Sonunda LCG Jukebox 2.17 c'racklendi [ YENi ]


tolgahan123

tolgahan123

Üye
eywallah kardeşim:yuru
 


endy

endy

Üye
kardeş ellerine sağlık allah c.rak liyen ellerine cefa getirmesin...
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
saol dostummm :oke:
 
aykut011

aykut011

Üye
yükledim oldu daha sonra kartıçıkarrım şarkı atmal istedim virüslü çıktı (kart)
biçimlendirip programı tekrar yükledim ama bağlantı istedi veşim di olmuyor
NEDEN sadece öğrenmek istedim ok
 

DUNYALI

Üye
Rarı bilgisayarıma indirmeden antivirüs devreye girdi. millet programda virüs var yüklemeyin
 
bekir91

bekir91

Üye
yaw süpersin çok aramıştım oldu.
ayrıca virüs falanda yok nod32 kullanıyorum ve hiçbir sorunda yok
yaşasın nod32...
 

illegal_11

Üye
tşk lerrrr

--------------- Ekleme ---------------

eline saglıkkk
 

hayaletapo_01

Üye
teşşekürler dayı....
 
Hesarlı

Hesarlı

Üye
sağolasın
 

lodosunprensi97

Üye
!!!ACİL!!!
tlf kaybettim daha önce bu programın ******ine imei nosunu yazmıstım şimdi imei nomu bilmiorum acaba ******in verdiği no ile imei nomu bulabilirmiyim YARDIM LÜTFEN !!!ACİL!!!
 

gunerfb

Üye
****** bozuk ama emeğe saygı saol kardeşim
 

sinw22

Üye
kardeşim cok saol
 
Hesarlı

Hesarlı

Üye
buda bozuk çıkarsa kızıcam..
 

hacilarli

Üye
eyvallah kardeş
 

crazysen

Üye
almuyo nası iş bişiy anlamadım:@ ımeı istiyo dediklerinin hepsini yaptım olmuyo ayrıntılı yazsnan anlayacazda :@ama pro süper:yuru

--------------- Ekleme ---------------

yow ımeı hallettim bu seferde int girmek isyiyo ret etsen açılmıyo nası bi iş yow bi ayrıntlı anlatın şu icatı :@
 

tan sel

Üye
beyler ben n73 e kurdum vede full üstelik sorunsuz paylaşım için teşekkür ediyorum güzel çalışma...

--------------- Ekleme ---------------

full
full
full
 
NOK6630

NOK6630

Üye
Teşekkürler..virüs yoktur inşallah
 
yilpa

yilpa

Üye
teşekkürler çilekeş.
 

airjoordan

Üye
tesekkurler...............:D
 
Üst Alt