Sensor Uygulamaları Paketi


CoDeYs

CoDeYs

Üye
arkadaşlar gönül rahatligiyla kurabilirsiniz sertifika istemz ve 2 tane kaliteli kırılmaz link vermişim teşşekür hak ettim dimi :) :) :)




Telefondaki sensorü kullanarak çalışan programlar bu pakette mevcuttur. Severek kullanacağınızdan eminiz.


Uygulama Listesi:
Çakmak
Direnç Değer Hesaplayıcısı
Disko Topu
Eğim Ölçer
Hız Ölçer (GPS bağlantısı gerektirir.)
Kara Tahta
Led Çakar
Led Fener
Mantar Pano
Not Defteri
Paint (Resim çizme ve düzenleme uygulaması.)
Pusula (GPS bağlantısı gerektirir.)
Sayaç
Sismograf
Su Terazisi
Yükseklik Ölçer (GPS bağlantısı gerektirir.)


emege saygılı olalım daha iyi emek karşiliginda bir teşşekür butonuna basmak ne kadar zor olabiliri :nono::nono::bigstar::bigstar:

normal rapidshare linki ve aşagıdada eklenti hakkındada vermişim maksat rahat indirin emege saygılı olun :D

indir

teşekkür butonuna basmak çok zor olmasa gerek emege saygı lütfen :)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Cengizt, feyzu19, sekinardi ve 168 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
rica ederim abi
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
:tşk:
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
rica ederim ....
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
güzel
:tşk:
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
Çok güzel tşekkürler
 
Revengeful

Revengeful

Emekli Yönetici
5800 kullanırken neden paylaşılmadı böyle paketler ya :D
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
oda senin şansına :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ortem

Gwawk

Üye
Teşekkürler.. .)
 
testament16

testament16

Üye
Tesekkürler..
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
rica ederim...
 
karasuvari

karasuvari

Üye
rapid vermiyo.artık rapid kullanmayın yaa
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
linkler istge gore olsaydı ....
 

bahadirgelen

Üye
saolasın
 
_ARDA_

_ARDA_

Üye
emegine saglık arkadaşım, pusulayı merak ettim gps den bulabilir mi acaba ?
 

psyhco_gfb

Üye
:aha::sarıl:
 
kartal158

kartal158

Üye
teşekkürler
 
Üst Alt