Haber Whatsapp açık ara önde !


Bu tarz değişik içerik istiyormusunuz ?

  • Evet.

    Kullanılan: 13 76.5%
  • Hayır.

    Kullanılan: 2 11.8%
  • Belki.

    Kullanılan: 2 11.8%

  • Kullanılan toplam oy
    17
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
Evet evet "Whatsapp var mı ya? :)" diyerekten numarayı istediğimiz uygulamadan bahsedicem. Kimine göre vatsep, kimine vatsap, bazen de vassap. Eğer arama motorlarını biraz gezerseniz "Whatsapp nasıl okunur ?" adlı binlerce sonuç bulabilirsiniz.
Aylık bir kaç lirayı gözden çıkarmayıpta sms yapmayanların, çok daha fazla paraya internet paketine muhtaç edildiği uygulamadır Whatsapp. Last seen sayesinde "mesajını görmedim cnm yaa" bahanesini hiçe sayan Whatsapp, Temmuz 2014 araştırmasına göre 500 milyonun üzerinde kullanıcı sayısıyla açık ara önde. Zaten bana göre bunların 20-25 milyonu hep biz. Yeni telefon alacak insanların artık, "bunda şarkı dinleyebiliyoz mu?" sorusunun yerini aldı "buna whatsapp yükleniyo mu?" sorusu. Mağazalar artık bu sorudan bıkmış olmalı ki ram, işlemci,gorilla glass ne bileyim android, ios tarzı şeyler yerine direk whatsapp var diye ürün tanıtımlarına yazmışlar. Hal bu olunca listenin tavanına kafa atmış bu uygulama.
Onu hemen takip eden, ikinci sırayı alan, görüntülü konuşma uygulaması diye anlatılan Line(Layn). Bana kalırsa çok başarılı bir uygulama fakat Whatsapp gibi her platformda olmaması bir hayli kullanıcı kaybettirmiş ki ikinci sırada. Nokia telefon alalım sağlam olsun gibi bir zihniyete karşı Nokianın ısrarla kullandığı Symbian işletim sisteminde yok bu uygulama.
Ardından takip eden WeChat(Vii çet) üçüncü sırada yer alıyor. Ben gayet beğensem de, shake adı verilen telefon sallama şeysini çok eğlenceli bulsam da, fazla tutmadı sanırım. Tutmaz tabi. Genelde asyada kullanılan bu uygulamada her salladığınızda koniçivalarla karşılaşabilme ihtimaliniz çok yüksek. İnsan bir zaman sonra seriye bağlıyor. Bir vatandaşıyla karşılaşsa bile ister istemez tekrar sallayıp pişmanlıklar yaşayabiliyor. Zaten herhangi bir yabancıyla konuşmak bir insana dil dışında ne kazandırabilir ki düşüncesini savunan bir milletiz, yani biz kendi insanımızla zor konuşuyorken böylesine dünyayı kapsayan bir konuşma sistemini ne yapalımki?
Geldik listemizin son uygulamasına.. Skype! Değişiklik gösteren isimler takma adlar bir hayli fazla burada da. "Sıkaypi" diye havalı konuşanı mı ararsın "Sıkayp" deyip geçeni mi, konuyla alakası olmayıp "mesıncırın yeni şeysi" diyeni mi istersin. Her türlüsü var. Fakat Skype bana göre on numara beş yıldız bir program. Yalnız insanlara bazı özellikleri para karşılığında satmaya çalışmasalar çok daha güzel olabilirmiş diye düşünüyorum. Ücretli arama özelliğine, aramak istesem telefon kullanırım diyenler çooook. Görüntülü arayıp üniversitedeki oğlunu kızını gören "ayıp olmasın atalım üç beş bişey" deyip ödeme yapanda çok. Liste dışında kalan BBM, Kik, Fring vb. uygulamalar niye listeye dahil edilmedi bilmiyorum, bu sıralamayı öğrendiğim kaynakta herhangi bir açıklama belirtilmemişti sanırım belirli oy yüzdesinin altında kaldılar. Böylesine bir araştırma sırasında belirli yüzdeyi geçemeyen uygulamaları ben kendimce yorumlamayı düşünmüyorum. Whatsapp'a daha nice nice başarılar derken, ikide bir sosyal medya üzerinde "whatsapp gitti galiba :/, whatsapp çöktü mü? whatsaaaaaaaaaap !" tarzı yazılar görmemeyi, yeni güncellemelerin çok daha stabil olmasını temenni ediyorum...


Yazı tamamen bana aittir, okuduğum bir haberi kendimce yorumlayıp, değişik bir şey yapıp sizlerle paylaşmak istedim. Belki eğlenceli bir şey olur, hoşuma giderse bu şekilde yazmaya devam edebilirim. Paylaşmak isterseniz, ALINTI OLDUĞUNU BELİRTİN (!) :) Herkese iyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aytaç-01, -Empat-, -Emre ve 2 diğerleri


xqz5

Üye
Gizlilik ayarı gelince whatsaptan sogudum:)söylediğn gbi Line yi bizler kullanamıyoruz. we chat i birara yuklemstm ama sildm arama ozelliği yokken whatsap kullanrkn gereksz. Skype ise sadece intrnt uzerndn ukash kart alırkn kullanyorm ayda bir yani:)
 
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE
foreverthe

foreverthe

Üye
Bence Whatsapp yüz yılın buluşu vallaha :D
 
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
whatsapp candır gerisi heyecandır :D böyle bir sıralama olduğunu gördüm, kendimce yorumladım, sizce nasıl olmuş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hsynkckygcı@
foreverthe

foreverthe

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Line mine bunlar hikaye! WhatsApp şahane! :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE

WanWan

Üye
sybianda adamakıllı bi vetsep var diyerleri dandik veya "yok"
 

SaKo98

Üye
whatsapp da yakında destegi kesicek görünen o çokda umutlanmayın bence
 
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Bazen buga giriyor ama wadzup candır
 
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Çok güzel bir yazı bence ellerine sağlık :) Vatzap Bluestacks'le güzel :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
bluestackste telefonla ayni anda çalıştıramadim ama ikisinden birinden çıkış yapıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE

yusufgiderim

Üye
whatsapp ne zamana kadar symbian a güncelleme yapacak bilgisi olan var mı?
 

flunight

Üye
kik kullananda çok.listede olmamasi garip
 

çobanyıldızı

Üye
fring indnirdim bir halta yaramıyor. Rehberdeki kişilere tıkloyorum hiç bişi olmuyor
 
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
fring indnirdim bir halta yaramıyor. Rehberdeki kişilere tıkloyorum hiç bişi olmuyor
Karşıdaki kişininde kullanması lazım rasgele tıklarsan hiç birşey çıkmaz konuşacağın kişide fring kullanıyosa görüntülü arama yapabilirsn
 
Üst Alt