w810i Mobil TV Kolay Kurulum 2 (0 kontör TV W810İ )


meggem

meggem

Üye
Arkadaşlar Daha Önce Bu Yöntemi Anlatılarmı Bilmiyorum Ama Ben Sİze Adım Adım W810i Tv İzlemeyi Anlatacağım

Adım 1 :

Vodafone Live Ayarı ::::: live yaz 7048 yola Şifre 1234
Not : Bu İşlem Bedavadır
Telefonun Ayar bölümünden En Sağdaki segmenin en altındaki
- java ayarları
-akış seçenekleri
-intrernet ayarları

hepsinde vodafone live ayarı açık olmalı

Adım 2 :

http://www.tekdosya.com/files/DT28625LW/f6ab4198fb167265be7722846b9ab8c9/VODAFONE_MOB__L_TV.rar.html (indirmeyin Aşağıda Yenisi Var)
rardaki dosyayı diyere atın( telefon belleği )

Adım 3 :

Telefon Diğere Gir Ve TV seç Sonra İzle Artık W810i DE TV keyfi

vodafone tv şimdilik bedava 0.944 kontörüm var birini araya mıyorum ama TV izleye biliyorum

Benim Telefonum Ve Mobil TV (video)

w810i Mobil tv on Yahoo! Video
Yukardakki Olayın Aynısı Ama Dosyalar Farklı Buyrun BU doysayı İndirin

http://www.tekdosya.com/files/DT28625LW/f6ab4198fb167265be7722846b9ab8c9/VODAFONE_MOB__L_TV.rar.html

Not: Tıkladıktan sonra kırmızı bir yazı çıkabilir geri gelip 5 7 10 sn sonra tekrrar deneyin mobil tv yazdığında gircektir
Not 2 : Url Değiştiğinde Yeni Konu Olarak KOnuya Devam Edicem
 
  • Beğen
Tepkiler: refikz, journeyman, -efşan ve 4 diğerleri
sedces

sedces

Üye
bu verdiğin bir kere sadece w810 için değil diğer modeller içinde kullanılabilir

hem birçok mobilTV başlığı oldu hepside aynı içeriğe sahip :ehe:ehe
 
meggem

meggem

Üye
sonuçta kaçtane koonu olursa olsun mobil tv bedava olsun :D:kop:
 

kelleci0101

Üye
bılader desteklmıyo bu w800i kullanıyorum java degıl sanırım ınternetten ındırıyorum telde kaydıyor olmuyo?
 
onatcan95

onatcan95

Üye
java ne alaka ki?

k750 destekliyor, o zaman w800 de destekler
önemli olanlar;
linkler elinde olsun
ayarları doğru yap
vodafone sitesinden live ve mobiltv ayarları yüklemeyi unutma.
Bu kadar....
 

davut562

Üye
Eyvallah kardeş:yuru
 

safa yuman

Üye
kardeş rapsihar eror veriyı paşka yer yokmu
 

safa yuman

Üye
ya kardeş bu linklerin hagisi ücretisiz ya hepside ücretli dalan diyo
 
tiso

tiso

Üye
linkkk kırık arkadaslar yeni link yok mu???
 
meggem

meggem

Üye
Arkadaşlar Yeni Link VODAFONE_MOB__L_TV.rar | tekdosya.com

--------------- Ekleme ---------------

Bu Arada Arkadaşlar Sadece Üye Olduğunuz Paketlerden Ücretsiz İzleye Bİlirsiniz Yani:
Ben İlk paketalmaya kalktığımda w810i desteklenmemektedir dedi sonra destek veren bir telden ücretsiz ve süper pakete üye oldum ama üyeliğimin bitiştarihi 3 ay önce yazıyo fakat halen bedava tv izleyebiliyorum kontörüm olursa başka paketlerede üye olacağım onlardada bu durumu yaşar isem sizlere yazarım
 
tiso

tiso

Üye
siteden tem olarak bir şey anlamadım yardımcı olursanız arkadaslarrr sevinirmm siödidenn tesekurlerr!!!
 

orqunqunal

Üye
arkadaşlar sadece vodofone için mi ?
 
lenovo

lenovo

Üye
ARKADAŞ BENDE W810İ VAR...VODAFON MOBİL TV KANALLARINI DİĞER KLASÖRÜNE KOYDUM..AMA AÇ DEDİĞİMDE BAĞLANTI DESTEKLENMİYOR DİYOR....İNDİRME LİNKİ VERİYOR İNDİRİYORUM. $005b5$005d DİYE Bİ DOSYA İNİYOR AMA O DOSYAYIDA ÇALIŞTIRAMIYORUM
 

depresan123

Üye
turkcellde calısmıomuu bu olayy
 
lenovo

lenovo

Üye
kanalları açmıyor yaaa desteklenmiyor diyorrrrrr...tüm internet ve mms ayarlarım herşey tamam aslında..........
 
muratsuak

muratsuak

Üye
bu n70 ya da n95 de de oluo mu
 
lenovo

lenovo

Üye
ARKADAŞLAR...ŞÖYLE BİR YAZI BULDUM BUNU BANA AÇIKLARMISIN..NASIL YAPICAMMMM............

W810-V630-W800-W700 kullanıcıları da MTV servisinden yararlanabilmek için telefonlarını "K750i" ile tanıtması gerekir.
 

girdap235

Üye
ya bende medaya sunucusuna bağlanılamıyor diyo neden?

--------------- Ekleme ---------------

ya nasıl k750 olarak tanıtcaz 1-2 yere baktım hiç bişe anlamadım.
 
meggem

meggem

Üye
Vodafone Likleri Değiştirmiş Yeni Likler Elime geçince Eklerim
 
Üst Alt