sorum var şimdi

1 - Hocam ben şimdi işlemci alacaksam hangisini alayım belli başlı bişeyler önerir misiniz?

2 - Anakart değiştireceksem Ddr 2 olsun. Birde kombo kart dediğiniz modeli nedir mesela
Mesaj birleştirildi:

Birde bana işlemci dedikleri için kafam işlemciye takıldı. Sizde şimdi böyle dediniz işlemci mi anakart mı diye düşünüyorum elimde fazla para yok. Zaten işlemci alırsam 10 15 neyse onu da satarım. Dediğiniz anakartı da 150 160 dan koymuşlar letgo da öyle gördüm
Mesaj birleştirildi:

Çok mesaj attım biliyorum ama:thumbup: bana önerebileceğiniz bişey olduğunda ben onu bulup size link atsam iyi mi değil mi sorup alsam olur mu?
 
Son düzenleme:
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Xeon Serisi Quadlara Göre Biraz Daha Uygun Biraz Tuhaf. 80 Tlden Başlıyordu Q6600 ler Filan.Ben Olsam Çalişma Hızı Yüksek Quad Serisi Alırdım.

G41 Çipsetli Kartlar.Elindekini Satıp DDR3 Sisteme Geçebilirsin


Anakartlar O Civari En Son Kaç Tlye Almıştım Tam Hatırlamıyorum 100 TL Bandında Olması Gerekiyor Diye Bİliyorum. Max 150 Filan O Aralıklarda.Sahibindene Filanda Bak Denk Gelir İlla ki
 
  • Beğen
Tepkiler: mta122003
mta122003

mta122003

Üye
Xeon Serisi Quadlara Göre Biraz Daha Uygun Biraz Tuhaf. 80 Tlden Başlıyordu Q6600 ler Filan.Ben Olsam Çalişma Hızı Yüksek Quad Serisi Alırdım.

G41 Çipsetli Kartlar.Elindekini Satıp DDR3 Sisteme Geçebilirsin


Anakartlar O Civari En Son Kaç Tlye Almıştım Tam Hatırlamıyorum 100 TL Bandında Olması Gerekiyor Diye Bİliyorum. Max 150 Filan O Aralıklarda.Sahibindene Filanda Bak Denk Gelir İlla ki
Hocam DDR3 anakart alsam bu seferde ram gerekecek işlemci gerekecek. Siz Xeon değil quad serisine bak dediniz şimdi de o yattı aklima. Hangisini alıym bi işlemci söyler misiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Moderator

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: mta122003
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
Xeon Serisi Quadlara Göre Biraz Daha Uygun Biraz Tuhaf. 80 Tlden Başlıyordu Q6600 ler Filan.Ben Olsam Çalişma Hızı Yüksek Quad Serisi Alırdım.

G41 Çipsetli Kartlar.Elindekini Satıp DDR3 Sisteme Geçebilirsin


Anakartlar O Civari En Son Kaç Tlye Almıştım Tam Hatırlamıyorum 100 TL Bandında Olması Gerekiyor Diye Bİliyorum. Max 150 Filan O Aralıklarda.Sahibindene Filanda Bak Denk Gelir İlla ki
Xeon çok gelmiş galiba
 
  • Beğen
Tepkiler: mta122003
mta122003

mta122003

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
Atmadınız diye biliyorum hocam. Bende bulurum da sizin fikirleriniz önemli bana. Hangisi daha iyi olur çok pahalı bişey olsunda istemiyorum max 130 gibi
Ben sana listeyi yukarıda verdim. Passmark listesine göre alınan puanlar ortada . Hangisi bulursan artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: mta122003
mta122003

mta122003

Üye
Ben sana listeyi yukarıda verdim. Passmark listesine göre alınan puanlar ortada . Hangisi bulursan artık.
Hocam testi verdiniz de ben anlamıyorum, fikir istiyorum diyorum sistemim için. Mesela şunu al sistemine iyi olur yada şu olabilir gibi. @DarkredBlue61 hocamın önerdiği gibi
Mesaj birleştirildi:

@DarkredBlue61 hocam eğer Q6600 iyi olacaksa onu alayım
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
O İyi Sayılırda Saat Hızı 2.66 GHZ Eğer Biraz Daha Çıkabilirsen Q8300 Öneririm. hatta Dahada Üzerine Çıkabilirsin 9 Bin Serisi Filan.
Q6000 60-80 Tl Cıvarı İdi Diye Biliyorum.
Q8000 Serisi 100 Tlden Başlar 150 ye Filan Çıkar.Sahibinden de Bayaği Var Oraya Göz At. Mümkünse 9 Bin Serilerini Almaya Bak
Anakartıda Güncellersen Bazen Uygun Fİyatlı Ram ile Satılan Kartlar Denk Getirebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: mta122003 ve MAERKEK
mta122003

mta122003

Üye
O İyi Sayılırda Saat Hızı 2.66 GHZ Eğer Biraz Daha Çıkabilirsen Q8300 Öneririm. hatta Dahada Üzerine Çıkabilirsin 9 Bin Serisi Filan.
Q6000 60-80 Tl Cıvarı İdi Diye Biliyorum.
Q8000 Serisi 100 Tlden Başlar 150 ye Filan Çıkar.Sahibinden de Bayaği Var Oraya Göz At. Mümkünse 9 Bin Serilerini Almaya Bak
Anakartıda Güncellersen Bazen Uygun Fİyatlı Ram ile Satılan Kartlar Denk Getirebilirsin
Tamam hocam çok sağolun
Mesaj birleştirildi:

O İyi Sayılırda Saat Hızı 2.66 GHZ Eğer Biraz Daha Çıkabilirsen Q8300 Öneririm. hatta Dahada Üzerine Çıkabilirsin 9 Bin Serisi Filan.
Q6000 60-80 Tl Cıvarı İdi Diye Biliyorum.
Q8000 Serisi 100 Tlden Başlar 150 ye Filan Çıkar.Sahibinden de Bayaği Var Oraya Göz At. Mümkünse 9 Bin Serilerini Almaya Bak
Anakartıda Güncellersen Bazen Uygun Fİyatlı Ram ile Satılan Kartlar Denk Getirebilirsin
Eğer Q6 alacaksam Q6600 , Q8 alacaksam Q8300 Q9 içinse rastgele . Q6600 denemek istiyorum. Oyunlarda fps de inşAllah güzel bir artış olur
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61 ve MAERKEK
Üst Alt