pocketsensor otomatik kilit S^3 signed


Kayahan14

Kayahan14

Üye
:tşk:
 
serinaga

serinaga

Üye
Teşekkürler ...
 
mstery60

mstery60

Üye
tesekkurler
 

bahadır388

Üye
Saçma bazen kapanmıyor bazen acık kalıyor değmez şarjına yazık olur
 

rkn1453

Üye
Teşekkürler, lakin merak ediyorum acaba telefonun sensörünü sürekli kullanıyorsa donanıma ve şarja olumsuz etkisi olmaz mı?
 

asieytan

Üye
tesskrlr
 
Moruk

Moruk

Üye
güzel ama kullanışsız, oyun oynayacam yada bir metin yazıyorum elim sensörü kapattımı küt gitti o yüzden çok gereksiz
 

halonun3458

Üye
eyvallah iyi uygulama
 

erman1983

Üye
çok iyi ya sevdim. teşekkürler :))
 
42vysl42550

42vysl42550

Üye
indirme linki nerede arkadaşlar benmi göremiyom
 
TroLL28

TroLL28

Üye
indirme linkini göremiyorum
 
kralveben

kralveben

Üye
evet indirme linki yok ne iş
 

xxnurixx

Üye
ABİCİM LİNK YOK ..??*
 
oscartiger

oscartiger

Üye
arkaplanda çalışacağı için pil tüketiyor olması lazım? kullananların yorumlarını bekliyorum.
 
elimdezabeth

elimdezabeth

Üye
indirme bağlantısı nerde
 

srydn_06

Üye
LİNKİ BULAMADIM .S
 

nokia__603

Üye
link yok
 
mars259

mars259

Üye
tşk
 
Üst Alt