Yardım Neden kasıyordur sizce?


AVCIUGUR

AVCIUGUR

Üye
Öncelikle selamlar.Bilgisayarıma sistemin kaldırabildiği oyunları yükledim.Gayet de iyi çalışıyor.Fakat ara sıra oyunu açtığımda menü ve oyunda kasma oluyor ve reset atınca hemen geçiyor.Bunun nedeni ne olabilir?Ne yapmalıyım?Pc o kadar hızlı ısınmıyor.Zaten 1 tane daha fan taktım.Yardımlarınızı bekliyorum.

Pc özellikleri:
İ5 3.19 GHZ
AMD RADHEON R7 200 SERİSİ 2 GB 256 BİT
Anakart gigabeyt ısınma problemi yok.

Örnek oyun:COD GHOST, ASSASİNS CREED 4 GENEL OLARAK 60 FPS DE OLUYOR.
 


jokerbaris

jokerbaris

Üye
Kardeşim seçenekler şunlar.
Bilgisayarında ismini hatırlayamadığım bi virus var. Hatırlarsam editlerim. Bu virusu silmek için 1 ayımı harcadım ben. Kısacası o trojan sisteme gereksiz yük bindirip en metrajsız oyunları bile kastırmaya neden oluyo. Pcni ilk önce combofixle tara
 
AVCIUGUR

AVCIUGUR

Üye
Kardeşim seçenekler şunlar.
Bilgisayarında ismini hatırlayamadığım bi virus var. Hatırlarsam editlerim. Bu virusu silmek için 1 ayımı harcadım ben. Kısacası o trojan sisteme gereksiz yük bindirip en metrajsız oyunları bile kastırmaya neden oluyo. Pcni ilk önce combofixle tara
pc yi yeni aldım şuan antivirüsü de vardı.virüs gibi bir sorun çıkmadı.Olma ihitimali var mı?ona göre combofix yükleyim
Kardeşim seçenekler şunlar.
Bilgisayarında ismini hatırlayamadığım bi virus var. Hatırlarsam editlerim. Bu virusu silmek için 1 ayımı harcadım ben. Kısacası o trojan sisteme gereksiz yük bindirip en metrajsız oyunları bile kastırmaya neden oluyo. Pcni ilk önce combofixle tara
Bir de mesela açtın kasıyo ya reset atınca geçiyo.Virüsle ne alakası olabilir.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
oyunların kasma başlangıçı oyunun ya da pc nin açılışından kaç dk sonra başladığı yazarsan
bir de intelin soğuk soğutucusu mu takılı sisteme(işlemci kutusundan çıkan dandik şeyden bahsediyorum)
 
AVCIUGUR

AVCIUGUR

Üye
oyunların kasma başlangıçı oyunun ya da pc nin açılışından kaç dk sonra başladığı yazarsan
bir de intelin soğuk soğutucusu mu takılı sisteme(işlemci kutusundan çıkan dandik şeyden bahsediyorum)
pc açıyorum biraz beklyorum sistem toparlansın diye 1 dk fln.pc ısısı iyi.Zaten fazladan fan da taktım 120 mm lik işlemcini yanına.işlemcini kendi fanı da takılı kutudan çıkan dandik şeyi :D
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
pc açıyorum biraz beklyorum sistem toparlansın diye 1 dk fln.pc ısısı iyi.Zaten fazladan fan da taktım 120 mm lik işlemcini yanına.işlemcini kendi fanı da takılı kutudan çıkan dandik şeyi :D
bir tür virüs olabilir
antivirüs şirketleri bile dünyadaki viruslerin en fazla %45 i durdurabiliyoruz diye açıklama yaptılar antivirüslere güvenme
combofix kulan baktın bu böyle olmuyacak bir hardiski biçimlendirip format atın eğer basit bir virus ise silinir ama bazı virüsler hardisleri cache i ne hatta bios yongasına kadar girebiliryor silmek için yongaları tek tek programlamaya kadar gider umarım combofix yada formattan sonra düzelirbir bu kasma sırasında işlemci ve ekran kartı kullanımı nedir açaba eğer süreklü %100 ise
%100 virüstür
 
AVCIUGUR

AVCIUGUR

Üye
bir tür virüs olabilir
antivirüs şirketleri bile dünyadaki viruslerin en fazla %45 i durdurabiliyoruz diye açıklama yaptılar antivirüslere güvenme
combofix kulan baktın bu böyle olmuyacak bir hardiski biçimlendirip format atın eğer basit bir virus ise silinir ama bazı virüsler hardisleri cache i ne hatta bios yongasına kadar girebiliryor silmek için yongaları tek tek programlamaya kadar gider umarım combofix yada formattan sonra düzelirbir bu kasma sırasında işlemci ve ekran kartı kullanımı nedir açaba eğer süreklü %100 ise
%100 virüstür
sık olan bişey değil ara sıra denk geliyo anlamamıştım.Ben bir combofix indirip taratıyım.:tşk:
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
diğer düşük sistem isteyen oyunlarda kasma oluyor mu en önemlisi ise pcyi aldıktan sonra ekran kartı driveri kurulu mu kontrol ettin mi çoğu ekran kartının driverini w8 yüklemez ve ekran kartını görmez o yüzden ekran kartı driverini kur ztn driver var ise güncellebirde combofix bana göre xp zamanında kaldı artık gereksiz gibi
 
AVCIUGUR

AVCIUGUR

Üye
diğer düşük sistem isteyen oyunlarda kasma oluyor mu en önemlisi ise pcyi aldıktan sonra ekran kartı driveri kurulu mu kontrol ettin mi çoğu ekran kartının driverini w8 yüklemez ve ekran kartını görmez o yüzden ekran kartı driverini kur ztn driver var ise güncellebirde combofix bana göre xp zamanında kaldı artık gereksiz gibi
kardeşim pcyi açınca örneğin düşük gereksinim isteyen lol bile kasıyor ama pcye reset atıyorum farcry3, cod ghost, assasins 4 akıyorum :D her zmaan reset atmam gerekmiyor 2 günde 1 oluyor en fazla
diğer düşük sistem isteyen oyunlarda kasma oluyor mu en önemlisi ise pcyi aldıktan sonra ekran kartı driveri kurulu mu kontrol ettin mi çoğu ekran kartının driverini w8 yüklemez ve ekran kartını görmez o yüzden ekran kartı driverini kur ztn driver var ise güncellebirde combofix bana göre xp zamanında kaldı artık gereksiz gibi
bi de driverlar yüklü
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
kardeşim pcyi açınca örneğin düşük gereksinim isteyen lol bile kasıyor ama pcye reset atıyorum farcry3, cod ghost, assasins 4 akıyorum :D her zmaan reset atmam gerekmiyor 2 günde 1 oluyor en fazla
bi de driverlar yüklü
sn en iyisi format at ya da servise filan gÖnder
 
kinger1905

kinger1905

Üye
driverları güncellemeyi dene
 
AVCIUGUR

AVCIUGUR

Üye
bi de yeni birşey dikkatimi çekti.o kasma olduğu zamanlarda pc yi açarken de gigabayt yazısı windows işareti fln yarım yarım yavaş yavaş geliyor.Geç açılıyor.Anlayanlar varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
kinger1905

kinger1905

Üye
bi de yeni birşey dikkatimi çekti.o kasma olduğu zamanlarda pc yi açarken de gigabayt yazısı windows işareti fln yarım yarım yavaş yavaş geliyor.Geç açılıyor.Anlayanlar varsa yardımcı olursa sevinirim.
bir keresinde aynısı bana da olmuştu bilgisayar açılmaya başlarken donmalar oluyodu. kasayı açtım fan ı falan temizledim fişlerini çıkarıp yeniden taktım sorun kalmamıştı. o da olmazsa format atmak gerek
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
bi de yeni birşey dikkatimi çekti.o kasma olduğu zamanlarda pc yi açarken de gigabayt yazısı windows işareti fln yarım yarım yavaş yavaş geliyor.Geç açılıyor.Anlayanlar varsa yardımcı olursa sevinirim.
format at sen dosyalar hasarlanmıştır okuyamıydur belki
 
Üst Alt