Yarış nokia e72 320x240 araba simulasyon oyunu ariyorum icden kamera vb felan lutfen


RoGue34

RoGue34

Üye
beyler bayanlar telefonum 320x240 Nokia E72 Symbian^3 s60 3rd edition .Bi oyun ariyorum yai boyle gercegimsi sehirde icden kamera halinde makas felan atabilecegemiz bi oyun olsun ama yaris oyunu deil.Birsuru araba yaris oyunu indirdim ama ben normal araba yla gezmek sollamak kurallara uymak makas atmak istiyorum yani gercegimsi bi simulasyon oyunu istiyorum ben arastirdim ama tam bulamadim siz biliyosaniz bana soylermisiniz lutfen.Saygilar...
gercegimsi bisey lazim illa dediklerim olmasada olur
...
 


KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Gameloftun new york nights adlı oyunları vardı onlara da bakabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: blanchess1
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Rally Master Pro'da araç direksiyondan da kullanılıyordu sanırım. Kaputtan da olabilir emin değilim ama zevkli oyundu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: blanchess1
RoGue34

RoGue34

Üye
teşekkur ederim.
car parking 2yi indirdim ama çok sesi var oyunun neyse saolasin
car parking 2yi indirdim ama çok sesi var oyunun neyse saolasin
new york night s la benim aradigim oyunun hicbir alakasi yok bende zaten sims 3 var ama ben araba simulasyonu istiyorum neyse cevap yazdiginiz icin tesekkurler
rally master pronun uyumlusunu bulamadim telefonuma uyumlu deil 320x240 bulabilirsem inş.Neyse saolun
 
Nuru TaşDemir

Nuru TaşDemir

Üye
Nitro Street Racing 2, 3D filan değil ama şehri serbestçe geze biliyosun ve yeni şehirlere gide biliyorsun, yarışlara da başlamak mümkün
 
  • Beğen
Tepkiler: 8Taner8
Üst Alt