sevdiğim kızın sevgilisi var ne yapmalıyım lütfen yardım :(


şerbetci

Üye
merhaba arkadaşlar öncelikle adminlermizden rica ediyorum konu burada kalsın.

benim sorunum şöyle ben 16 yaşındayım.(bunu belirteyim dedim).
uğrunda öldüğüm, hayallerini kurduğum, gözlerinin içine bakınca eridiğim, o mutlu olunca bende mutlu olduğum bir kız var aşık oldum sarhoş gibiyim. uykularım kaçıyo, yemek yemek hiç gelmiyo içimden, arkadaşlarla sohbet ederdik hep ama benim ağzımı bıçak açmıyo çünkü o var aklımda. hani herkesin aklında hayalini kurduğu bi ''O'' vardır ya işte benim içinde bu kız ''O'' kişi. kısacası hayatım berbat, duygusal müzik asla dinlemem diyen benim cep telefonum duygusal müzeiklerle dolu.(şiir vb)
ve hayatımın en kötü olaylarında birini öğrendim geçen hafta sevdiğim kızın sevgilisi varmış. işte ne biliyim her tenefüs onunla geziyo tozuyo şakalaşıyo. şeytan diyo git ağız burun dal diyo oğlana ama delikanlılığa yakışmaz. şuan bunları yazarken nekadar sinirlendiğimi bilemezsiniz. adeta hayattan soğudum hiçbişey yapasım gelmiyo içimden.
bana bir çözüm bulun nasıl kurtulcam ben bu sevdadan. unutsam unutamıyorum. daha hiç açılmadım, uzaktan sevdim hep onu.
ve ya kızı nasıl kazanırım.
yardımlarınızı esirgemeyin lütfen. Saygılar...:agla2:
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede


ümran

Üye
bak dostum bende bu yoldan geçtim sonunda konuştum sevgılim var dedi ama unutamadım yalvardım bunu bana yapma diye fakat nafile ,şimdi görsem yine ağlarım ,dalar giderim şarkılara fakat elden birşey gelmiyor .unutamıyorsun ya bi şarkı yada biri hatırlatıyor bir şekilde .hayat budur ,acımasızdır .inşAllah unutursun
 
  • Beğen
Tepkiler: şerbetci
hikmet366

hikmet366

Üye
Unut Gitsin Kardeş Boşwer Takma Kafaya :dry:
 
  • Beğen
Tepkiler: şerbetci
Dj.Refoo

Dj.Refoo

Üye
kardeşim unut. Yıpranan sen Olacaksn kıza Bisi olmaz. Bende geçtim bu yollardan artık sevdiğim bi kızda olsa ayrılsa bende umrumda olmayacak artık bundan böyle. Yani iliskilerimde ilişkiyi bitiren daima karşı oldu ben hiç bitirmedm bitmesinı de istemedm. Yolcu yolunda gerek deyip. Uğurlar olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: şerbetci

şerbetci

Üye
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. unutmayı denemedimmi sanıyosunuz aynı sınıfta okuyoruz ve hergün görüyorum nasıl olucak nasıl unutucam bilmiyorum açıkcası yapamıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
Dj.Refoo

Dj.Refoo

Üye
benimki biraz farklı oldu ama :) hakkında/ hakkımızda hayırlısıni diliyorum

- - - Eklendi - - -

normal davranacaksn arkadas misali
 
  • Beğen
Tepkiler: şerbetci
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Ayir onlari kizla yakin ol muhabbet kur sonra her firsatta o cocugun eksik yanlarini soyle kotule falan ama cok yapma ki kiz killanmasin sonra boyle boyle devam ederken ayni zamanda ona olan guvenini zayiflat en sonunda kavga edip ayrilirlar kizin yaninda ol onu teselli et kiz dogru kisinin sen oldugunu gorecektir ve bir sure sonra da acilirsin tabu bunun icin birkac aylik bir caba gerek ve pek etik bir sey olmaz tabi nasil baskasinin da sana bunu yapmasini istemiyorsan senin de yapmamab gerekir
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
hikmet366

hikmet366

Üye
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. unutmayı denemedimmi sanıyosunuz aynı sınıfta okuyoruz ve hergün görüyorum nasıl olucak nasıl unutucam bilmiyorum açıkcası yapamıyorum.
normal Ona Arkadaş Gözüyle bakmaya çalış Gerekirse sınıf değiştir..
 
aslanbaris

aslanbaris

Üye
aşkı memnuya dönmesin dikkat et
 
  • Beğen
Tepkiler: şerbetci
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Kızı kaçır
 
  • Beğen
Tepkiler: Amasyalı05aa, şerbetci ve hikmet366
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
unutacaksin
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Durumun gerçekten kötü benimde başıma benzeri gelmişti.Kıza açıl senin onu gerçekten sevdiğini görünce sana gelicektir zaten ama bunu ispatlaman lazım.Böylelikle kız sana zamanla yaklaşıcaktır merak etme.Ama çok sabırlı olmalısın.Sabırlı ol ve dua et.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amasyalı05aa ve şerbetci
JosephLion

JosephLion

Üye
kardeş aynı yaştayiz sanirim :) kizin kötü yanlarini düşün mesela biyikli , sakalli , ağzinin kötü koktuğunu flan düşün :)) çok mu sert oldu kusura bakmayin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker ve hikmet366
Joker

Joker

Emekli Yönetici
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
üzerine soğuk bir şerbet iç
 
nefretsiz

nefretsiz

Üye
Ayir onlari kizla yakin ol muhabbet kur sonra her firsatta o cocugun eksik yanlarini soyle kotule falan ama cok yapma ki kiz killanmasin sonra boyle boyle devam ederken ayni zamanda ona olan guvenini zayiflat en sonunda kavga edip ayrilirlar kizin yaninda ol onu teselli et kiz dogru kisinin sen oldugunu gorecektir ve bir sure sonra da acilirsin tabu bunun icin birkac aylik bir caba gerek ve pek etik bir sey olmaz tabi nasil baskasinin da sana bunu yapmasini istemiyorsan senin de yapmamab gerekir
Bence dogru degil bu yöntem.biraz sabırlı ol bence eninde sonunda ayrilacaklardır firsati kacırma derim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: şerbetci
Üst Alt