SignSis s60v3 Symbian OS v9.1 TR signed[Türkçe]


alemcilerim

Üye
emegine saglık ben yaptım calıstı cokda ise yarıyor nokia 6700 tesekkürler maxi cep üyelerine
 


neromatrax

Üye
zip parolası istiyor. parola olmadıktan sonra programı at çöpe gitsin...
 

suso9292

Üye
ya bu işleri hiç yapmamış bi adamım bi kişi resimli anlatım yapabilirse cidden memnun olurum
 

bellersokak

Üye
saol
 
şehmusss

şehmusss

Üye
teşekkürler aga:oke:
 
asroma7

asroma7

Üye
harikasın dostumm
 

gozcubaba

Üye
teşekürler
 
redo99

redo99

Üye
eyvallah
 

mustiwap

Üye
teşekkürler kardeş
 

kuralkan103

Üye
ya bu sis yazan yeri yazıyorum olmuyo ne yapcaz bi kişi dedaylı anlatsın lütfen
 

yelizpelin

Üye
Sis bölümüne gelince klavye çikiyor altta yardim diye seçenek var bastigimda browse file ..... Onu indirmem lazim nereden bulabilirim
 

nokia 603

Üye
hocam ben yapamadim yardim eder misin sis yuklenemedi diyip duruyor
 

kadirdemir60

Üye
kardeşim kurarken şifre istiyo.
 

redevil61

Üye
güvenilemeyen bir kaynaktan korumalı nesne yüklenemez hatası alıyorum. Lütfen yardım edin
 

redevil61

Üye
bende güvenilemeyen sağlayıcıdan korumalı öğe yüklenemez hatası alıyorum
 

kinkof

Üye
saoş
 
Üst Alt