Monotype Imaging FlipFont v3.03(1) S60v3 SymbianOS9.x Signed


serbayyavuz

serbayyavuz

Üye
E72 için denendi süper bir pro şiddetle tavsiye;)eşllerine sağlık kardeşim...
 
  • Beğen
Tepkiler: thecan08 ve seker28


waryanli

waryanli

Üye
Bu S60ların yazı karakteri çok kırık köşeli ve bozuktu okumakta zorluk çekiyordum çok teşekkürler gerçekten iyi oldu. Kurulumuda kolay :oke:
 
rekod

rekod

Üye
Güzel paylaşım kardeşim ellerine sağlık
 
redwhite

redwhite

Üye
teşekkürler...:))
 

seker28

Üye
tşk
 
join_23

join_23

Üye
muhteşem, çok teşekkür ederim...
 
stainless steel

stainless steel

Üye
sağol
 
hacibalboa

hacibalboa

Üye
ooo bu süper oldu işte :D teşekkürler
 

whiteday20

Üye
o ikinci verdigin 37 yazı tipini nereye atıp o programın görmesini sağlıyacaz ya bi yardım
 

mrmhmt

Üye
teşekkürler E55 telefonuma yükledim sorunsuz çalıştı ve gerçekten çok yakıştı emeğine sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
berk bilgin

berk bilgin

Üye
Teşekkür
 

repipap19

Üye
C5-00 çalisti bu tel herkese tawsiye ederim
 
the-vefasız

the-vefasız

Üye
Kardeş bende oldu ama biraz yani menüdeki uygulamaların altındaki yazılar değişmedi ama font değişti yani menüdeki simgeler ve bu sessiz genel felan yazan yer değişmedi sorun nedir.
 
redalert3x

redalert3x

Üye
ya birader ben bu yazı tipini yükledim telefonu kapadım daha açılmıor nasıl iş yapıyorsunuz ya
 

Kǔr Şâd

Üye
Telefonun nedir kardeş.
 

SleepYou54

Üye
Kardeşim Bu Verdiğin Fontları Nereye Yüklicez 37 Tane Olanı
 
redalert3x

redalert3x

Üye
5228 telefonumun modeli
 
ilkankoc

ilkankoc

Üye
kardeş çok sağol super çalıştı. Tel e55.
Bu arada şu resimdeki temanın linkini verirmisin
 
ahmetbnc

ahmetbnc

Üye
kardşm senin kullandığın yazı fontunun adı nedir verebilirmisin ?
 
frk uzn

frk uzn

Üye
eyw
 
Üst Alt