sony xperia tipo 1.6 sar değeri zarar verirmi


burak2012

Üye
arkadaşlar bi önceki konumda pocket ve tipo arasında karşılaştırma yapmıştım mini 2 tavsiye ettiler almaya karar verdim ancak tipoda gözüm kaldı :( telefonlahafta 4 saat konuşmuyorum bile ama oturdummu 1-2 saat oyun oynarım kulaklıktan müzik falan dinlerim yani sizce tipo alsam çok zararı dokunurmu bana...
kusura bakmayın nereye aççağımı bilemedim :(
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Sorun olacağını sanmam ama yinede senin kararın ... :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: burak2012

hurol1

Üye
fazla sorun olmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: burak2012

burak2012

Üye
cevaplarınız için teşekür ederim gözüm kalmıştı tipoda mini 2ye göre daha iyi çünkü zaten 1.6 sar değeri tüm bağlantılar açıkkenki hali o yüzden wifi açıkken 1.0 falan düşünüyorum fazla konuşmuyorum annem 2 saat falan hapörlör açık konuşuyor yani sorun olmaz diye düşünüyorum bende ama yinede içim rahatladı tşk ederim...
 
emin_uslu

emin_uslu

Üye
bence çok yüksek ben sar değeri yüzünden iki telefondan vazgeçtim sağlık bence çok daha önemli abd de sınır 1.5 avrupada 2
 
blacktalon

blacktalon

Üye
sirtindan kol çıkar en fazla :)
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Sorun olmaz.
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
sar değeri 1 i geçerse biraz sorun var demektir :) ama çok kullanmayacaksan telefonu pek sorun olmaz :)
 

burak2012

Üye
çok yüksek farkındayım ama telefondada gözüm kaldı :( sonuçta tüm bağlantıları aynı anda açmıycam sorun olmazdır diye düşünüyorum zaten yatarken kapatıyorum en fazla oyun oynarım oynarkende uçuş moduna alırım :D
 

hurol1

Üye
çok yüksek farkındayım ama telefondada gözüm kaldı :( sonuçta tüm bağlantıları aynı anda açmıycam sorun olmazdır diye düşünüyorum zaten yatarken kapatıyorum en fazla oyun oynarım oynarkende uçuş moduna alırım :D
galaxy mini 2 al icin rahat etsin
 

burak2012

Üye
mini 2 güzel ancak flash desteği yok :( bide sürümü düşün 2.3 ama mini 2 almaya karar verdim sağlık her şeyden önce gelir...
 

hurol1

Üye
Flash desteği derken flashplayer mı ?

- - - Eklendi - - -

Flash desteği derken flashplayer mı ?
 
fk555897

fk555897

Üye
Sony'lerde genel bir sar değeri sıkıntısı var. Samsung Galaxy Ace 2 falan almanı öneririm.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
yuh o da ne öyle :ah tabi ki zararlı fakat fazla kullanmayacağım dersen bilemem :evet: 1.6 W/KG :oha:

- - - Eklendi - - -

Sony'lerde genel bir sar değeri sıkıntısı var. Samsung Galaxy Ace 2 falan almanı öneririm.
neden düzeltmiyorlar acaba ?
 
fk555897

fk555897

Üye
Telefonla konuşurken fazla kafana yaklaştırmazsan bir zararı olmaz.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Telefonla konuşurken fazla kafana yaklaştırmazsan bir zararı olmaz.
bununda karşı tarafa sesinin iyi gitmeyip karşındakinin sana sövüp telefonu kulağına koy demesi gibi bir zararı var :ehe
 
fk555897

fk555897

Üye


bununda karşı tarafa sesinin iyi gitmeyip karşındakinin sana sövüp telefonu kulağına koy demesi gibi bir zararı var :ehe
Kulaklıkla kullanırsın olur biter. Hem telefonda söven kişi demekki konuşacak kadar muhattaba alınacak birisi değil.
 
avcitalip

avcitalip

Üye

thewitcher11

Üye
mini2de flash destegi var hatta kurulu olarak geliyor
 
Üst Alt