[N8-00] Refresh Revision Plus [Güncellendi][27.12.2012] [Hızlı,Stabil,Uzun Batarya,Gelişmiş Kamera]


emre.koc

emre.koc

Üye
tamam kardeşim sevinirim. Bu aralar biraz birilerine yoğunlaştım da kafamı kaşıyamıyorum anla işte:D sen takıl kardesim kafana göre.
anladım kardeşim. :) olur . Bu başlık ta mi açayım peki ?
 


yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
anladım kardeşim. :) olur . Bu başlık ta mi açayım peki ?
yeni başlık açsan daha iyi olur dostum. Yalnız özellik listesi yazmana pek gerek yok zaten hep aynı modlar. Ama istersen pm at belli başlı modlamalardan bahsederim.
 
.Murat.

.Murat.

Üye
güncelleme için teşekkürler kardeşim yarın denemeyi yaparım
 
emre.koc

emre.koc

Üye


yeni başlık açsan daha iyi olur dostum. Yalnız özellik listesi yazmana pek gerek yok zaten hep aynı modlar. Ama istersen pm at belli başlı modlamalardan bahsederim.
olur kardeşim bu aralar biraz yoğun oldum. ekran resimleri falan ayarlayıp paylaşmayı düşünüyorum. eksiklik aklına gelirse başka, pm at kardeşim olurmu ?
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
kardeşim ben şu an yeni bi cfw yaptım. Şmdilik yine müzik çalar şarkı blgilri düzenleme hatalı başk da problem yok. Hızlı ve stabil oldu. Su anda 207 mb ile acılıyo ve hızı vs çok iyi. Hatta sendeki cfwde galeriden resim düzenlemeye girilmiyordu bunda o problemide hallettim
 
murat5354

murat5354

Üye
kardeşim ben şu an yeni bi cfw yaptım. Şmdilik yine müzik çalar şarkı blgilri düzenleme hatalı başk da problem yok. Hızlı ve stabil oldu. Su anda 207 mb ile acılıyo ve hızı vs çok iyi. Hatta sendeki cfwde galeriden resim düzenlemeye girilmiyordu bunda o problemide hallettim
Yusuf kardeş, ne zaman yayınlayacağın. 4 tane cfw denedim, bir seninki kaldı. Güncellemeni bekliyordum, bir an önce yüklemek istiyorum. Müzik çalar problem değil, bu haliyle de yayınlayabilirsin. Eline sağlık.
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
Yusuf kardeş, ne zaman yayınlayacağın. 4 tane cfw denedim, bir seninki kaldı. Güncellemeni bekliyordum, bir an önce yüklemek istiyorum. Müzik çalar problem değil, bu haliyle de yayınlayabilirsin. Eline sağlık.
Emre kardeşım kısa bir süre içinde paylaşıcaktır arkadaşım. Takipte kalın. Belki yarın bende paylaşabilirim.
 
emre.koc

emre.koc

Üye
Yusuf kardeşim sen bana yaptığın modları pm at . Ona göre bilgilendirelim arkadaşları . Arkadaşlar gece atabilirim beklemede kalın :)
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
Yusuf kardeşim sen bana yaptığın modları pm at . Ona göre bilgilendirelim arkadaşları . Arkadaşlar gece atabilirim beklemede kalın :)
ya çok uzun zaman oldu cfw yapalı hangi modları kullanıp kullanmadığımı pek hatırlamyorum yaa. Standart modlarn hemen hepsi mevcuv zaten. Ben derim ki hiç özellik filan yazma. Şmdye kadar kullandığn deneymleri yaz zaten modlar hep aynı. Tek fark tema vs yani. Tamam mı dostum?
 
emre.koc

emre.koc

Üye


ya çok uzun zaman oldu cfw yapalı hangi modları kullanıp kullanmadığımı pek hatırlamyorum yaa. Standart modlarn hemen hepsi mevcuv zaten. Ben derim ki hiç özellik filan yazma. Şmdye kadar kullandığn deneymleri yaz zaten modlar hep aynı. Tek fark tema vs yani. Tamam mı dostum?
tamam öyleyse oldu kardeşim . Öyle yaparım.
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
anlaştık kardeşimm
 

iskalar

Üye
ne kamera düzgün çalışıyo ne alarm düzgün çalıyor. yüklediğimie pişmanım
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
ne kamera düzgün çalışıyo ne alarm düzgün çalıyor. yüklediğimie pişmanım
lütfen saçmalamayalım arkadaşım. Şimdiye kadarki tüm yorumları oku lütfen. Yaşadığın sorunların tek nedeni yüklemenin hatalı olmalısıdır... ayrıca yeni bi cfw paylaştım. Modifiye cfw bölümünde var. Adı Belle Refresh Next: First Class Edition
 

samibaskaya

Üye
kardeş yüklerken hata verdi.allahtan bataryayı çıkarıp taktığımda tekran eksiki gibi çalıştı.ama laf aramızda ömrümden 10 sene gitti. acaba bu sorunu neden verdi.birde bu f1,f2 deye birşeyler duydum. acaba benim n8 hangisi olduğunu nereden öğreniyorum.
 
Namizake

Namizake

Üye
kardeş yüklerken hata verdi.allahtan bataryayı çıkarıp taktığımda tekran eksiki gibi çalıştı.ama laf aramızda ömrümden 10 sene gitti. acaba bu sorunu neden verdi.birde bu f1,f2 deye birşeyler duydum. acaba benim n8 hangisi olduğunu nereden öğreniyorum.
kardeş o f1-f2 dediğin aslında fp1-fp2 bende n8 kullanıyorum n8 fp1 dir
 
emre.koc

emre.koc

Üye
Yenisi mevcut bu yazılımın
 
emre.koc

emre.koc

Üye
kardeşim n8 fp2 olanları varmı birde nerden anlıyoruz bir kodu felanmı varmı örnek *#0000# gibi bir kodla.

- - - Eklendi - - -


yeni konunun linkini ata bilirmisin.
n8 sadece fp1 dır bunun ilerisi Yok kardeşim . Link aşağıda

- - - Eklendi - - -

www.maxicep.com/s-3-cfw-modifiye-fw-bolumu/belle-refresh-next-first-class-edition-26-03-13-a-778304.html
 

poyraz_44

Üye
arkadaslar ben bunu yükledim gayet güzel fakat 3 .4 gün giden bataryam şimdi 1gün gidiyor.flaşda 1haftakadar sorun yok sonra noluyorda batarya 1 gün gifiyor.resetledim tekrar flaş attım yine 1hafta kadar batarya iyi ama sonra noluyorda batarya 1güne iniyor lütfen yaedım
 
Üst Alt