Telefon önerisi


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

amfibik

Üye
Herkese selamlar arkadaşlar telefon olayına bu aralar çalıştığım için uzak kaldım sizden kamerası cok cok iyi olan fotograf cekımınde ve vıdeo cekımınde sıkıntı yaratmayan bır telefon onerebılırmısınız ınternete fılan gırmesı fılan cokda onemlı degıl fazlada buyuk olmasın normal telefon standartlarında dokunmatık tercıhım degıl:) sadece kamerası ıyı olsun bırde sarjı 2 3 gun fılan gıtsın.sizden onerılerınızı beklıyorum teskkurler sımdıden:bye2:
 


Starsley

n8 ;)
 

amfibik

Üye
n8 buyuk ebatlı bır telefon degıl mı:Dcebe fılan sıgsın rahat tasınsın ıstıyom dokunmatık olmayan bır onerın var mı
 

Starsley

Kamerada en iyi o :D Tuşlu falan 5mp bulursun.. :D
 
dufy85

dufy85

Üye
LG GD900 8 MP KAMERASI VAR

VE ÇOK KULLANIŞLI VE ŞIK. Bİ BAK DERİM :oke:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
sony ericsson xperia x10 mini pro derim 5mp kamera 600 mhz hız android işletim sistemi
 
61semih

61semih

Üye
dokunmatık olmasın kamerası ıyı olsun dıyorsan sonyerıcsson a bak derım normal boyutlarda senın taleplerını karsılıyacak ozellıkte bırcok telefonu var:oke:
 
Utku

Utku

Üye
n8 12mp
 

nokia 5800X

Üye
Arkadaşlar ben sadece mesaj göndermeye yarayacak yüksek sayıda gelen ve gönderilen mesaj hafızası olan ve bunun haricinde extra hiç bir özelliği bulunmayan NOKIA telefon almak istiyorum. Hangi modelleri tavsiye edersiniz.


volkan rüştü
 

amfibik

Üye
bildiğim kadarı ileri bir çok nokia modeli soylediklerini yapıyor 6600 vardı bende onceden 700 msj fılan tutardı hafızada

----------Eklendi @ 23:40:47 ---------- Yazıldı @ 23:35:42 ----------

Utku™;3443139' Alıntı:
n8 de buyukce ggelıyor:hmmm
 
Ocean258

Ocean258

Üye
bekle biraz daha N8 yada Lg lerı araştır derım. kameraları guzel oluyor gercekten
 
Utku

Utku

Üye
Telefonların içinde en iyi kamera n8 :D büyük de değil bence telefon
 
buket2

buket2

Üye
Herkese selamlar arkadaşlar telefon olayına bu aralar çalıştığım için uzak kaldım sizden kamerası cok cok iyi olan fotograf cekımınde ve vıdeo cekımınde sıkıntı yaratmayan bır telefon onerebılırmısınız ınternete fılan gırmesı fılan cokda onemlı degıl fazlada buyuk olmasın normal telefon standartlarında dokunmatık tercıhım degıl:) sadece kamerası ıyı olsun bırde sarjı 2 3 gun fılan gıtsın.sizden onerılerınızı beklıyorum teskkurler sımdıden:bye2:
selam lg markasının optımus me ya da yenı cıkacak olan optımus black telefonlarını tavsıye edebılırım. optimus black 4 inç ekrana sahıp ayrıca nova dısplay teknolojısı ıle uretılmıs yanı cektıgın vıdeo ve resımlerı ekranda daha net parlama yapmadan gorebılırsın ayrıca hdmı çıkısı sayesınde televızyona baglayıp orada ızleyebılırsın :)
 

nokia 5800X

Üye
Arkadaşlar ben sadece mesaj göndermeye yarayacak yüksek sayıda gelen ve gönderilen mesaj hafızası olan ve bunun haricinde extra hiç bir özelliği bulunmayan NOKIA telefon almak istiyorum. Hangi modelleri tavsiye edersiniz.


volkan rüştü

Cevap yokmu arkadaşlar
 

maxicepmerik

Üye
ben n97 imi satıyorum nedeni netbook alma ihtiyacım 6 ay lık kullanıldı.yani daha 18 ayı var garantisinin.kutusu filan herşeyi var..jeletinini daha dün çıkardım.bu telefonun en beyendiğim özelliklerinden birisi de bataryasının normal kullanımda(internetsiz) 3-3.5 gün gitmesi almaya niyeti olan varsa hemen pm atsınlar çünkü netbook u bu ara alabilirim olmasa telefoncuya satıcam fiyatı ise 545 liraya bırakırım en son zaten çok az kullandım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt