Teleservice

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SilenTMan3437

SilenTMan3437

Üye
    Konu Sahibi
Teleservice
Arıza açıklaması: EKRANI UST KOSESINDE PIKSEL HATASI VER-SENSORUN UST KISMINDA CATLAK VAR-On kapak hasarli-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

Telefon 10nunda kargoya verildi 18inde altunzadede kayıt altına alındı ankaraya gitti geldi tamır yapıldı o bile üsküdardan beykoza gelmesinden daha kısa sürmüştü 1 haftasını doldurdu hayla bir haber yok.. 26TISINDAN BERİ SORGULAMDAKİ İŞLEM GEÇMİŞİ GÖRÜNTÜLENEMİYORDU BUNDANMI KAYNAKLIDIR ACABA?

YADA ALTUNZADEYE GİTSEM ALABİLİRMİYİM?

,Aksesuarlar: M.TEMSILCISI: CUNEYT TUNCDAG-ON-ARKA KAPAK-PiL 544763170+1237-5348+1+256561SWPBNS11W26-MEMORY CARD YOK-Kapaklarda soyulma/cizik var

Yapılan işlemler: Genel Kontrol Yapilmistir.-PARCA DEGISTIRILDI-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

İşlem geçmişi

26.04.2012 14:45:00: Transfer Edildi :Cüneyt TUNÇDAĞ

25.04.2012 14:01:00: Transfer Edildi :TELESERVİCE ALTUNİZADE ŞB

25.04.2012 10:15:42: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

24.04.2012 17:43:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

19.04.2012 17:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

18.04.2012 16:27:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE /ANKARA SUBESI

18.04.2012 11:20:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

SilenTMan3437
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
1K
SilenTMan3437
Makale_Helvetia
Cevap
13
Görüntüleme
2K
Makale_Helvetia
Makale_Helvetia
Cevap
0
Görüntüleme
566
Makale_Helvetia
alcnn
Cevap
9
Görüntüleme
6K
alcnn
teoman1141
Cevap
3
Görüntüleme
5K


Üst Alt