N95 ve s60v3-v5 serisi için EN İYİ ve EN SORUNSUZ HACK YÖNTEMİ


mepar161980

Üye
link eklenti haline getirildi gereksiz mesajlar silindi konu doğru yere taşındı iyi forumlar
Konu hangı bolume tasındı..
 


nokio_6233

nokio_6233

Üye
bu programı kurdum ve şimdiyse kaldıramıyorum yani silinemiyor hellox2 dosyasınıda açmıyor hangi şeyi yüklemek istersem dosya bozuk yazısı çıkıyor? kısaca 5 para etmez bir programmış? :off:şimdi bu saçma program yüzünden hiç birşey yükleyemiyorum ne siliniyor nede birşey yüklememe izin veriyor... :off: :off:
 

qaprice

Üye
Senden başkası yalan dayııı çok teşekkür ederiz tüm N95 ve 96 kullanıcıları olarak. İşe yarayan tek hack sistemi.. Forever
 
yakamoz97

yakamoz97

Üye
rica ederim yardımcı olabildiysem..dosya bozuk uyarısı veriyosa hacki yüklerken telefonun s60 versyonunu yanlış seçmişsindir. s60v3.0 3.1 ve 3.2 seçenekleri var telefonuna göre doğru seçeneği seçersen sıkıntı çıkmaz.telefonu formatla sonra dediğim gibi dene.defalarca denendi bu yöntem,hep başarılı,sen tekrar dene kardeşim mutlaka olacaktır...
 

lokallokal1

Üye
eline salık çok güzel bir paylaşım:tşk::oke:
 
halilbayram

halilbayram

Üye
çok teşekkürler tek kelime ile mükemmel elinize emeyinize sağlık n95 8gb de harika sonuç.
 

gecesahini22

Üye
kardeş eline sağlık valla 2 hafta uğraştım her yontemi denedim hack için ama olmadı senin sayende telefonum artık hacklı Allah razı olsun
telefonum n95
 
yakamoz97

yakamoz97

Üye
faydalı olabildiysem ne mutlu
 
TGONER

TGONER

Üye
Çok teşekkür ederim efendim.Çalışmalarınızın devamını dilerim.Elinize sağlık.:=)
 
bosnakselo

bosnakselo

Üye
eyvallah kardeş 5 dakkada hallettim tsk
 
gty65

gty65

Üye
Emeğine sağlik gerçekten çok güzel olmuş
 

huryam

Üye
süresi geçmiş sertifika diyor
 
yakamoz97

yakamoz97

Üye
süresi geçmiş sertifika derse telefonun tarihini 2011 e ayarlayın ay gün değişikliğini kafanıza göre yapabilirsiniz sıkıntı yok. bu şekilde sorun çözülecektir..
 

ali190327

Üye
kardeş allah razı olsun uzun zamandır böyle bişey arıyordum çok işime yaradı
 

akbaşveysel

Üye
süresi geçmiş sertifika derse telefonun tarihini 2011 e ayarlayın ay gün değişikliğini kafanıza göre yapabilirsiniz sıkıntı yok. bu şekilde sorun çözülecektir..
ben n958gb telimi formatladım hack den önce versionumu yükseltmeliyim cevap bekliyorum
 
yakamoz97

yakamoz97

Üye
en son versyonda işe yarıyor. eski versyonlarda yarar mı bilmiyorum. versyon güncellemesi yapsan da hack işlemi gerçekleşir...
 

xp6630

Üye
teşekkür ederim saol kardeşim çok kolay oldu uraşmadan basit elinize sağlık
 

crazy_men

Üye
arkadaşlar uğraşmak istemiyorum diyonler iyi dinlersin . Ajit37 n95 yazın googleye . Daha sonra siteye girin . Orada hem oyun hemde hack bulacaksınız . Oldukça basit x-plore olsun yeter . Daha sonra siteye dikkatli bakın pacther veya hack yazacak oraya girdinmi orada denilenleri yapın. Yazılar ıngilizce bişey anladım derseniz resimli anlatım var onların hemen üzerindede program var oradan indirebilirsiniz dediğim gibi sadece kurallara uyun . Ben yaptım oldu . Inşallah sizdede olur hayırlı olsun .

- - - Eklendi - - -

kardeşim eline sağlık ama senin dediğin yöntem olmazsa bide benimkine baksınlar çok teşekkürler .

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar eğer dediğim işlemi yaparsanız en altta ttpod var onu boş verin . Bende tarih istiyor zaten önemsiz bi şey .
 

formula2000

Üye
Arkadaşım eline sağlık. Yeni almış olduğum N95 8GB sonunda senin sayende hackledim.
 
Üst Alt