quatro f1453 kullananlar


safakk34

safakk34

Üye
Arkadaşlar Çin üretimi bu telefonu Türk firması türkiyeye getirmiş bi sitede çok yorum yapıldı iyi diye hiç kötüleyen yok . Acaba sizlerin arasında varmı kullanan almayi düşünüyorum ama emin değilim yardımcı olurmusunuz alınır mı sizce ?
 


Luck Star

Luck Star

Üye
Ben sadece Çin malı diye almazdım çünkü sağlığınızı riske atıyor. Onun dışında yorumları okudum bataryasından memnun olmayan var sadece genel anlamda yorumlar iyi.. Sağlık açısından ne gibi zarar verir dersen , telefonlardaki SAR (radyasyon) değeri önemlidir belli bir düzeyi geçmemesi gerekir.
 
safakk34

safakk34

Üye
Ben sadece Çin malı diye almazdım çünkü sağlığınızı riske atıyor. Onun dışında yorumları okudum bataryasından memnun olmayan var sadece genel anlamda yorumlar iyi.. Sağlık açısından ne gibi zarar verir dersen , telefonlardaki SAR (radyasyon) değeri önemlidir belli bir düzeyi geçmemesi gerekir.
Sar konusu aklıma gelmemişti şimdi araştırdım doğruysa 0.46 imiş sar değeri . S3 0.34 . En yüksek I phone da çıkıyo 1 in üzerinde . Yani o kadar para veriyorsunuz bide sağlığınızdan oluyorsunuz :)
 

denizleydibilmezrootu

Üye
Discovery nasıl
 
caps6

caps6

Üye
Arkadaşım ilk satıldığı zamanlar gittigidiyordan çekle uygun fiyata aldı fena değil.Telefonun sar değeri yüksek değil.Şarjından memnun.Gps için servise yolladı.3 günde yapıp göndermişler.Servisinden memnun kaldı.Fiyatına göre iyi
 

megodes

Üye
Arkadaşlar ürünü ben aldım plus versiyonu üstelik mal kaliteli, üzerinde ithalatçı yazmıyor imalatçı firma olarak görünüyor Ben o kadar marka manyağı değilim. Tutup tuvalete düşürme riski bulunan, üzerine çay dökülme riski bulunan bir elektronik cihaza (ki kendisi orjinalinde telefon olarak çalışması lazım gerekir) 1000 liranın üzerinde bir fiyat ödeyemem. İhtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor. Dayanıklı bataryadan şüphe etmiştim. iki gün gidiyor bataryası. Helal olsun. 650 Tl ye aldım bir haftadır kullanıyorum. Bir kere bile donma yapmadı. Şarjsız kalmadım. Türk malı değil mi demeyin adamlar bu sefer yapmış.
Ha bu arada güncelleme ile ilgili aldıktan sonra iki sefer güncelleme attı, güncellemeden sonra radyo falan bir iki bir şey daha göründü ve değişti. Acaba diğer androite güncelleme yapar mı bilmiyorum kit katın üzerine çıkarmı yani. Ama pekte aramıyorum hanisi. herkese selam iyi çalışmalar.
 
Üst Alt