Tofaş Yedek Lastik Yeri


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Enjeksinyonlu Tofaşlar Zamanında Lpgli Olarak Extra Donanımlı Alınabiliyordu.O Zamanlar Kafaları Çalişmiş ve Böyle Bir Çözüm Bulmuşlar Şahsen Beğendiğim Bir Özellik :)
Yedek Lastik Yerine Simit Tüp Konuyor Aracın Sağına İse Stepne Kapalı Bir Şekilde Yerini Alıyor.
 
  • Beğen
  • Şaşırdım
Tepkiler: arslan3332 ve MAERKEK


MAERKEK

MAERKEK

Moderator
Vay be . Senin Kartal uçuyo mu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
Kavalcılı Köyün Faresi

Kavalcılı Köyün Faresi

Üye
başlık, italya'da şasi üretimi yasaklanmış ve durdurulmuş bir otomobil yedek lastik yeri olarak değiştirilmeli.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
başlık, italya'da şasi üretimi yasaklanmış ve durdurulmuş bir otomobil yedek lastik yeri olarak değiştirilmeli.
Koç Gurubu Sağolsun Zamanında Nasıl Bir Alaşım Karışımı Yaptıysa Hakkını Vermiş Araçlarda Sase Namına Birşey Yok Evet.Bununlada Kalsa İyi Ama Memleketteki Çoğu Araç Bu Durumda 2000 Model Vw Transporterindan Tutta Torosu Broadwayıne Kadar Neredeyse Çoğu Araç Aynı.Yaş + Kaporta Yorgunluğu Sonuç Kağit :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kavalcılı Köyün Faresi ve MAERKEK
arslan3332

arslan3332

Üye
Bizim gibi üçüncü dünya ülkelerinde az yakma ve ucuz araba kriterleri olduğu sürece tenekelere binme mecburiyetimiz devam eder yani can güvenliğimiz ikinci üçüncü plana atılıyor genelde o planlarda tam olarak yerine getirilmiyor ortaya yürüyen tabutlar çıkıyor.Türkiye'de trafik terörünü işte bu yürüyen tabutlar sayesinde besliyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bizim gibi üçüncü dünya ülkelerinde az yakma ve ucuz araba kriterleri olduğu sürece tenekelere binme mecburiyetimiz devam eder yani can güvenliğimiz ikinci üçüncü plana atılıyor genelde o planlarda tam olarak yerine getirilmiyor ortaya yürüyen tabutlar çıkıyor.Türkiye'de trafik terörünü işte bu yürüyen tabutlar sayesinde besliyoruz.
3.ülke değil aslında ford veya vw nın bazı modelleri aynı tofaş gibi çürümeye mahkum diğer araçlarda öyle olmuyor.kulladıkları metal alaşımlarla alakalı durum.arkadaşda 10 yıllık clio var arabanın içinde çürümeye başlayan yerler var.büyük ihtimalle demir fazla karıştırıyorlar zamanlada çürümeye başlıyor. 2000 model transporterların %99 u çürümüştür özellikle aracın altı nasıl malzemeden yaptılar bilmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve arslan3332
Kavalcılı Köyün Faresi

Kavalcılı Köyün Faresi

Üye
Koç Gurubu Sağolsun Zamanında Nasıl Bir Alaşım Karışımı Yaptıysa Hakkını Vermiş Araçlarda Sase Namına Birşey Yok Evet.Bununlada Kalsa İyi Ama Memleketteki Çoğu Araç Bu Durumda 2000 Model Vw Transporterindan Tutta Torosu Broadwayıne Kadar Neredeyse Çoğu Araç Aynı.Yaş + Kaporta Yorgunluğu Sonuç Kağit :)
tabii ki :) sonuçta bir girişim var bunu takdir etmek gerekir.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
arslan3332

arslan3332

Üye
3.ülke değil aslında ford veya vw nın bazı modelleri aynı tofaş gibi çürümeye mahkum diğer araçlarda öyle olmuyor.kulladıkları metal alaşımlarla alakalı durum.arkadaşda 10 yıllık clio var arabanın içinde çürümeye başlayan yerler var.büyük ihtimalle demir fazla karıştırıyorlar zamanlada çürümeye başlıyor. 2000 model transporterların %99 u çürümüştür özellikle aracın altı nasıl malzemeden yaptılar bilmiyorum
Marka farketmeksizin bunu yapıyorlar kendi ülkelerine ve gelişmiş ülkelere farklı araç üretiyorlar.C segment ve suv modellere net birşey diyemem ama diğerleri yürüyen teneke.Örnek verirsek almanyada benzinin litre fiyatı 1,40 Türkiye de litre fiyatı ortalama 6,90 tüketici mecbur en az yakanı tercih ediyor.Firmalarsa en az yakan aracı üretmek için de motor haricinde kasayı hafifletiyorlar tenekeye dönüştürüyorlar.Hükümetde benzin vergisinden kaçarsan aracın vergisini iki katına çıkartırım oradan yakalarım seni diyor ve ortaya yeni model teneke kaplama tabutlar çıkıyor.Sonuç olarak trafik terörüne bayağı katkı sağlamış oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Marka farketmeksizin bunu yapıyorlar kendi ülkelerine ve gelişmiş ülkelere farklı araç üretiyorlar.C segment ve suv modellere net birşey diyemem ama diğerleri yürüyen teneke.Örnek verirsek almanyada benzinin litre fiyatı 1,40 Türkiye de litre fiyatı ortalama 6,90 tüketici mecbur en az yakanı tercih ediyor.Firmalarsa en az yakan aracı üretmek için de motor haricinde kasayı hafifletiyorlar tenekeye dönüştürüyorlar.Hükümetde benzin vergisinden kaçarsan aracın vergisini iki katına çıkartırım oradan yakalarım seni diyor ve ortaya yeni model teneke kaplama tabutlar çıkıyor.Sonuç olarak trafik terörüne bayağı katkı sağlamış oluyor.
Yani Dolaylı Olarak Etkiliyordur. Şuna Baksana XC90 Ne Hale Getirmiş Aracı
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve arslan3332
hussky

hussky

Üye
bunu 20 yıl sonra fark edıp burda paylasan arkadası tebrık edıyorum
 
  • Kahkaha
Tepkiler: MAERKEK
arslan3332

arslan3332

Üye
Yani Dolaylı Olarak Etkiliyordur. Şuna Baksana XC90 Ne Hale Getirmiş Aracı
Volvo'nun jantına dikkat ettin mi lastik haricinde en küçük deformasyon görmedim birde kopmasaymış diğer araca neler yaparmış.
 
  • Kahkaha
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61 ve MAERKEK
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
  • Beğen
Tepkiler: arslan3332
Üst Alt