Haber Teleservice Değişim Süreci Paylaşımlarımız

Sponsorlu Bağlantılar

erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Microsoft ta arayacağım bir numara varmı


Zaten Microsoft diyecek sana 20 iş günü beklemek zorundayız diye
Tel : 0 212 375 52 52
Buraya da bir bak :
 


kamil5028347

kamil5028347

Üye
Zaten Microsoft diyecek sana 20 iş günü beklemek zorundayız diye
Tel : 0 212 375 52 52
Buraya da bir bak :
20 iş günü geçti arayım yarın
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Bir yakınımın 640 XL LTE'sinde telefon geldiğinde kulağa alındığı anda ekran kapanmıyordu(sensör arızalı) ve dokunmatiği de bozulmuştu.
Eskişehir Nokia Care Servisine 24.09.2016 tarihinde verdi..
Bugün olmuş yani 50 gün geçmiş hala dışardan yedek parça bekliyoruz diyorlar.
Böyle durumlarda değişimde geliyormuş..
Ancak, işin ilginç yanı arandığında bizde yok diyorlar..
Demek ki bu cihaz hala eski anlaştıkları serviste..
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Bir yakınımın 640 XL LTE'sinde telefon geldiğinde kulağa alındığı anda ekran kapanmıyordu(sensör arızalı) ve dokunmatiği de bozulmuştu.
Eskişehir Nokia Care Servisine 24.09.2016 tarihinde verdi..
Bugün olmuş yani 50 gün geçmiş hala dışardan yedek parça bekliyoruz diyorlar.
Böyle durumlarda değişimde geliyormuş..
Ancak, işin ilginç yanı arandığında bizde yok diyorlar..
Demek ki bu cihaz hala eski anlaştıkları serviste..

Teleservice e gitmemiş mi telefon
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
teleservice den "yurtdışından parça bekliyoruz" diyorlar.
Anlaşılan da o ki, yeni şirketle anlaştıktan sonra teleservice deki bekleyen cihazlar yeni servise aktarılmamış.
 
kamil5028347

kamil5028347

Üye
Ara bakalım ne diyecekler fatura tutarına göre ne teklif edecekler bakalım, tutarı neydi bu arada
1250 tlye almıştım
aradığım numarada imei numarasının ilk 8 rakamını istedi girdim kabul etmedi
 
Son düzenleme:
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
@kamil5028347
0 212 375 52 52 numarayı aradığınızda hangi rakam/rakamları tuşladıktan sonra sizden IMEI numarasını tuşlamanızı istedi
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
ilk 8 mi alla alla tamamını giriyorduk
 
kamil5028347

kamil5028347

Üye
@kamil5028347
0 212 375 52 52 numarayı aradığınızda hangi rakam/rakamları tuşladıktan sonra sizden IMEI numarasını tuşlamanızı istedi
1-3-2-2
ilk 8 rakamanı istedi
burayla görüştüm bekleyin diyorlar başka birşey demiyorlar
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
1-3-2-2
ilk 8 rakamanı istedi
burayla görüştüm bekleyin diyorlar başka birşey demiyorlar
benden de heps ini istedi, bitince de # tuşuna basmamı istedi.
ve sürekli olarak BİRAZDAN BAĞLANACAKSINIZ diyor..
Ve bağlandık, iş emri nosunu aldık..
Sonra da servisteki internet adresinden cihaz görüntülerini kontrol ettik ki...
Nokia Care den gönderilirken "SENSÖR ÇALIŞMIYOR, DOKUNMATİK ARIZALI" bilgilerinden
sadece DOKUNMATİK ARIZALI bilgisini kayda geçmişler : ( (
ve tekrar telefon edip bin bir güçlükle oradaki hanımefendiye SENSÖR arızasını da eklettik ...
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
1-3-2-2
ilk 8 rakamanı istedi
burayla görüştüm bekleyin diyorlar başka birşey demiyorlar


Sen bir daha ara abi olmadı microsoftun facedeki tr sayfasından iletişime geç. 20 iş günü geçmiş zaten. değişim hakkını kullan
 
kamil5028347

kamil5028347

Üye
Bağlanamadım bir türlü Facebook sayfa linkini paylaşabilirmisiniz rica etsem
benden de heps ini istedi, bitince de # tuşuna basmamı istedi.
ve sürekli olarak BİRAZDAN BAĞLANACAKSINIZ diyor..
Ve bağlandık, iş emri nosunu aldık..
Sonra da servisteki internet adresinden cihaz görüntülerini kontrol ettik ki...
Nokia Care den gönderilirken "SENSÖR ÇALIŞMIYOR, DOKUNMATİK ARIZALI" bilgilerinden
sadece DOKUNMATİK ARIZALI bilgisini kayda geçmişler : ( (
ve tekrar telefon edip bin bir güçlükle oradaki hanımefendiye SENSÖR arızasını da eklettik ...
Siz nasıl bağlandınız
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
Bağlanamadım bir türlü Facebook sayfa linkini paylaşabilirmisiniz rica etsem

Siz nasıl bağlandınız



Durumu kısa ve öz yazarak mesaj göndersene buradan
benden faturanın fotokopisini istemişlerdi JPEG olarak göndermiştim
bir dakka yaw mesaj atma kısmını bulamıyorum
(0212) 444 6787 burdada numara bu
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
Microsoftun şu dolandırıcılığını gördükçe kanıma dokunuyor. Cihazlara parça gelmemesi falan hepsi microsoft kaynaklı. Diğer firmaların hepsiyle teleservice ürün gönderdim böyle bir sorun hiç yaşamadım. Tamamen microsftun iş yapmamazlığı. Verdiğimiz paralara yazık lumia 620 kaldı öyle çekmecede. Allah'tan diğer cihazları zar zor çıkardım elime.
 
kamil5028347

kamil5028347

Üye


Durumu kısa ve öz yazarak mesaj göndersene buradan
benden faturanın fotokopisini istemişlerdi JPEG olarak göndermiştim
bir dakka yaw mesaj atma kısmını bulamıyorum
(0212) 444 6787 burdada numara bu
Nasıl irtibata geçeceğiz
Nasıl irtibata geçeceğiz
buraya mesaj attım bakalım ne cevap gelecek
Tüketici hakem heyetine başvurdum bugün sonuçlanması en az 4 ay sürer dediler bugün hem teleservice ile görüştüm hemde Microsoft ile yardımcı olan kimse yok işimiz yaş bekleyelim bakalım 2017 yazına doğru gelir diye umut ediyorum
 
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Nasıl irtibata geçeceğiz

buraya mesaj attım bakalım ne cevap gelecek
Tüketici hakem heyetine başvurdum bugün sonuçlanması en az 4 ay sürer dediler bugün hem teleservice ile görüştüm hemde Microsoft ile yardımcı olan kimse yok işimiz yaş bekleyelim bakalım 2017 yazına doğru gelir diye umut ediyorum
Hadi ya THH'ye benimde işim düşecek sanırım o kadar uzun mu sürüyormuş. 925in garantisi devam ediyor ekranda kalsik amoled yanması var ve büyük ihtimalle değişim kararı çıkar ve 20 iş günü de her türlü dolar. Bende diyordum vereyim THH'ye ondan sonra ama 4 ay çok uzun. Bir de ayrıca faturam benim adıma değil THH'de bu konu da sorun çıkar mı sizce?
 
erhanercan

erhanercan

Üye
    Konu Sahibi
THH ile hiç işim olmadı oradaki süreç ile ilgili bilgim yok. Ancak nasıl olur da Microsoft yardımcı olmadı anlamadım yahu. Değişim ile ilgili hiç mi bir bilgi vermedi ?
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
THH ile hiç işim olmadı oradaki süreç ile ilgili bilgim yok. Ancak nasıl olur da Microsoft yardımcı olmadı anlamadım yahu. Değişim ile ilgili hiç mi bir bilgi vermedi ?
Microsoft'ta müşteri hizmetlerine bağlandığında genellikle Andriana isimli birisi çıkıyor.
Ona diyorum ki 50 gün oldu hala parça değişimi gerçekleşmedi..
Diyor ki servisi arayın.
her hangi bir insiyatif kullanmıyorlar.
Bir kaç gündür başkası adına servisler arası görüşmeler yapıyorum . ))
Bu görüşmelerden anladığım şu .. "Sanki Microsoft Türkiye gibi ülkelerdeki her şeyi tasfiye etmek istiyor gibi"
Hani bilirsiniz ya cep telefonu piyasasından çıkarak diğer üreticilerin yapmasını istiyor, kendisi sadece Surface modelleri ile uğraşmak istiyor ya..servisler konusunda da tasfiye yapıyor gibi.
Onların bu ataleti(uyuşukluk, isteksizlik, yorgunluk,tembellik vb.) servislere de yansımış durumda.
 
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan
kamil5028347

kamil5028347

Üye
Microsoft'ta müşteri hizmetlerine bağlandığında genellikle Andriana isimli birisi çıkıyor.
Ona diyorum ki 50 gün oldu hala parça değişimi gerçekleşmedi..
Diyor ki servisi arayın.
her hangi bir insiyatif kullanmıyorlar.
Bir kaç gündür başkası adına servisler arası görüşmeler yapıyorum . ))
Bu görüşmelerden anladığım şu .. "Sanki Microsoft Türkiye gibi ülkelerdeki her şeyi tasfiye etmek istiyor gibi"
Hani bilirsiniz ya cep telefonu piyasasından çıkarak diğer üreticilerin yapmasını istiyor, kendisi sadece Surface modelleri ile uğraşmak istiyor ya..servisler konusunda da tasfiye yapıyor gibi.
Onların bu ataleti(uyuşukluk, isteksizlik, yorgunluk,tembellik vb.) servislere de yansımış durumda.
Sen mağdur olmuşsun umurlarında değilsin valla kaç ay bekleyeceğim diyorum onlarda bilmiyorlar 1 ayda cihaz değişimi yapılmazmı diyorum susup kalıyorlar beni böyle 4-5 ay belki daha fazla mağdur edeceklerse bir daha ne telefon alırım ne de aldırırım bugün ki tavırlarından sonra.
 


Üst Alt