N79 ' da Sis uzantılı dosyaları gönderemiyorum !


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fenomen5756

fenomen5756

Üye
N79 ' da Sis uzantılı dosyaları gönderemiyorum !
BİLDİĞİNİZ Bİ DOSYA YÖNETİCİSİ VAR MI, GÖNDEREBİLEN !

Eski telefonum olan N70'de fexplorer vardı ve gönderebiliyordum.
AMA N79 A UYGUN BİŞEY BULAMADIM YARDIIIIMMM !!!
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
Sonundaki 's' yi siliver. (dosyaismi.si olsun).
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
x-plorer ve profimail dosya yöneticileri ile gönderebilirsin.birde arkadaşın dediği şekilde olabiliyor.
 
fenomen5756

fenomen5756

Üye
iyi de dosya isminde değişiklik yapınca bu sefer karşıdaki telefonda kuramıyorum programı. karşıdaki telefon 7610. nasıl olacak. n79 a uyumlu bi dosya yöneticisi varmı __ sis gönderebilennn
 
fenomen5756

fenomen5756

Üye
Arkadaşlar "ActiceFile" isimli bi program denedim ve sonuç aldım. artık sis ve java uzantılı dosyalarıları gönderebiliyorum. TEŞEKKÜRLERR !
ama yine de arkadaşın söylediği "X-Plore 1.22" isimli programı denicem.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Arkadaşlar "ActiceFile" isimli bi program denedim ve sonuç aldım. artık sis ve java uzantılı dosyalarıları gönderebiliyorum. TEŞEKKÜRLERR !
ama yine de arkadaşın söylediği "X-Plore 1.22" isimli programı denicem.
x-plorer bilinen en iyi dosya yöneticisi programdır hemde türkçedir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt