e60 kasanın 530d ve 535d ile eli çok güçlüydü. 520d de iyi gidiyor gayet. atmosferiklerine sempati duyamadım pek. e39 da ise sıralı 6 silindir atmosferikler harika idi, hala geçerli motorlar.E60 da gecerli kasalarsan biridir 5 serisinde bence. Sonrakiler artık efsane olmaya aday olamıyor zaten.
Atmosferikse mesele; e39 m5 yada e60 m5 der geçerim 😀e60 kasanın 530d ve 535d ile eli çok güçlüydü. 520d de iyi gidiyor gayet. atmosferiklerine sempati duyamadım pek. e39 da ise sıralı 6 silindir atmosferikler harika idi, hala geçerli motorlar.
Alacaksın bir doğan içini tamamen boşaltacaksın . Bir koruma barı , iki yarış koltuğu koyup İstanbul parkta tur atacaksın . 900 kilodan aşağı 750-800 kilo olur . Tabiki güvenlik şart bu işe girişmeden yakıt sistemini iyice kontrol edeceksin yanında yangın tüpü olacak . 5 litre su ve tornovida şart zira su kaynatması beklenir .Tofaş :P
Yok Aslında Adam Akıllı Yapılabilir Ama Çekme Belgeli Olur.Yani Renonun 1.5 Motorları Gayet Güçlü ve Güzel Bi Yağ Soğutucu Bi İntercooler Tamam Mis Ama Kanunlar İzin VermiyorAlacaksın bir doğan içini tamamen boşaltacaksın . Bir koruma barı , iki yarış koltuğu koyup İstanbul parkta tur atacaksın . 900 kilodan aşağı 750-800 kilo olur . Tabiki güvenlik şart bu işe girişmeden yakıt sistemini iyice kontrol edeceksin yanında yangın tüpü olacak . 5 litre su ve tornovida şart zira su kaynatması beklenir .
Koltuğu olmayan araca ailecek binecek halimiz yok zaten . Pist için yapacağız , çekme belgesini alacağız . Pistten dışarı çıkmayacağız.Yok Aslında Adam Akıllı Yapılabilir Ama Çekme Belgeli Olur.Yani Renonun 1.5 Motorları Gayet Güçlü ve Güzel Bi Yağ Soğutucu Bi İntercooler Tamam Mis Ama Kanunlar İzin Vermiyor
Bence O Kadar Masrafa Gerek Yok.Astarını Geçer O Zaman Çokta Abartmadan Orta Halli Bişey Yapmak.Kaldıkı Tofaşlar Max 95 Beygir Mi Ne Sanırım Yani Diferansiyelden Akslara Kadar Birçok Hareket Aktarıcıyı Değişmek GerekKoltuğu olmayan araca ailecek binecek halimiz yok zaten . Pist için yapacağız , çekme belgesini alacağız . Pistten dışarı çıkmayacağız.
Bizim amacımız hurdaya gidecek araç ile çılgınlık yapmak zaten . Motoru falan kuvvetlendirmekle uğraşmam . Sadece güvenlik için para yatıracağız . Canımız kıymetli canım . Hem koltuk , halı , konsol sökmesi 1-2 saatte biter .Bence O Kadar Masrafa Gerek Yok.Astarını Geçer O Zaman Çokta Abartmadan Orta Halli Bişey Yapmak.Kaldıkı Tofaşlar Max 95 Beygir Mi Ne Sanırım Yani Diferansiyelden Akslara Kadar Birçok Hareket Aktarıcıyı Değişmek Gerek
O kadarda Değil 2000 2001 Modellerin Frenleri Sağlam.Eskilerin Diskleri Küçük Biraz Daha SIkıntılı Onlar 150 Beygire Kadar Bence Araç Kaldırır Aslında Ama Denemek Gerek. 3 5 Metre Profil Al Döşe İçini yada Saseyide Güçlendir TamamBizim amacımız hurdaya gidecek araç ile çılgınlık yapmak zaten . Motoru falan kuvvetlendirmekle uğraşmam . Sadece güvenlik için para yatıracağız . Canımız kıymetli canım . Hem koltuk , halı , konsol sökmesi 1-2 saatte biter .
İlk turda şasiyi kırar , frenleri boşaltır , motoru yakarız herhalde .