Telefona Format Atmak & Fabrika Ayarları


izzet

Üye
6680 e de olmuyor mu bu hard format?
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
Tabii ki.6680'e de oluyor.. ;)
 

ToYBaRS

Üye
yok kardeşim 6630a hard format atamıyorum 4 tuşa birden basıyorum özellikle iki kişi birden basıyorum ki birisinde yanlıslık olmasın diye ama atmıyor.
 
m.ozan

m.ozan

Üye
Originally posted by yasinbilgin@Apr 27 2005, 06:35 PM
:artı: ARKADAŞLAR PHILIPS COMCODER'İN BÜTÜN S60 SERİSİ İÇİN BİR MOBIL CLIP SERVİSİ OLDUĞUNU BİLİYORMUYDUNUZ(FUUL EKRAN KLİP SEYRETME).AMA SADECE 3GP TİPİ KLİPLERİ DESTEKLİYOR YANİ RM BUNA UYMAZ!!!!!!!!!! :artı:
[post=40583]Quoted post[/post]​
taam saol bende biri soylese diyordum
 

can yeni

Üye
merhaba 6600 ra hard format atmıştım daha sonra telefon kendi kendine 6 tuşuna basıyıor sorun mekanik değil tel durup dururken tuş basılı kallıyor konuşma yapamaıyorum tel herhangi bir işlemi güçlükle yapıyorum aceyip şarz yiyor kapakları söktüm tuş takımı normal ama tel kendikenidne 6 tuşunu sürkli basılıymış gibi çalışıyor acil yardımlarınızı bekliyorum :'(
 

zeus

Üye
ben format atmaya çalıştığımda kilit kodu diye bişey soruyo nedir o olay?
 

egzersayz

Üye
oh bea teLefonumu actıgımda sistem hatalı acıldık satıcınızLa gorusun hatası verıyordu hard format attım duzeLdı :D:D:D:D
 

protest

Üye
arkadaslar ben en az 10 kere denedim hard format atmayi olmadi
telefon 6600

acikken de kapalıyken de denedim olmadi...
yes (yesil tus) + * +3 aynı anda basılı iken yukardaki acma dugmesine basiyorum, aciksa kapanıyo kapalı ise acılıyo

bi yardım pls
 
Treable

Treable

Üye
Originally posted by cevair_can@Mar 25 2005, 12:06 PM
peki format attıktan sonra makina tekrar kendiliğinden mi kuruluyor?
[post=21101]Quoted post[/post]​
evet telefon kapanıp açılır ve kendi kendine kurulur
telefonda z sürücüsü var rom bellekte saklanır ve silinmez oradan kurulur
ayrıca bu z sürücüsündeki veriler hafızadan sayılmaz yani yer kaplamıyormuş gibi gözükür
 
Treable

Treable

Üye
Originally posted by zeus@Jul 20 2005, 10:57 PM
ben format atmaya çalıştığımda kilit kodu diye bişey soruyo nedir o olay?
[post=113628]Quoted post[/post]​
arkadaşım kilit kodu nedir diye sormuşsun. demekki kilit kodunu bilmiyorsun ve değiştirmemişsin. bu anlaşılıyor.
o halde kilit kodunu 12345 olarak girersen problemin çözülür
kolay gelsin
 
Treable

Treable

Üye
Originally posted by protest@Jul 27 2005, 02:44 AM
arkadaslar ben en az 10 kere denedim hard format atmayi olmadi
telefon 6600

acikken de kapalıyken de denedim olmadi...
yes (yesil tus) + * +3 aynı anda basılı iken yukardaki acma dugmesine basiyorum, aciksa kapanıyo kapalı ise acılıyo

bi yardım pls
[post=116982]Quoted post[/post]​
telefon kapalı olmalı ve ve bu tuşlara aynı anda basman lazım. bi 15 saniye kadar
 
Treable

Treable

Üye
Originally posted by grayboy@May 13 2005, 09:59 AM
hard format atarken pin kodunu girdikten sonra mı basıcaz 4 tuşa. ayrıca yes tuşu telefonu cevaplama tuşumu?

ben de 6630 var 4 tuşa basılı açınca pin kodunusoruyor format atmıyor acil yardım.

bir de hard format atınca sistem otamatil yükleniyor mu?
[post=53797]Quoted post[/post]​
öncelikle telefon kapalı olacak
arkadaşım * - 3 - yes düğmesi (yeşil renkli) ve açma kapama düğmesi bu 4 düğmeye 15 saniye kadar basacaksın bu olayın adı zaten hard formattır. ve telefonun pin codunu girdikten sonra otomatikman kurulur.
 
Treable

Treable

Üye
Originally posted by can yeni@Jul 6 2005, 11:36 PM
merhaba 6600 ra hard format atmıştım daha sonra telefon kendi kendine 6 tuşuna basıyıor sorun mekanik değil tel durup dururken tuş basılı kallıyor konuşma yapamaıyorum tel herhangi bir işlemi güçlükle yapıyorum aceyip şarz yiyor kapakları söktüm tuş takımı normal ama tel kendikenidne 6 tuşunu sürkli basılıymış gibi çalışıyor acil yardımlarınızı bekliyorum :'(
[post=104641]Quoted post[/post]​
elektronik dünyasında hoş bir cümle var.
düğme basıyorsa altı bozulmuştur.
6 tuşunun altındaki butonu kontrol etmek için bi elektrikçiye ya da cepçiye götür
yani programla 6 rakamı basılıymış gibi bir hale gelmez.
sevgilerle...
 
Treable

Treable

Üye
Originally posted by ozgurx@Jun 14 2005, 04:17 PM
telefona format atarken hafıza kartını çıkarmak gerekirmi??telefonum 6600
telefondaki rehberimi nasıl kopyalayabilirim format atınca yeniden yazmak zor
[post=84582]Quoted post[/post]​
rehbere gir hafıza kartına kopyala var.
hafıza kartını da çıkarman gerekmez.
sonra rehbere tekrar girip hafıza kartından kopyalayı seçersen bu iş olur.
sevgilerle...
 

beyonder

Üye
açılırken sys hatası dio ve telefon açılması hatalı satıcınızla goruşun dior napcam yaaaaaaa hard format işe yaramıor benim telefon sx1 napcaaaaam
 

beyonder

Üye
bu arada ben tel i ankaradan aldım ama istanbuldayım
 
dustqm

dustqm

Üye
:help: arkadaşlar 3230 umu formatlamak istiyorum en hardindan ama tel defterimi, ajandamı ve bunun gibi şeyleri nasıl yedekleyip format attıktan sonra en temiz bi şekilde onları nasıl geri yüklerim LÜTFEN YARDIM :help:
 

ersin25

Üye
arkadaslar 7370 kodu format kodu diye veriliyor ama kessinlikle yanlış bu format kodu filan değil sadece ve sadece fabrika ayarlarının kısa yolu kodudur. Kim ne derse desin yanlışl bilgi veriliyordur bu konuda.
 
Rahmi

Rahmi

Üye
Originally posted by gazman61+Feb 21 2005, 06:05 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(gazman61 &#064; Feb 21 2005, 06:05 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-Negative@Feb 20 2005, 01:08 PM
Nokia 6230 da sadece, Ayarlar dan GÜvenlik Ayarlarından FAbrika Ayarlarına geri dönme işlemi yapabilirsiniz..
6670 e nasıl format atarım
işletim sistemi ni nasıl bulur nereden
vede nasıl yükleyebilirim
[post=13828]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
Arkadaş telefona format atmak bilgisayara format atmak gibi değil. Telefonun çalışan sistemine format atmıyor. Sadece sonradan yüklenen programlara format atıyor. Ama bütün bilgilerin siliniyor(rehber, mesaj ve son yüklenen programlar)
 

ASiK_SHaKeSPeaRe

Üye
bende bir ise yaramadı bu işlem. telefonum 9500 hem memory karta hemde telefona format atmak istiyorum.bunu nasıl yapacagım?
 
Üst Alt