SPP SlideUnlock Pro Edition v3.0.1 S60v5/S^3 Unsigned (Bol Miktarda Çeşitli Tuş Kilidi)


enginyılmaz1987

Üye
kardeşim sertifika nasıl alınıyo o derdim var benim
 


enginyılmaz1987

Üye
sertifika hatası veriyo bunu nasıl halletcez
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
linkleri başka bi siteden verebilir msn kardeş cepten indiremiyorum da :(
 

kutayvar

Üye
arkadaşlar bu ekran koruyucularını nasıl yükleniyor
 
Jın Kazama

Jın Kazama

Üye
Eline sağlık teşekkürler...
 
sbilen

sbilen

Üye
nokia 700 de donma hatası. tşk.
 
okancebi

okancebi

Üye
çok güzel
 

EmreSalman

Üye
kardeş 603 fp2 ye yükledim gayet güzel oldu ama tek sorunum tuşları kilitleyince bi daha açamıyorum :D menü tuşundaki ışıklar yanıp yanıp sönüyor öyle kalıyor ekran gidip gidip geliyor bide neden acaba ?
 
mcan_92

mcan_92

Üye
:tşk:
 

EmreSalman

Üye
yardım edecek yok mu ?
 
smh60

smh60

Üye
teşekkürler
 

yemreyarici4

Üye
çok teşekkürlerde keske capste koysaydın :)

- - - Eklendi - - -

dostum ben yukledım programı sorunsuz calıstı ancak ttpod 4.4 e girdigimde surekli kilit acılıp kapanıyor sorunu nasıl halledebilirm ?
 

mavidiyarkentli

Üye
fsp2 uyumlu mu
 

kelshey

Üye
nokia 500 belle refresh e uyumlu mu yada kullanan var mı
 
bafralı53

bafralı53

Üye
ellerine sağlık kardeşim
 
osmanosman...

osmanosman...

Üye
Kardeş ara yüzün lınkı sorun çıkarıyoda doğrudan link atabilir misin çok acil...
 
Anil-D

Anil-D

Üye
tesekurler
 

55sahmet555

Üye
ben proğramı göremyorm sadece yorumlar war
 
Üst Alt