Şehr-i Rom - JVKPE - v0.1 Alpha Galaxy SL i9003


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Arkadaşlar belki biliyorsunuzdur daha önceden ben rom işleriyle falan baya bir uğraşıyordum..
Fakat ara vermiştim.
Tekrar başladım ve çalışmalara sıfırdan başladım.
Rom i9003 JVKPE Türkiye Gingerbread 2.3.6 orjinal güncellemesinden derlemedir.
Görsel olarak hiçbir değişiklik yapmadım şimdilik..
Yapmayı da düşünmüyorum belki bir kaç simgeyi değiştirebilirim ama bu romu yapmamdaki asıl amaç şu telefonda biraz da olsun orjinal romda stabilite sağlamaktır.

Kullananlar bilir bu telefonda orjinal rom kullanmak adeta işkencedir. Arayüzünde kasmalar eksik olmaz hele de bir klavyesi var ki sormayın gitsin..

Neyse özelliklerini şuan yazacak vaktim yok zaten şimdilik fazla özellikte yok sadece performans konusunda düzenlemeler yapıldı, telefonun akıcı olarak çalışması sağlandı.

https://code.google.com/p/galaxysl-i9003/

Rom geliştirme sayfası linki yukarıdadır.
Romu bu sayfadan indirip hata bildirimi yapabilir, yapılan değişiklikleri takip edebilirsiniz.
Yapılan değişiklikleri wiki sekmesinden hata bildirimlerini de Issues sekmesinden New issue butonuna tıklayarak yapabilirsiniz.

Romu indirmek için ise downloads sekmesine tıklayıp orada romun ismine tıklayabilirsiniz.

Romu yüklemek için önce eklenti olarak eklediğim rar dosyasını klasöre çıkarın.
İçinden çıkan dosyayı klasöre çıkarmayın kalsın o.
Odin programıyla PDA sekmesinden yükleyin. Yüklendikten sonra Recovery Mod' a girip [ses arttırma+orta tuş(home) +açma kapama tuşu] wipe data ve wipe cache yapıp ardından da install zip from sd card diyerek romu telefona attığınız klasöre giderek seçin ve yükleyin. Yükleme bitince geri tuşuna basarak reboot system now diyip telefonu yeniden başlatın. Bu kadar...
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: wwwhmz, mistein34, KOKKİNOCHOMA ve 1 kişi daha
devilmy

devilmy

Üye
kolay gelsın ama 3.6 yerıne 4.0 veya 4.1 denemeler yapsaydın daha iyi olurdu bırde bu roomda ne gibi yenılıkler var
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
4.0 ve 4.1 sürümleri stabil değil..
Hardware composer çalışmıyor ve takılmalar yaşanıyor..
Stabil sürümleri çıkasıya kadar ben de bunu kullanıyorum diğer custom romlardan bıktım artık bazısının bir özelliği çalışıyor bir özelliği çalışmıyor falan gına geldi..

Bu romu paylaşmamın sebebi bu telefona sahip kişilerin orjinal sorunsuz sürümü takılmalar kasmalar olmadan kullanmalarını sağlamak istememdir. Bir nebze de olsa.. Aradaki farkı anlamak isteyen, orjinal romdayken ve bu romu yükledikten sonra quadrant testi yapabilir...
 

ferdi ua

Üye
teşekkürler
 
devilmy

devilmy

Üye
peki ne gibi yenılıkler mevcut ekran görüntüsü koysaydın iyi olurdu yukleyecek arkadaslarda görmüş olur
 

mole70

Üye
teşekkürler
fakat ben yüklemeyi denediğimde telefon ''galaxy gtI9003'' ana ekranında kalıyor 20 dk kadar bekledim açılmadı 2-3 defa denedim aynı oldu açılmadı baştan yükledim şu anda sadec kernel le root ettim öyle kullanıyorum.nasıl yükleme yapabilirim
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Wipe data ve wipe cache yaptınız mı?

Eğer yaptıysanız bir de yükleme yaptıktan sonra wipe yapın..

Ekran görüntüsüne gerek duymadım orjinal arayüz var zaten..
 

ersinkiraz

Üye
Ellerine sağlik kardeşim yine 10 numara bi rom düzenlemişsin. Bugün yükledim eski roma göre gözle görülür bir hiz farki var. Umarim ilerde şu 4 'e de bir el atarsin da 9003 ü coştururuz .
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Android 4.1.2 romları bile çıkmaya başladı artık i9003'e fakat hwcomposer eksikliğinden ötürü hiç üzerine düşmüyorum..
Kernel düzenlemesinden anlamıyorum fazla kodlama bilgim olmadığından.. Zaten olanlar da bir şey yapamıyorlar..

Driver yazmak öyle kolay iş değil malesef..

Tek umudumuz LG optimus black a gelen ics güncellemesindeki driverların bizim cihazlara portlanması..
3.x kerneli yayınlandığı zaman zaten kimse gingerbread in yüzüne bakmaz.. En azından ben bakmam..

Bu bekleme sürecinde de adam gibi bir rom kullanmak için bunu yaptım. Ama bu telefondan ve kernel çıkmasını beklemekten de çok sıkıldım. Satma ihtimalim olduğu için en azından satmadan önce i9003 kullanıcılarına bir yararım dokunsun dedim..

Şu an için hatasız gözüküyor..
Bulduğunuz hataları " https://code.google.com/p/galaxysl-i9003/issues/entry " adresinden form doldurarak bana bildirebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL

ersinkiraz

Üye
Kardeşim romda bi hata buldum ama bilmiyorum yinede skype programın da kamera açınca telefon kendine reset atıyo acaba neden olabailir
 
bosnags

bosnags

Üye
Teşekkürler Şehriyar.Ben normalde hızlı akıcı bir arayüz kullanayım diye hep İcs ve Jb custom rom kullanıyordum.Ama malum dediğin gibi sorunları var şuandan.Bizler için derlediğin Rom çok hızlı ve pürüzsüz.Teşekkür ederim eline koluna sağlık :)
 
caninyo

caninyo

Üye
çok teşekkürler yükledim sorunsuz çalşıyor sadece kiese bağladığımda üretici yazılımı desteklemiyor diye uyarı verdi.
Onu da *272*imei no# yaparak hallettim umarım yeni güncelleme bize de gelir artık

- - - Eklendi - - -

diğer android romları deneyen var mı cyane 9 denedim wifi çalışmadı tekrar 2.3.6 yükledim
 
bosnags

bosnags

Üye
ics,jb hepsini denedim.wifi de bluetooth da çalışıyor.
 
bosnags

bosnags

Üye
ics,jb hepsini denedim.wifi de bluetooth da çalışıyor.
 

arkotir

Üye
I-9000 de çalıştırabilir miyiz?
 
bosnags

bosnags

Üye
bu rom i9000 e yüklenemez.Sadece 9003 içindir !
 
KOKKİVOXHOMA

KOKKİVOXHOMA

Üye
Şarj süresi nasıl
 
KOKKİVOXHOMA

KOKKİVOXHOMA

Üye
dostum gerçekten kusursuz bir rom editlemişsin 2 gündür kullanıyorum gerçekten mükemmel 10 üzerinden 10 şarj süresi gerçekten iyi ve stabil devamını bekliyoruz......
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Stabil Cm10 çıkacak o yüzden artık bu roma falan gerek kalmayacak çıkmasını bekliyorum ben de :)
Kernel güncellemesi gelir gelmez açacağım zaten konusunu :oke:
 

ersinkiraz

Üye
Kardesim bana bi yardımcı olurmusun.romu yukledim fakat teli her kapatıp actıgımda telefon fabrika ayarlarına donuyor yani acılısta dili iste ne bilim oturum acın falan diyo sanki her seferinde rom yüklemisim gibi acılıyor simdiden tskler
 
Üst Alt