Samsung galaxy s2 bekleyenler kervanı :)


AYNA

AYNA

Üye


EVET ARKADAŞLAR BAŞLIKTANDA ANLAŞILDIĞI GİBİ SAMSUNG GALAXY S2'Yİ BEKLEYENLER;


1) ayna
2) ultrayer6
3) ertay40
4) izo37 (telefonu aldı)
5) tutas_tee
6) by uzuntu
7) viranufuk(telefonu aldı)
8) byesho
9) ipsizyoyo
10) fishbone1(telefonu aldı)
11) MURAT1425
12) ergunozkan
13)Oguzc@N
14) Enser (telefonu aldı)
15)muziner
16)lizard 67
 
  • Beğen
Tepkiler: einstain983
ultrayer6

ultrayer6

Üye
2) ultrayer6
 
AYNA

AYNA

Üye
güncellendi..bakalım kaç kişi çıkacak :ehe
 

ertay40

Üye
beni de ekle:hmmm
 
AYNA

AYNA

Üye
güncellendi..
 
izo37

izo37

Üye
Beni en kafaya ekle ayna :D bende varım efendi.
 
izo37

izo37

Üye
kac gündür deliriyoz ya cıksada kurtulsak valla daral geldi. samsung yetkilileri görün bizi artık hangi taşöron distiripitor satıcak bu teli başarımı yada kvk falanmı?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Harika bir telefon...
 
AYNA

AYNA

Üye
kac gündür deliriyoz ya cıksada kurtulsak valla daral geldi. samsung yetkilileri görün bizi artık hangi taşöron distiripitor satıcak bu teli başarımı yada kvk falanmı?
aynen çıksada kurtlsak artık..gerçi çıkıncada 1700-1800 çıkar kesin bide düşmesini beklicem ben malum bütçe..
 
izo37

izo37

Üye
o paraya motosiklet alıp gezmek var yazın sıcaklarında ese ese :D püfür püfür.
 
tutas_tee

tutas_tee

Üye
bende varim...
 
AYNA

AYNA

Üye
güncellendi..
 

OğuzcanAbi

Üye
izo37

izo37

Üye
Müşteriler çoğalıyo ayna :D haydi bakın kapanın elinde kalıyor :D eheheh şaka bizi samsung satıcısı falan zannetmeyin ama gerçekten güzel alet :) ayrıca motor ve hatun ilginç bir ikili ahahahah
 
FQXT

FQXT

Üye
bende beklıyorum ...
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
benide ekleyin :)
 
AYNA

AYNA

Üye
Üst Alt