Servis Hakkında Bilgilendirme

Sponsorlu Bağlantılar

OFFCENT

OFFCENT

Üye
    Konu Sahibi
Servis Hakkında Bilgilendirme
Arkadaşlar Discovery Air Cihazım Çok Geç Şarj Oluyordu Garanti ' ye Servise Yolladım Batarya Değiştirip Yollamışlar
Testten Geçirildi Yazmışlar Bide Utanmadan. İkinci Sefer Custom Rom Yükledim Yanlış Ettim Tabikide Ama Stock Rom Yoktu Fırsat Bulup Flash Atmadım Öyle Gönderdim Garanti Dışı Kaldı Sorun Socket ' te OLmasına Ragmen Telpa Anakart'a Bahane Bulup Değiştirilmesi İçin Onay İstediler Onaylamadım . Çok Akıllı Sanıyorlar Kendilerini Socket Degiştirmek Yerine Kökten Anakart Degiştirmek İstiyorlar Fazla Para Koparacaklarya 360 TL Üstelik Socket İse -
30-40 Tl Civarı Telefoncularda Serviste 75 TL Çünkü Telefonu Teslim Ettiğim Bayi ' de Pay Alıyor Devam Ediyorum
Telefon Garanti Dışı Yaptırmak İçin Telefonu Satın Aldığım Bayi ' ye Tekrar Verdim Şarj Soketi' ne Çizik Attım :D
Değişip Değişmediğini Anlamak İçin :D Aradan İki gün Geçti Aradılar Biz Socket' i Degiştirdik Dediler Sorun Devam Ediyor Dediler Dediğimiz Gibi Sorun Anakart Dediler Para Koparmak İçin Sonra Telefona Bir Bakabilirmiyim Dedim Baktım Bide Ne Göreyim Şarj Socket' ine Attığım Çizik Kabak Gibi Duruyor Şarj Socket'i Değiştimemişsiniz Dedim Değiştik Dediler Şarj Socketin' e Çizik Attığımı Söyledim İtiraf Etti Tamir Ettiğini Söyledi Bu sefer Hayır Dedim Sen Telefon'a Elini Bile Sürmemişsin Dedim Çünkü Şarj Bitmiş Olarak Verdim % 0 Akıllı Davrandım 2 günde % 68 Dolmuyor Çünkü 3 Günde % 50 Oluyordu :D
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Hep hile yoluna gidiyorlar, tüketici hakem heyetine git bence :oke:
 


Üst Alt