sgh-U800 kullanıyorum.Yardım yardım İçeri bi bakın ltfn...


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yigit315

Yigit315

Üye
Arkadaşlar yakın zaman içinde u800 aldım.Ama 1 haftadır siteyi resmen tarıyorum.U800 ile alakalı bişi bulamadım.Ben bu telefona oyun tema vs. yüklemek istiyorum.Bu işlerde deneyimli usta maxicepli arkadaşlardan yardm talep ediyoruz:oke:.Eğer benim gibi bu telefondan kullanan warsa yada u800'e uygun tema oyunu olan yardımcı olursa seviniriz.

Şimdiden teşekkürler.
 

beyaznarin

Üye
www.zedge.com mükemmel bir site bence hemen gir bu siteye aradıgın her şey bu sitede
 

mevlüde

Üye
ya arkadaşlar ben u800 kullanıyorum türkiyede bu telin renkli kabı varmıdır?
 

security35

Üye
yok galiba
 

mevlüde

Üye
teşekkür ederim
 

mevlüde

Üye
Samsung u800 cep telefonunu bilgisayarda modem olarak nasıl kullanabilirim çok acil cevap bekliyorum
 
suleyman4646

suleyman4646

Üye
beyler downloadwap adlı siteye telefonunuzdan girin istediğiniz kadar oyun yükleyin dikkat oyunları indirmek paralı değil ama gprs parası ödemek zorundasınız süper site
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt