X-Plore v1.30'dan v1.22'ye Düşme Anlatımı by Reis-i Eagles


mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
yaptım bendede çalışıyor ama yeni version istiyor hayır diyosun normal çalışıo telefon 5320. saolasın eline saglık.
 


seydiaa

Üye
X-Plore v1.30'dan v1.22'ye Düşme Anlatımı by Reis-i Eagles™

v1.30'da her başlangıçta ve kapanışta 3sn beklemek istemiyorsanız;


1-) X-Plore v1.30'u silin.
2-) "X-Plore v1.20 Orjinal" dosyasını kurun. Daha sonra "X-Plore v1.20 Unsigned" dosyasını kurun.
3-) "Kod Alma" dosyasını kurun, çalıştırın ve kodu alın. Aldığınız kodla X-Plore 1.20'nin kilidini açın. (Kod aklınızda kalsın.)
4-) X-Plore v1.22'yi kurun. v1.20'nin kilidini açtığınız kodla v1.22'nin de kilidini açın.


Bu kadar...


İndirmek için;
http://rapidshare.com/files/176420957/X-Plore.v1.30-v1.22.rar

üstad 3. madde de 1.20 nin kilidini açın diyorsunuz da daha programı açar açmaz yeni versiyon var deyip netten indirmeye kalkıyor nasıl etcez bilemiyorum...
 

aspava2270

Üye
slm kardeş kaç günden beri bu proğramı arıyorum ama ne hikmet bir türlü yükleyemedim inşallah olur

--------------- Ekleme ---------------

valla olmadı kardaş yaff benim tel de hiç bir proğram yok ve bu proğramaıda yükleyemedim dozya bozuk diyor yüklerken
selamlarla genede saol
 

irc32

Üye
konuyla ilgilenen pek yok sanırım :) konuyu açan dahil.
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
ya kardeşim bu ben de işe yaramadı ya tlf n95 8gb en son 4. part ı yüklerken güncelleştirme hatası diyor:S
v1.30u silmediysen bu hatayı söyler... mutlaka kalan parçası vardır...:oke:
 
emirkan25

emirkan25

Üye
işte eline saglık kardeş
 

pc_maniaaa

Üye
bende kurdum fll çalışıyor ama tek sorun bin klasörünü göremiyorum. bu sorunu nasıl çözebilirim acaba
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye

Aykut44

Üye
Dosyalar Bozuk Görünüyor neden anlamadim ?

--------------- Ekleme ---------------

Bazi yorumlara baktimda millet memnun gibi ama biz nie memnun olamiyoruz anlamadim gitti valla...
 

zwergis

Üye
tşk.ler usta eyvallah.işe yaradı.
 
james54

james54

Üye
arkadsm bende fulllendıkten sonra her gırısımde yıne demo oluo ve kod ıstıoo napabılırm lutfen yrdmm
 
bulentba

bulentba

Üye
tmm iyi hoş anlatmıssında kendin denedinmi bunu bende çalışmadı önce kendin dene sonra baska bi arkadasında dene ondan sonra anlat ÇALIŞMADI anladını
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sağol kardeş işe yaradı..
 
badboys15

badboys15

Üye
1.20 orjinali kuramadım süresi geçmiş sertifika diyor

--------------- Ekleme ---------------

kardes tele yeni format attım tel n73 me son versiyon daha 1.20 orj kurarken sertifika hatası veriyor napcam
 

askm

Üye
Arkadaş klavyene sağlık tesekkür edrim emeğine cok sağol
 
Reis-i Eagles

Reis-i Eagles

Üye
1.20 orjinali kuramadım süresi geçmiş sertifika diyor

--------------- Ekleme ---------------

kardes tele yeni format attım tel n73 me son versiyon daha 1.20 orj kurarken sertifika hatası veriyor napcam
tarihi geri al kur sonra tekrar ileri al :oke:
 

kordiyal10

Üye
Dediğini yaptım ama en son uygulamadan sonra bitişde 1,22 versiyonuna girdigimde yeni versiyonu yükleyiniz yazıyor ve onuda yükledikden sonra 1,30 un şifresini yazıyorum sonrada denetlemesi için internete baglanıyor ve kaçak oldugu anlasılıncada tekrar şifreyi yazıyorum ve aynı seyi bana tekrar yapıyor benim sorunum bu nasıl bir çare bulabiliriz ???
 
amiremet

amiremet

Üye
kardeş n79 da olmuyor.zaten telefonu hack leyemedikki.unsigned kurmak için de tel in hacklenmesi gerek.1.30 versiyonu kurduk internet bağlantısı istiyor bağlan diyoruz bu sefer kodu kabul etmiyor.versiyon düşüyoruz kuruluyor fakat programdan çıkıp tekrar girdiğimizde ise versiyon kullanımı geçmiş gibi uyarı alıp tekrar internet bağlantısı vs vs uzayıp gidiyor bir kısır döngü gibi..

--------------- Ekleme ---------------

Dediğini yaptım ama en son uygulamadan sonra bitişde 1,22 versiyonuna girdigimde yeni versiyonu yükleyiniz yazıyor ve onuda yükledikden sonra 1,30 un koduni yazıyorum sonrada denetlemesi için internete baglanıyor ve kaçak oldugu anlasılıncada tekrar kodu yazıyorum ve aynı seyi bana tekrar yapıyor benim sorunum bu nasıl bir çare bulabiliriz ???bu arkadaşa aynen katılıyorum aynı sorun n79 da var saygılar

--------------- Ekleme ---------------

Dediğini yaptım ama en son uygulamadan sonra bitişde 1,22 versiyonuna girdigimde yeni versiyonu yükleyiniz yazıyor ve onuda yükledikden sonra 1,30 un koduni yazıyorum sonrada denetlemesi için internete baglanıyor ve kaçak oldugu anlasılıncada tekrar kodu yazıyorum ve aynı seyi bana tekrar yapıyor benim sorunum bu nasıl bir çare bulabiliriz ???bu arkadaşa aynen katılıyorum aynı sorun n79 da var saygılar
 

murat_5091

Üye
6630 .sisx dosyasını açar mı
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Açmaz
 
Üst Alt