Sertifikasız-Flashsız En Basit ve Sorunsuz Hackleme


MH_ZAFER

MH_ZAFER

Üye
N73'te Olmuyor Dostum...
 

sami41

Üye
önceden hacklemiştim ama hard format attıktan sonra yapamıyorum :( trial modunu onayladığımda 'a comunication failure occured' hatası veriyo ve internete bağlanmıyo bilen varsa lütfen yardım etsin :(
 

karakurt73

Üye
olmuyor link mi hatalı
 
bafrali046

bafrali046

Üye
ben 4. adımda kaldım Enter your product yazısı çıkınca direk ok yazısı çıkmıyo sadece cancel seçeneği var 123 yazıp ok dedim yine olmadı yardımcı olurmusunuz
telefonum nokia c5 03
 

noname2040

Üye
Offf offf kardeş 1 ay kadar önce yükledim olmuştu lakin telefonum N8 servise gitti geldi tabi sıfırlamışlar programları tekrar yüklediğimde trial experied... süresi dolmuş diyor ve aktif olmuyor. ne yapmalıyım derken forumun içinde gördüm bir arkadaş yazmış sağolsun
Telefonun tarihini yüklediğim tarihe yakın bir tarihe değiştirince trial süresi bitmiş hataası vermedi.

teşekkürler
 

edguer

Üye
Arkadaşlar birkaç ay önce bu topikte açılan hack yönteminin bugün itibarıyla geçerliliği kalmamıştır. İki gündür uğraşmama rağmen (Nokia E72) Umu’yu kurarken geçilmiyor program lisans istiyor.Alternatifi Norton’da ilkin kuruldu Seçenekler>AntiVirus>Quarantine list>Seçenekler>Restore > gelen soruya Evet deyince Sistem hatası verdi. Nokioteca.com dan dün aldığım taze(!) sertifikayla rompatcher’i bir güzel sertifikalayıp kurayım dedim o da sertifika hatası verdi zaten.Başka denizlere yelken açın arkadaşlar.Boşuna uğraşmayın burada çözüm yok.Kaybettiğiniz zamana yazık
 

ertanbaysal

Üye
Mrbbenim cihaz e71 cihaza kuramiyoyum
 

yusufhaha

Üye
{nokia e65 4.0633.74.00 rm-208} kardeşim yanımda olsanda alnından öpsem seni çok sağol çok uğraşmıştım telefonu hacklemek için sonunda başardım çok sağol.
 
tayfunhonaz

tayfunhonaz

Üye
N95 8GB (35.0.001) de olmadı "enter your product " soruyo ne yazcaz oraya?????
 
terme

terme

Üye
İYİ GÜNLER DEDİĞİNİZ GİBİ PROGRAMI KURDUM Connecting to the internet may be chargeable DİYE SORDU BEN YES DİYEREK GEÇTİM SONRA Enter your product diye soruyor ama anlattığınız gibi ekranda ok tuşu yok sadece cancel var bu nedenle olmuyor TELEFONUM E72 YAZILIMI 081.003 -E72-1 RM 530 BANA BU KONU HAKKIN DA YARDIMCI OLURMUSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
 
terme

terme

Üye
İYİ GÜNLER DEDİĞİNİZ GİBİ PROGRAMI KURDUM Connecting to the internet may be chargeable DİYE SORDU BEN YES DİYEREK GEÇTİM SONRA Enter your product diye soruyor ama anlattığınız gibi ekranda ok tuşu yok sadece cancel var bu nedenle olmuyor TELEFONUM E72 YAZILIMI 081.003 -E72-1 RM 530 BANA BU KONU HAKKIN DA YARDIMCI OLURMUSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
 

malatyalı_44

Üye
arkadaşlar hata veriyor aktivasyonla ilgili sorun var diğer forumlara baktım sizin yaptığınız şikayetler çok var yapacak bir şey yok
 
özkan...

özkan...

Üye
kards bend olmuyor,tekrar dene cikiyor , n86 v30
 

xxgokderelixx

Üye
x6 kullanıtyorum ama bunda calışmıo
 

meksaa

Üye
enter your product bölümü hiç birşeye dokunmadan geçilmiyor birşey yazmak zorundasın. Yardım!
 
halilbayram

halilbayram

Üye
n96 ya uyguladım oldu malesef format attıktan sonra uygulama trial olduğundan bir daha yükleyemedim ne yapabilirim
 

malatyalı_44

Üye
arkadaşlar sorun var boşuna denemeyin
 
halilbayram

halilbayram

Üye
kardeş eline emeyine sağlık n96 uyguladım süper oldu bence bu en basit hack yöntemi.bu yöntemi ilk kullandığımda umu hack tirial idi format attıktan sonra uygulamayı kullanamadım çünkü tirial olduğu için süresi dolmuş. günlerce sertifika aradım malesef bir sonuca ulaşamadım bende bir yıllık(umu mobile security) lisas satın aldım bu yöntemle tekrar hackledim tekrar teşekkürler lisans satın almadan bir yöntemi varsa bilmek isterim saygılarımla...
 

oozcan42

Üye
sağolasın abi çok işime yaradı
 

123fatih

Üye
bazı cahiller sorun var yada olumsuz dıyor..asla oyle bısey yok bu programlar sayesınde telefonumu hackledım bugn.
 
Üst Alt