nokia c6-01 rom atılmıyor yardım :(


5Mc_Must6

5Mc_Must6

Üye
telefon açılırken nokia yazısında kalıyordu
rom atayım dedim bütün ayarlar herşey tamam en son bataryayı çıkarın usb kablosunu takın diyen aşamaya geliyorum
denilenleri yapıyorum waiting for usb diyor sonrada en alttaki hatayı veriyor ekran goruntusu sırasıyla alttaki gibidir
bir sürü rom indirip denedim hiç bir rom atılmıyor hepsinde aynı hatayı veriyor waiting for usb aşamasından sonra oylece kalıyor.
2 gündür başım agrıdı çözebilecek yardımcı olabilecek varsa çok duacı olacak :(



 
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
En altta no product yazıyor CFW veya OFW dosyasını seçmemişsiniz ve
En üstte No connection yazıyor doğru usb seçilmemiş, linke bakın...
C6-01 Dead Phone ve Flash resimli anlatım Rm-718 üzerinden anlatılmıştır
burdakileri aynen yaptığınızda sorunsuz yüklenmesi gerekir. Sorun varsa phoneixden, cfwden veya bilgisayardandır.

bu arada 2 defa konu açmışsınız diğerini kapatın
 
  • Beğen
Tepkiler: 5Mc_Must6
5Mc_Must6

5Mc_Must6

Üye
En altta no product yazıyor CFW veya OFW dosyasını seçmemişsiniz ve
En üstte No connection yazıyor doğru usb seçilmemiş, linke bakın...
C6-01 Dead Phone ve Flash resimli anlatım Rm-718 üzerinden anlatılmıştır
burdakileri aynen yaptığınızda sorunsuz yüklenmesi gerekir. Sorun varsa phoneixden, cfwden veya bilgisayardandır.

bu arada 2 defa konu açmışsınız diğerini kapatın
hocam o çalışan açılan telefon için,
benimki dead yani no connection ile yapılacak telefon açılmadıgı için zaten pc gormuyor
En altta no product yazıyor CFW veya OFW dosyasını seçmemişsiniz ve
En üstte No connection yazıyor doğru usb seçilmemiş, linke bakın...
C6-01 Dead Phone ve Flash resimli anlatım Rm-718 üzerinden anlatılmıştır
burdakileri aynen yaptığınızda sorunsuz yüklenmesi gerekir. Sorun varsa phoneixden, cfwden veya bilgisayardandır.

bu arada 2 defa konu açmışsınız diğerini kapatın



yine aynı hata hocam :(
 
Son düzenleme:
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
hocam o çalışan açılan telefon için,
benimki dead yani no connection ile yapılacak telefon açılmadıgı için zaten pc gormuyor
verdiğim linktekide dead olmuşlar içinde geçerli telefon açık kapalı olması önemli değil bataryasını tam doldur, birde usb portlarını değiştir ve no connection yazan yere tıkla seçenek çıkar orada. Malesef bu yazılımlar her bilgisayarda düzgün çalışmıyor, biraz uğraştırabilir
 
Son düzenleme:
5Mc_Must6

5Mc_Must6

Üye
verdiğim linktekide dead olmuşlar içinde geçerli telefon açık kapalı olması önemli değil bataryasını tam doldur, birde usb portlarını değiştir ve no connection yazan yere tıkla seçenek çıkar orada. Malesef bu yazılımlar her bilgisayarda düzgün çalışmıyor, biraz uğraştırabilir

Allah hepimizden razı olsun.Umarım sorununuz çözülmüştür :)
hocam aynı hatayı vermeye yine başladı rom atamıyorum bir türlü :(
 
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
hocam aynı hatayı vermeye yine başladı rom atamıyorum bir türlü :(
Cihazda hafıza kartı takılı olsun(herşey silinecek) Hard format atmayı deneyin sonra yükleme yapın, Bataryayı tam doldurup linkteki adımları uygulayın.Batarya çıkartma olayını yapmayın. işlemin sonunda cihazınız açılması gerekir.
Daha öncede söyledim Cfw-phoneix- bilgisayar üçlüsünden birinde sorun olabilir
1)Bilgisayarı yeniden başlat phoneixi aç
2)usb kablosu ile telefonu bağla(bataryayı çıkarma)
3)üstte no connection yazan yerde usb portunu seçin Ctrl+R yaparak taratıyoruz resimleri dikkatli inceleyin
https://attachments.maxicep.com/2012/06/258291_5c52bb5cc1991f9f9ba138e16b6ff79a.jpg
https://attachments.maxicep.com/2012/06/258292_abcf5b9a434ebe28547acfa1eb3a314e.jpg
Yazılımı doğru yüklemişsiniz, usb bağlantısında sorun var, o yüzden waiting for usb (bağlantı bekleniyor) diyor.
Sona geldiğinizde "Refurbish" yerine "SW reset"i seçin
https://attachments.maxicep.com/2012/06/258294_2f696c599caa82a8f979559864691ddd.jpg
 
Son düzenleme:
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
KOnudaki Herşeyi Harfiyen Yap Uygulamayı Kaldır Linkdekini Kullan.

Phoneix İle Nokia Cihazlara Flash Atma ( Dead Phone Flash )
Phoneix İle Nokia Cihazlara Flash Atma ( Dead Phone Flash )
Aslında kolay bir işlem olmasına rağmen, aceleci davranıp gerekli adımlardan bazılarını atladığımızdan kaynaklanıyor.
birde şu batarya çıkartma muhabbeti var eskiden beri, halbuki cihazı ilk önce bağlasak yazılımı 1 dakikada tıkır tıkır yüklüyor.
 
5Mc_Must6

5Mc_Must6

Üye
@sinan yüksel @DarkredBlue61

hocalarım sorun bilgisayardamı diye bilgisayarıma win8 ve win10 kurup denedim yine sonuc aynı, win10 da ise videoya yaptıklarımı tek tek çekip gösterdim alttaki videoda
eminim yani herşeyi anlattıgınız gibi yaptıgıma, yinede olmuyor
cfw-phoenix-pc 3 lüsü diyorsunuz ama 3 ü nü de verdiğiniz linklerden indirdim denedim, pc zaten 3 kere formatlayıp denedim yine olmadı, kafayı yedirtcek bana bu telefon

 
  • Beğen
Tepkiler: sinan yüksel ve DarkredBlue61
Hasand.

Hasand.

Üye
@DarkredBlue61 halen daha yapıyorsan teamvıvere uzaktan bağlanıp yapıyordu
Transit vierer le yapıyor diye biliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
@DarkredBlue61 halen daha yapıyorsan teamvıvere uzaktan bağlanıp yapıyordu
Transit vierer le yapıyor diye biliyorum
Olur
Arkadaşın Sorunu Sanırım Win 10 Dan KAynaklı.Win 8 Yüklü Bişey Varsa Bağlanıp bakayım
 
5Mc_Must6

5Mc_Must6

Üye
Olur
Arkadaşın Sorunu Sanırım Win 10 Dan KAynaklı.Win 8 Yüklü Bişey Varsa Bağlanıp bakayım
hocam win7-8-10 hepsini denedim vallaha, videodan once win7 ve win8 de denedim, yiner aynı sonuc
bu arada tel no nuzu atın yada ben atayım team viever ile yardım ederim derseniz çok sevinirim
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
hocam win7-8-10 hepsini denedim vallaha, videodan once win7 ve win8 de denedim, yiner aynı sonuc
bu arada tel no nuzu atın yada ben atayım team viever ile yardım ederim derseniz çok sevinirim
Ne Zaman Müsait Olur?
Alpemix i Kurda Oradan Bağlanayım Teamda Sıkıntı Var Format Atmam Lazım PCye
 
  • Beğen
Tepkiler: 5Mc_Must6
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
win7-8-10 hepsini denedim
Bir telefona kurulum yapmak için 3 tane işletim sistemi değiştirmişsin. Ne belalı sorunmuş DarkredBlue61 inşallah çözer.
Usb portunu bulamadığın sürece bu böyle gider.Ben win7 de yapmıştım, phoneixi yükleyince ayriyetten güncelleme yapıyordu telefon için gerekli bazı dosyaları internetten. Aygıt yöneticisinde sorunlu aygıt vardır, nokıaya donanıma ait soru işareti olur(?)
Arkadaşın Sorunu Sanırım Win 10 Dan KAynaklı.Win 8 Yüklü Bişey Varsa Bağlanıp bakayım
Evet bende win 10 da yükleyemedim network framework 3.5 yoktu sanırım.Bu sorun sonradan çözüldü ama en iyisi win7 de yükleme yapmak
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bir telefona kurulum yapmak için 3 tane işletim sistemi değiştirmişsin. Ne belalı sorunmuş DarkredBlue61 inşallah çözer.
Usb portunu bulamadığın sürece bu böyle gider.Ben win7 de yapmıştım, phoneixi yükleyince ayriyetten güncelleme yapıyordu telefon için gerekli bazı dosyaları internetten. Aygıt yöneticisinde sorunlu aygıt vardır, nokıaya donanıma ait soru işareti olur(?)

Evet bende win 10 da yükleyemedim network framework 3.5 yoktu sanırım.Bu sorun sonradan çözüldü ama en iyisi win7
Onlardan Değildir.Onlardan Olsa .dll Hatası Verir Makina.Zaten Program Onları KEnd i Kuruyor Olması Lazım
 
sinan yüksel

sinan yüksel

Üye
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
5Mc_Must6

5Mc_Must6

Üye
yok hocam sizden sonra en az 10 kere daha denedim konuya verilen türkçe phonexli programdan ve farklı farklı rm718 ofw ve cfw lerden, hiç biri işe yaramadı, hepsinde sonuc aynı waiting for usb ardodan error
 
Üst Alt