New LanternSoft Brightness Control v1.00 For S^3 Signed


covar

covar

Üye
yaww bana göre fazla aydınlanmadı ekran bi program vardı mobileshell onu yğklemiştim annada onda parlaklık ayarı vardı cok parlaklık sunuyodu ekran
 

ens_clk

Teşekkürler :oke:
 
benighted

benighted

Üye
yaww bana göre fazla aydınlanmadı ekran bi program vardı mobileshell onu yğklemiştim annada onda parlaklık ayarı vardı cok parlaklık sunuyodu ekran
aydinlatmayi ayarlarken sonsor kullanimi ni soruyor pro yine sana onu off yap oyle dene bak ozaman araba fari gibi oluyor ekran :D
 

oguz1990

Üye
cok tesekkkurler guzel paylaşım
 

papi11

Üye
kendi ayarından daha iyi kesinlikle. Süper program. Mutlaka deneyin. Tşkler paylaşım için.
 

talpefe

Üye
KARDEŞ VALLAHİ EKRAN YENİDEN HAYATA DÖNDÜ SANKİ... BENDEKİ OLMAZSA OLMAZ UYGULAMALAR LİSTESİNİN BAŞINA ALDIM BU UYGULAMAYI.. ALLAH RAZI OLSUN SENDEN... BÖYLE İŞE YARAYAN UYGULAMALAR ÖRNEK OLSUN GEREKSİZ HATALI UYGULAMA PAYLAŞANLARA :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie
yutkun

yutkun

Üye
teşekkürler
 
aholyly

aholyly

Üye
:tşk: çok işime yaradı
 

emre1326

Üye
emign içn çok teşekkürler
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Rica ederim Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler
 

Tpo3Hbin

Üye
Ellerine Sağlık Paylaşım İçin Sağol Ama Şarj Ömrü Çok Kısa Oldu :(
Sabah Tamamen Doldurdum Aksama Kadar Kullanmadım Evde Duruyordu Batarya Bitik Böyle Sorun Yaşayan Arkadaşlar Varmı :)
 

FIRAT KANTARCI

Üye
işte bu teşekürler
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie

xxcondaxx

Üye
vay Allah senden razı olsun kardeşim telefon yeni telefon oldu vallaha
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie

olsada

Üye
süpersin dostum ve harika program n8 için bulunmaz nimet Sağol. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie

ciciumut

Üye
eyw on numara program
 
yoldaş_68

yoldaş_68

Üye
emeğine sağlık kardeşim çok güzel
 
katana1221

katana1221

Üye
çalışmıo youtubede video kalkmıs tüüü
 
Üst Alt