Nokia 603 FP2 HAZAN EDITION™ v4.3.1 [113.010.1506] GÜNCELLENDİ!!!!!!


aliakçay

Üye
uuuu çok fena :ah:alkis
 


aliakçay

Üye
Şimdiden sağol dostum
:)
Ben cfw de ki tüm dosyaları düzenlemek istyrm uzantıları mbm mif olanlar falanda var onlarıda. varmıdır bi yolu
Konu ölmüş gibi
 
Teom@n

Teom@n

Üye
Şimdiden sağol dostum
:)
Ben cfw de ki tüm dosyaları düzenlemek istyrm uzantıları mbm mif olanlar falanda var onlarıda. varmıdır bi yolu
Konu ölmüş gibi

Konunun ölmesi normal. :)

Sana uzunca cevap yazamayacagim icin kusuruma bakma. Sistem modlama bolumunde ve forumumuzda gerekli konular ve anlatimlar mevcut.

Kolay gelsin.
 

aliakçay

Üye
ya ben temanın içinde kayıtlı olmayan açılş dosyası olan splah.mif i düzenleyemiyorum açmyor programlar
 
Teom@n

Teom@n

Üye
ya ben temanın içinde kayıtlı olmayan açılş dosyası olan splah.mif i düzenleyemiyorum açmyor programlar
Siscontents isimli uygulama ile mis dosyalarini acabilir ve duzenleyebilirsin. Site icinde anlatimlar mevcut.
 

aliakçay

Üye
deniyorum olmyor. bide kimse replace hs with belle shell in ne işe yaradığını bilmiyor sitede
 
Teom@n

Teom@n

Üye
deniyorum olmyor. bide kimse replace hs with belle shell in ne işe yaradığını bilmiyor sitede
Sitedeki anlatimlari dene. Ayrica "replace hs with belle shell" sen ev ekranini (homescreen(hs) with belle shell ile degistirip ne yapacaksin? Zaten degistiremezsin. S60v5 icin belle ev ekrani diye biliyorum ben bunu. :D Sen zaten Belle kullaniyorsun ;)
 

aliakçay

Üye
anlamadın dediğimi
böyle bi uygulama var bi cfw ye gömülmüş ve ne işe yaradığını çözemedim açıyosun beyaz ekran kalyo öyle.
uygulama yani.
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Link kırık :'(
 

aliakçay

Üye
RAPID SHARE KAPATTI DEFTERİ.
 

kibarrr

Üye
e6 için oluyo mu bunlar
 

DarkKing13

Üye
Link yenilebilirmisiniz ?
 

DarkKing13

Üye
Eyvallah
 
Üst Alt