Sx'imizi Oyun Konsolu Yapalım ! Açma, Yükleme, Silme


imu

Üye
sagol arkadasım.
 


HeLL_DemoN

Üye
saol :lol2:
 

guest_alien

Üye
Saol çok makbule geçti!!
 

technics

Üye
vvaayy timy gözlerim yollarda kalmıştı heheheh ellerine sağlık kanky
 
cihatnuroglu

cihatnuroglu

Üye
Originally posted by timhat@Apr 19 2005, 10:02 PM
eywallah dostlar hepiniz saolun.ben elimden geldiğince sx1 ile ilgili herşeyi buradada paylaşmaya çalışıyorum.ama benim tüm yazdıklarım kendi sitelerimde.
[post=34663]Quoted post[/post]​
timhat kardeşim senin sitenin linkini verde ziyaret edip formunda dakikalarımızı paylaşalım okkkkkkk bekliyoru ;;) ;;) ;;) ;) ;) ;)
 

timhat

Üye
dostum artık böyle aradasırada girip tüm bildiklerimle herforumdaki sx1cilere yardımcı olmaya çalışacağım.
Originally posted by technics@Apr 27 2005, 01:51 AM
vvaayy timy gözlerim yollarda kalmıştı heheheh ellerine sağlık kanky
[post=40049]Quoted post[/post]​
 

CEZA_123

Üye
Yaa arkadaşlar bazi ngage oyunlarını oynarken telefon un ekran rengi gidiyo bunu duzelte bilirmiyiz ?????
 

serkaraca

Üye
SX 1
 

serkaraca

Üye
SX 1 is number 1
 

serkaraca

Üye
Ben bu telefonu sevdim...
 

polat_alemdar

Üye
timhat kardeş tebrikler!
çalışkan adamsın valla!!!
 
luckyesref

luckyesref

Üye
valla kardeş ne diyim allah ne muradın versin :) manyak yararlı bilgiler uğraşmana değmiş.
 

scoobydoo

Üye
:vur: abi ben memleketten cd imle data kablomu bekliyorum.deiklerin yarıyosa ki yorumlardan öyle görününor,çoştum demektir.şimdiden thanks ;;)
 

timhat

Üye
eywallah dostlar.bu telefonun eski kullanıcılarındanım.aslında çokta eski sayılmaz.telefon ilk olarak 420 milyona düştüğü zaman almıştımm ;)
sonra çoğu türkçe forumda forumların enüstü oldum.sonra kendi sitemi açtım.
sonra diğer sitelerden teklifler geldi.şimdi elimden geldiğince tüm sitelerdeki kişilere yardım etmeye çalışıyorum..
tekrar saolun.sx1 ile ilgilii herşeyi bana sorabilirsiniz..
 

kadribastug

Üye
siemens sx1 de n-gage oyunları nasıl çalışıyo yardım...
 

wishuwerehere

Üye
hfh
 

fixxxer

Üye
kardes ıyı hos dıyonuzda patlamasın telefon?
 

OneDream

Üye
COK SAGOL
 

hakan01

Üye
saolun çok güzel olmuş devamını dileriz
 

hakan01

Üye
emekleriniz için saolun
 
Üst Alt