[SymbianHacker] MaxiHACK - Belle Refresh İçin Hack, Avkon2, Tema Efekti Yapımı


SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap


- Evet arkadaşlar artık Nokia Belle Refresh de hacklendi.

Refresh Hack İle Yapabilecekleriniz :

-İmzasız uygulamaları SORUNSUZCA yükleyebileceksiniz:ünlem:

-Python yükleyebileceksiniz:ünlem:

-Bazı widgetler yüklenemiyor. Bu sorunu çözmek için açtığım konu :

http://www.maxicep.com/s-3-sistem-m...leme-popupclock-duzenleme-eklendi-717141.html:ünlem:

-Sistem modlamalarını ve Avkon2'yi çalıştırabileceksiniz:ünlem:

-Tema efektleri yükleyebileceksiniz. Buyrun buradan yapabilirsiniz:oke:

http://www.maxicep.com/s-3-sistem-m...ax7-dustojnik-calisma-688322.html#post5175806:ünlem:

Hack Yapma :

1. NortonBelleRefreshHack.sis
uygulamasını kurun.
2. Uygulamayı açın.
3. Seçenekler - AntiVirus - Quarantine
list deyin.
4. Seçenekler - Restore all deyin ve gelen soruya Evet deyin.
5. Uygulamadan çıkın ve NortonBelleRefreshHack'i
kaldırın.
6. RomPatcherPlus_3.1_LiteVersion.sisx uygulamasını telefon hafızasına kurun.
7. Uygulamayı açın ve sırayla Open4All ve
Installer Server'in üstüne gelip Options - Add to auto deyin. Telefonunuzu kapatıp açın.
8. İnstallserver.exe dosyasını c:/sys/bin konumuna atın.
9. İnstallServer Refresh dosyasını c:/patches klasörüne atın.
10. Son olarak tekrar Rompatcher'ı açın ve İnstallServer Refresh yamasını etkinleştirin.

Antivirüssüz Hack Yapma :

Norton Mobile sorun çıkaranlar direk
rompatcherı kursun sonra aşağıdaki
patches isimli zip'i indirsin. Zip arşivinden çıkanları çıkanları patches klasörüne atıp 6.adımdan devam etsin.


Not :
Rompatcher hangi sürücüde kuruluysa patches klasörüde o sürücüde olur. :oke:
patches.zip (2.0 KB (Kilobyte))


Hack İle İlgili Sık Sorulan Sorular ve Yanıtları :

- Hack yapmanın telefona bir zararı varmıdır ?
+Hayır. Hacklemenin kesinlikle hiçbir zararı yoktur. Ama hackledikten sonra her önünüze gelen programı yüklerseniz telefonda kasmalar olur tabi ki :)

-Şimdi ben bu telefonu hacklersem garanti dışı kalır mı ?
+Garantiden çıktığı doğrudur. Ama eğer telefonu servise verecekseniz önce soft format atın. Kesinlikle hiçbirşey anlaşılmaz.

-Hacklerken hafıza kartı çıkarılacak mı ?
+Hayır. Gerek yok.

-Ben hackledim telefonu ama bu tema efektleri nasıl yüklenecek ?
+DustoJniK'e sorun:)

-Hackledim ama sertifika hatası yine var ?
+Bütün adımları doğru yaptığınıza inanıyorsanız yaptığınız herşeyi yazın. Bende nerde hata yaptığınızı yazarım.


Avkon2 Modunu Uygulama :

Öncelikle sorunu çözdüğü için DustoJniK'e çok teşekkürler ve saygılar :oke:
-İlkönce Z:/ Resource / Apps içindeki bütün mifleri E:/ Resource / Apps içine kopyalayın. Bunu daha önceden yapmış olsanızda uygulayın çünkü refreshten sonra sistem mifleri değişiyor. Daha sonra dosyaları gerekli dizinlere kopyalayın. İşlem tamam :oke:

Bu konuyla ilgili çok daha ayrıntılı bilgi için :
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-m...nimi-resimli-anlatim-16-10-2012-a-677217.html:ünlem:

Tema Efekti Uygulama :

Linkini verdiğim DustoJniK arkadaşımızın açtığı konudan indirdiğiniz arşivi açın. Çıkan dosyaları gerekli dizinlere atın. Bu işlemi yapıp effects dosyasını e ye attıktan sonra mutlaka
telefonu yeniden başlatmalısınız...:oke:



İnstallserver.exe (71.6 KB (Kilobyte))

Belle Refresh Avkon Modu by DustoJniK (25.5 KB (Kilobyte))

X-Plore (513.8 KB (Kilobyte))
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: DJ SNN, tonymontana21, The-Rock ve 40 diğerleri
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Konuda isyan çıkardın çözmüşsün tebrikler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The-Rock

Violonist

Üye
teşekkürler dostum belki yüklerim artık fresh i :D
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap

NDMSZGN

Üye
Ben daha önce hacklemiştim telefonu ve Belle REflesh geldiğinde yüklediğim halde hack'li teefon tekrardan hackleme gerekmiyor yani.
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
eminmisin kardeşim :D istersen bi imzasız uygulama yüklemeyi dene bakalım
 
PhoenixGuard

PhoenixGuard

Üye
Teşekkürler ancak bu kadar uzun zahmete gerek yok bence, core dosyasını cooker ile unlock 2C yapıp installserver'ı sys bin klasörüne atınca hack zaten sorunsuz çalışıyor.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
elinize sağlık fakat bende rompatcher zaten yüklü bütün işlemleri tekrar uygulamalımıyım 6. Maddeden sonrasını yapsam olur mu? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SymbianHacker
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
elinize sağlık fakat bende rompatcher zaten yüklü bütün işlemleri tekrar uygulamalımıyım 6. Maddeden sonrasını yapsam olur mu? :)
evet olur :oke:


- - - Eklendi - - -

Teşekkürler ancak bu kadar uzun zahmete gerek yok bence, core dosyasını cooker ile unlock 2C yapıp installserver'ı sys bin klasörüne atınca hack zaten sorunsuz çalışıyor.
Bu telefondan yapmak için ayrıca paylaşılmış birşey dostum:)
 
Vatron

Vatron

Üye
Teşekkürler ancak bu kadar uzun zahmete gerek yok bence, core dosyasını cooker ile unlock 2C yapıp installserver'ı sys bin klasörüne atınca hack zaten sorunsuz çalışıyor.
bahsettiğin installserver.exe yi paylaşır mısın? bu güncellemeyi yükleyene kadar elimizdeki çalışıyordu. bizde zaten böyle kullanıyorduk. ama artık işe yaramıyor. sende nasıl çalıştı?
 

mesut1979

Üye
arkadas installserver.exe dosyasi nerede bende sadece instalserver.rmp dosyasi var.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Deneyeceğim verimli olmazsa Cooker ile denerim..
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
kardeşim valla eline sağlık :) fp2 de de hack olur mu acaba :hmmm
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
eline sağlık çok teşekkürler dostum :) avkon modu oluyomu denedinizmi
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
Demek widgetler yeni sürüme uygun değil çıkar zamanla o da

- - - Eklendi - - -

Daha bana gelmedi sürüm *#0000# de yok,bilgisayarda yok, yazılım güncellemede yok
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
arkadas installserver.exe dosyasi nerede bende sadece instalserver.rmp dosyasi var.
installserver.exe dosyasını burdan indirebilirsin;)
http://www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/symbian-hack-icin-en-kolay-yontem-s-3-anna-belle-s60v5-s60v3-548312-yeni-mesaj.html


- - - Eklendi - - -

kardeşim valla eline sağlık :) fp2 de de hack olur mu acaba :hmmm
sağolasın dostum :) olur heralde neden olmasın ki :)


- - - Eklendi - - -

eline sağlık çok teşekkürler dostum :) avkon modu oluyomu denedinizmi
:rica: avkon olmuyor. Hala onunla uğraşıyorum


- - - Eklendi - - -

Demek widgetler yeni sürüme uygun değil çıkar zamanla o da

- - - Eklendi - - -

Daha bana gelmedi sürüm *#0000# de yok,bilgisayarda yok, yazılım güncellemede yok
yüklemeye kararlıysan hard format atıp dene. Yine olmazsa Nokia Destek Hattını ara :)


- - - Eklendi - - -

widgetler uyumlu ama installserver desteklemiyor :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: apoke.
mert41994

mert41994

Üye
Şahane! :) daha çıkalı kaç saat oldu refresh :D
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
Üst Alt