Sertifika Hatası Alanlar (Sertifika Ekleme, Hack Yolları ve Hacksız Yükleme )


okankayci

okankayci

Üye
Son zamanlarda temaları sertifika hatası alıyorum diyenlere yararlı olur diye düşünüyorum
1. Yöntem(En hızlısı bu yöntem tavsiye ederim )
1.
siscontent bu programı indırıyoruz.
2.Temayı açıyoruz ve işaretlı yere tıklıyoruz

3.klasör olarak acıldıktan sonra resource ve private dosyalarını E:\ F:\ sürücüsünden birisine atıyoruz işlem bu kadar.


Bu işlemi pcdende yapmanız mümkün bunun için bu konuya bakabılırsınız

https://forum.maxicep.com/attachments/sis-contents-1-7-7-build-81-zip.160293/

2. Yöntem
Bu yöntemde ise telefonu hacklemek gerekir ve bunun için altta ki linki kullanabilirsiniz

Symbian yine hacklendi! (Belle, Anna, S^3, S60v5, S60v3) - MaxiCep

3. Yöntem
Bu yöntemde iste kücük bir programla uygulamalara temalara ve oyunlarınıza sertifika ekleyebilirsiniz. Öncelikle şu programı indırın ve videoda anlatılanları uygulayın

https://forum.maxicep.com/attachments/sis-contents-1-7-7-build-81-zip.160293/

 

Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi, Parende_N ve Jan

YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
thanks
 
  • Beğen
Tepkiler: okankayci
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
temalar için sadece bir adımda sisconts den veya siseditor den siscontents içindeki sertifikayı alıp imzalamak yeterli :) , bu parçalama yöntemi yani konudaki anlatılan ile temayı silmen için doğru klasörü ve dosyaları bulman lazım :)
 
okankayci

okankayci

Üye
temalar için sadece bir adımda sisconts den veya siseditor den siscontents içindeki sertifikayı alıp imzalamak yeterli :) , bu parçalama yöntemi yani konudaki anlatılan ile temayı silmen için doğru klasörü ve dosyaları bulman lazım :)
evet gerekıyor ama tema yuklerken uzun suruyo bıraz bu yontemle daha hızlı oluyo aa dedınde aslında cmd kodlarıyla istediğin temayı silme programı yazılabılır bak yapıyım bı ara :D
 
asigsasi

asigsasi

Üye
hacksız telefonda private yolu kapalı olur nasıl atmayı düşünüyorsun ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan ve MaxipmaN
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
evet gerekıyor ama tema yuklerken uzun suruyo bıraz bu yontemle daha hızlı oluyo aa dedınde aslında cmd kodlarıyla istediğin temayı silme programı yazılabılır bak yapıyım bı ara :D
bazı şeyleri yapmak o kadar kolay değil :)
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
yok hocam olmuyo temalarda ben hep böyle atardım hacklemeden önce :D
bu kolay ama RD /S /Q "\private\10207114\import\dc794e83114b4a19" şeklinde eklersen zaten siliyo bide başına UID giriniz yaparsak uğrasmadan silmiş oluruz yanı kolay ;)
kolay gelsin, bakalım bunu tüm temalara nasıl yapacaksın :) hem resource de bir dosyası kalmayacak hem privatede :)
 
Hasand.

Hasand.

Üye
Teşekkürler yararlı bır bılgı olmuŞ
 
  • Beğen
Tepkiler: okankayci
okankayci

okankayci

Üye
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
biliyorum sadece örnek verdım açılısta sorcak klasör numarasını :)
klasör numarasını bildikten sonra ister programla yap ister elinle sil :ehe bu işin püf noktası program içerisinde işaretleyip silebilmek :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
hack yamalarını kapatıp da hem private hem resource klasörleri ni atmayı dene bakalım şimdi dene bir klasör hata verir :)
 
okankayci

okankayci

Üye
klasör numarasını bildikten sonra ister programla yap ister elinle sil :ehe bu işin püf noktası program içerisinde işaretleyip silebilmek :)
sonuca olarak siliyo :ehe
hack yamalarını kapatıp da hem private hem resource klasörleri ni atmayı dene bakalım şimdi dene bir klasör hata verir :)
benım dedıgım pcden atınca :)
Teşekkürler yararlı bır bılgı olmuŞ
:rica:
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
O kadar uğraş vermişsin iyi güzel direk bu prodan sertifikalamayı da anlatsan aynı konunun altına daha da yararlı olur bence :)
 
okankayci

okankayci

Üye
O kadar uğraş vermişsin iyi güzel direk bu prodan sertifikalamayı da anlatsan aynı konunun altına daha da yararlı olur bence :)
onuda eklerım eve gidince :)Yeni yöntem eklenmiştir
 
Üst Alt