Türk CFW Kuvvetleri (T.C.K) CFW ve Mod Duyuruları | Genel Başlık | Güncel (02.03.2012)




Rambo_FT

Rambo_FT

Üye
Anıl inanabiliyor musun ekip ne kadar büyüdü :oke:
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
hiç başlama dicem ama neyse yine kimse inanmıyacak neyse sen bilirsin :D
denemek için tabi. bu arada sen bi ara iphone4 yazdın sonra ipod touch yazdın sonra ipad2 yazdın :D bayii filanmı açtın :D :naughty:
 
Rambo_FT

Rambo_FT

Üye
Hayırdır :naughty:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Anıl inanabiliyor musun ekip ne kadar büyüdü :oke:
farkındayım elbette , Tabi kurucuları iyi :oke: Baş kurucu Furkan , ben , ümit ,serdar bu 4 kişinin emegi çok . Bazıları fark etmez ne zorluklar çektigimizi yada biz farkettirmek istemeyiz . Ama ilk kuruldugu günden bu yana ne olaylar yaşadık en iyi biz biliriz . Geçen Tck v1 beta 2 konusunun ilk saylarını kurcaladım vaayy be ilk mesajlarımıza baktım sen çagırmıştın ya bizi 52.007 ye anılbaran alındı diye . O zaman lar dan bügünü degerlendiriyorum da gerçekten çok şey degişmiş .Geliştirmişiz kendimizi . İnsan bunları görünce mutlu oluyor gerçekten :)

----------Eklendi @ 23:51:12 ---------- Yazıldı @ 23:50:12 ----------

denemek için tabi. bu arada sen bi ara iphone4 yazdın sonra ipod touch yazdın sonra ipad2 yazdın :D bayii filanmı açtın :D :naughty:
can sıkıntısı aklıma geleni yazıyom diyim :D
 
ErdoanKys

ErdoanKys

Üye
hepinize tesekkur ediyorum üstadlarla el ele verdik sonunda :) :)
 
Rambo_FT

Rambo_FT

Üye
farkındayım elbette , Tabi kurucuları iyi :oke: Baş kurucu Furkan , ben , ümit ,serdar bu 4 kişinin emegi çok . Bazıları fark etmez ne zorluklar çektigimizi yada biz farkettirmek istemeyiz . Ama ilk kuruldugu günden bu yana ne olaylar yaşadık en iyi biz biliriz . Geçen Tck v1 beta 2 konusunun ilk saylarını kurcaladım vaayy be ilk mesajlarımıza baktım sen çagırmıştın ya bizi 52.007 ye anılbaran alındı diye . O zaman lar dan bügünü degerlendiriyorum da gerçekten çok şey degişmiş .Geliştirmişiz kendimizi . İnsan bunları görünce mutlu oluyor gerçekten :
Ne günler di be. Hatırlattın maziye gider gibi oldum :). Bu ekip aklıma gelen küçük bir fikirle ortaya çıktı şimdiki haline bak :). Yani bir kıvılcım koskoca bir ekibi hayata geçirdi ;)

hepinize tesekkur ediyorum üstadlarla el ele verdik sonunda :) :)
Bir elin nesi var, iki elin sesi var :oke:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Ne günler di be. Hatırlattın maziye gider gibi oldum :). Bu ekip aklıma gelen küçük bir fikirle ortaya çıktı şimdiki haline bak :). Yani bir kıvılcım koskoca bir ekibi hayata geçirdi ;)



Bir elin nesi var, iki elin sesi var :oke:
aynen ve giderek gelişiyoruz :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
serdar niye cfw yapmıyor ? hala yaşıyormu onuda bilmiyoruz :bilmm
 
anılbaran

anılbaran

Üye
sadece bi tane cfw sini gördüm oda grup çalışmadında maxipower da
iyide bu da ekip çalışması haberin yok galiba :) bizde cfw nin herkes belirli bi kısmını modluyor mesala serdar sistem modlarından sorumlu .Bu ara serdar foruma giremeyecek derslere yogunlaşacak ondan ortalıkta yok. Biraz işlerini yoluna koyunca gelecek :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
iyide bu da ekip çalışması haberin yok galiba :) bizde cfw nin herkes belirli bi kısmını modluyor mesala serdar sistem modlarından sorumlu .Bu ara serdar foruma giremeyecek derslere yogunlaşacak ondan ortalıkta yok. Biraz işlerini yoluna koyunca gelecek :)
hadi yaa :D bilmiyodum :D
 
Xenshard

Xenshard

Üye
merhabalar,
öncelikle yeni ekibiniz hayırlı olsun.

ben size bir konuda tavsiyede bulunmak istiyordum,madem şu an buradaki en büyük cfw ekibi sizsiniz,büyük ihtimalle bahsedeceğim şeyi de yapabilirsiniz..

şu ana kadar yapılan cfwlerde gördüğüm en büyük eksiklerden biri(kendime yüklediklerim arasında); müzik çalar kısmında şarkı arama özelliğinin olmaması. fazla şarkı adedine sahip kullanıcılar için büyük kolaylık olacaktır böyle bir özelliğin olması. gerçekleşmesi mümkün mü bilmiyorum ama,olursa sanırım gerçekten çok iyi olabilir.


iyi günler
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
merhabalar,
öncelikle yeni ekibiniz hayırlı olsun.

ben size bir konuda tavsiyede bulunmak istiyordum,madem şu an buradaki en büyük cfw ekibi sizsiniz,büyük ihtimalle bahsedeceğim şeyi de yapabilirsiniz..

şu ana kadar yapılan cfwlerde gördüğüm en büyük eksiklerden biri(kendime yüklediklerim arasında); müzik çalar kısmında şarkı arama özelliğinin olmaması. fazla şarkı adedine sahip kullanıcılar için büyük kolaylık olacaktır böyle bir özelliğin olması. gerçekleşmesi mümkün mü bilmiyorum ama,olursa sanırım gerçekten çok iyi olabilir.


iyi günler
iyi fikir aslında. bu arada telefonu kalorifer yapma modu varmı ? :ehe
 
Üst Alt