Slayt Yapabileceğiniz ve Video Düzenleyebileceğiniz Bir Program (Video Editor Türkçe)


Bager04

Üye
N73 te süper oldu güzel program tekrar eline sağlık
 


pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah güzel program
 
Symbianist

Symbianist

Üye
sen de sağolasin
 
SHS

SHS

Üye
can sıkıntısından bi deniyeyim bakalım neler yapıcam:D :tşk:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Teşekkürler kardeşim. :)
 

jounire

Üye
indirme linki nerde bunun ya
 

srhthllc

Üye
sis linkinden indirdim ama kuramıyorum "sertifika hatası servis sağlayıçınızla görüşün" diyor.ne yapcam? Ltfen yardmcı olun
 

thurq123

Üye
türkçemi?
 
gurkanbaris

gurkanbaris

Üye
teşekkürler...
 

akrep_81

Üye
Teşekkùrler
 

metesoylemez

Üye
bende indiremiyorm indirme basarisz diyo ama baska konulrdan progrm indirebiliyorum
 

djnurhak

Üye
kuruldu yalnız acılmıyor üstüne tıkladıgımda acılır gibi oluyor acılmıyor

- - - Eklendi - - -

telefonum hacklı
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Banlı Üye
:tşk: :oke:
 

kuursaat

Üye
teşekkürler
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
:tşk:
 
yesilyol22

yesilyol22

Üye
Teşekkürler :) [video=youtube;dEhWvk2OZuo]http://www.youtube.com/watch?v=dEhWvk2OZuo[/video]
 

gokan17

Üye
ya slayt göstesi yokmu ?
 
redo99

redo99

Üye
:tşk:
 
Üst Alt