samsunspor yani güven abim yeniden göreve geldii :))


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
evet bir süredir emektardı kendisi göreve yeniden geldi


hadi kutluyoruz :hoba:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3, Mehmet, haltie ve 2 diğerleri
Astrosman

Astrosman

Üye
Tebrikler üstad :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor ve Nextman
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
yaptın yine yapacağını di mi :D

sağol Gökhan seviyorum seni kardeşim :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman ve Kingmortall
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Hoşgeldin sefa geldin :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
paradox07

paradox07

Üye
Tebrikler,hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
teşekkür ederim Hüseyin sağol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Hosgeldiniz goreve tekrar donmeniz guzel.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Hoşgeldin,iyiki geldin

- - - Eklendi - - -

Hoşgeldin,iyiki geldin
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Tanımadığım bi modsun. :gul: Yinede hoşgeldin. (mesaj olsunda... :ehe )
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hoşgeldin
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
teşekkür ederim Engin abi, hoş buldum
 
ANIL

ANIL

Admin
Hoşgeldin abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
x-scarface

x-scarface

Üye
vay vay hoşgeldin kral :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
hoş buldum paşalar teşekkür ediyorum öpüyorum sizi :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: haltie
haltie

haltie

Üye
Ben mobilim göremiyorum rutbeleri kolay gelsin kral
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
papakudioflu

papakudioflu

Admin
tekrar hoşgeldin:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt