!!şok şok şok tüm s60v3 serisi telefonlar için windows 95 ((198mb))!!


Metin137

Metin137

Üye
nasıl tam ekran yaparım
 

sumatru

Üye
dos dosyasının linki ölmüş yeniden atar mısın kardeş?
 

bdumut

Üye
teşekkürler...
 

merhaba mustafa

Üye
Evet Yanlış duymadınız 198MB büyüklüğünde Gerçek Windows 95 Tamamen Kendi Anlatımım dır.Alıntı Değildir.İlk Önce Aşağıdaki dosyayı İndirin.Not:47MB rardan çıkınca 198 MB oluyor.Windows95ForS60v3Windows95ForS60v3Şimdilik Sırasıyla aşağıdaki işlemleri yapın:1)Dosyayı rardan çıkarın ve dependencies klasöründeki bütün uygulamaları cep telefonunuza yükleyin.Not:Ben Telefon hafızasına yükledim ayrıca bazı programların sürümü 1.3 telefonunuzda 1.6 sürümü varsa uyarıyor zaten değiştirilsin mi diye değiştirmeyin.2)Dosbox adlı programı yükleyin.3)Dosbox update1 dosyasını yükleyin Not:Sürümleri aynı diyo ama siz ginede yükleyin.4)dosbox.conf ve mapper.txt dosyalarını c:\data klasörüne atın. Not:Bende data klasörü hafıza kartındaydı oraya attım bişey farketmiyor hangisinde varsa oraya atın.5)W95.img dosyasını e/dos/windows klasörüne atın.Not:Bende dos klasörü vardı ancak dos klasörünün içinde windows klasörü yoktu.Eğer sizde de yok ise dos klasörünün içine yeni klasör oluşturun adını windows koyun oraya atın.6)Dosbox programını çalıştırın ve bekleyin windows açılıyor.Not:50saniye kadar bekliyor.Sabırlı olun.N73'te Çalışmamaktadır.Sebep:Ram YetmezliğiDos Klasörünü Bulamayanlar Buradan indirebilir. Dos DosyasıBu Kadar BasitBir Teşekkür Butonuna basmanız yeterli!
aynısını yaptm ama olmadı acılıp 3 sn ıcınde kapanıo
 

merhaba mustafa

Üye
Yukarıdaki linkten dos dosyasını indir telefonuna at ayrıca dosyayı telefonuna attıktan sonra içindeki windows klasörüne win95.ımg dosyasını atmayı unutma
dos dosyasını indiremiyorum link ölü we siyah ekranda yazı gelıyor sonrası yok cevaplarda da anlamadm lutfen tekrar anlat
 

triad

Üye
dos dosyası linki lütfen
 

barbar129

Üye
kardeş dos dosyası bende yoq verdiği link de bozulmuş yardım edermisin
 

123fatih

Üye
gereksız ya nıye ugrasıyonuz kı anlamıyrm..ne fayadası olcak tele..cevabı hıc bı faydası olmayacak.. yukleyenler emınım kı 2 gun sonra kaldırıyodur.. :)
 

aaallliii

Üye
amaç zaten tel açacak mı açmayacak mı :) açınca: '' baaak benim telde windows var '' oluyor.
 
GodMode

GodMode

Üye
arkadaşlar şu DOS klasörünü siteye koysanız. Linkler ölü her yerde aradım bulamadım. Size zahmet şu dosyaları siteye yükleyin.
 
alpaytr

alpaytr

Üye
mavi ekran geliyor öyle kalıyor telefonum 6210 navigator

edit:çalıştırdum süper oldu teşekkürler
 
son_soz

son_soz

Üye
​ kardeş dediklerini harfiyen uyguLadım N95 8GB teLefonuma fakat çaLışmadı yakLaşık 1 dakikak boyunca mavi ekran çıkıyor ondan sonra ekran siyah oLuyor ve öyLece kaLıyor. acaba bir yerde hatamı yaptım .!!! biLgLendirirseniz sevinirim saygıLar
 
son_soz

son_soz

Üye
​ aha vaLLaha çaLıştı oLdu çok güzeL oLmuş :ehe emeğinize sağLık türkçe oLsaydı süper oLurdu
 
son_soz

son_soz

Üye
kardeş dos klasörünü kendinde oLuştura biLiyorsun bende de yoktu fakat ben E/hafıza kartında dos/adLı bir klasör açtım dos klasörün içine windows klasörü oLuşturdum gerekLi dosyayı bu kLasöre aktardım oLdu ve çaLışıyor süper bişey güzeL bir stiL oLmuş havamı atıyorum çevremdekiLerine çok şaşırmış durumdaLar :ehe :oke: :alkis :tşk:
 
BrainFree

BrainFree

Üye
Kardeş telefonum e63 ama ekran çooook küçük :( nolur yardıııııım ediin saçımı başımmı yolacam :(
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
Emeğe sağlık. :tşk: ama benim telefon rardan çıkarmakta zorlanıyor. Bilgisayar bulunca deneyeceğim. Telefonum E71-1
 
BrainFree

BrainFree

Üye
Yardım edecek kimse yokmu ??? :@ :@ :@ :@ :@:@
 

oguzkurtuldu

Üye
Ben bunu geçen sene eski telefonum c5-00 la yaptım onun ekran çözünürlüğü 240x320 iydi.Pek birşey anlaşılmıyordu zaten emulator.Bence arayüz yüklemek makul.
 
Üst Alt