Anket Microsoftun Cortanası ve Ex Machina 2015 filminin garip ilişkisi.


hepsi birer tesadüf mü ?


  • Kullanılan toplam oy
    7
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Arkadaşlar film bir sesli asistanı anlatıyor. imdb puanı 8.1 yani aşırı yüksek.

Bu sesli asistan sanki cortana gibi arama motoru kullanılarak gelişiyor (bing)

Filmdeki kapıların açılma sesi cortananın açılma sesi ile aynı

Filmdeki asistanı yapan adam 13 yaşında meşhur oluyor. Çok genç yaşta. (Bill Gates ise 17)

Filmdeki asistanı yapan firma blue mobile . Hem yazılım hem de cep telefonu üreten bir şirket (tıpkı Microsoft gibi)


Son zamanların en popüler filmi fast and furious bile 7.8 puan almışken bu film imdb den 8.1 almış. biraz garip. sizce de öyle değil mi ?









 
  • Beğen
Tepkiler: ceza87
csH

csH

Üye
geçen hafta izlemiştim iyi film kesinlikle ms ile ilgisi vardır :) cortanadan sesler var dediğin gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: sfgnrl
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Ya olamaz diye birşey yok ki arakadaş bu nerden çıktı? Filmi çekilen oyunlar , oyunu yapılan filmler bile var artık ki film sektörünün ms gibi bir yazılım firmasını bu konuda hedef edinmeside doğaldır bence şaşkınlıkla veyahut sinirle veya aa ozenti gibi tavırlarla karşılamanın bi manası yok güzel bir,film ise 8.1 puan alabilir bunu wp surumu ile bi ilgisi olacağını tahmin etmiyorum ve fast and furious 7 tam istenileni veremeyen başarıya ulaşamayan bir filmdir bencd
Hepsi birer tesadüf popülerlik kaliteyi temsil etmez popülerlik özentiliktir mesela android popüler kaliteli mi ? Hayır. Ankara da tokinin evleri popüler kaliteli mi ? hayır. Aynı şey buda popüler olması istenileni vermesi değildir veya kaliteli olması değildir
 
  • Beğen
Tepkiler: sfgnrl
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Ya olamaz diye birşey yok ki arakadaş bu nerden çıktı? Filmi çekilen oyunlar , oyunu yapılan filmler bile var artık ki film sektörünün ms gibi bir yazılım firmasını bu konuda hedef edinmeside doğaldır bence şaşkınlıkla veyahut sinirle veya aa ozenti gibi tavırlarla karşılamanın bi manası yok güzel bir,film ise 8.1 puan alabilir bunu wp surumu ile bi ilgisi olacağını tahmin etmiyorum ve fast and furious 7 tam istenileni veremeyen başarıya ulaşamayan bir filmdir bencd
Hepsi birer tesadüf popülerlik kaliteyi temsil etmez popülerlik özentiliktir mesela android popüler kaliteli mi ? Hayır. Ankara da tokinin evleri popüler kaliteli mi ? hayır. Aynı şey buda popüler olması istenileni vermesi değildir veya kaliteli olması değildir
Yorumunuzu okurken fast and furious un 1 milyar rekorunu en hızlı kıran film (17 gün) olduğunu bilmediğinizi ve ex_machina filmini izlemediğinizi varsayıyorum. bende sizin yerinizde olsam bende öyle düşünürdüm.
ancak ex-machina filmi o puanı bence hakketmiyor, güzel film ama hakketmiyor...
sinirle yada böyle bişey olamaz diye de karşılamadık. Reklamın iyisi kötüsü olmaz ve benim gibi bi Windows taraftarının hoşuna giden hareketler bunlar. bizler Katy Perry nin klibinde lumia 930 u görünce bile mutlu olan insanlarız :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Bu filmi izlemedim, alakası olabilir tabi neden olmasın. Eğer filmdeki telefonlar da Lumiaya benziyorsa direk Microsoft katkısı diyebilirsiniz.

Film mevzusunun yeri burası mı bilmiyorum ama bir filmin popüler ve çok patlamış olması sinema sanatı adına değerli ve iyi yapmaz. Nasıl ki her Oscar ödülü alan filme iyi denilemezse, çok gişe yapmış her filme de iyi denilemez. Bunlar tabi karışık mevzular. Şahsi görüşüm, Fast and Furious şu son filme kadar sanatsal herhangi bir değer taşımıyordu, son filmde biraz da olsa değer kazanmayı denemiş film. Şahsi görüşüm. Beğenene de beğenmeyene de saygı duyarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: sfgnrl
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
İmbd puanı iyi güzelde mesela avengers 2 filmi çıkmadan önce 9 imbd puanı vardı gittikçe düştü şimdi ki puanı 8,ex-machine dediğiniz filmin şimdiki puanı ise 7.9 düşüşe geçiyor.Filmi izlemedim ama yakında izlerim merak ettim.Ama bir film vardı arkadaşım söylemişti.Cortana ve birşey daha vardı forumda konusu geçtiydi.Televizyon karşısında kadın televizyonda çocuk konuşuyorlar.Ekrandaki suya dokunuyor kadın ekranda ki su dalgalanıyor filan falan belki hatırlayan vardır.Ms'nin 2006 yılında ki projesi mineydi.Bu cortana ve bu projeye benzer ikilinin bulunduğu başka bir film varmış arkadaşım söylemişti.Bence güzel birşey tesadüf mü değil mi bilemem ama bunu izleyen kullanıcılar şunuda diyebilir "aaa siri gibi olmuş vb" :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: sfgnrl
Aybars1979

Aybars1979

Üye
filmi sanırım geçen hafta seyrettim, seyredilebilir bir film ama öyle aldığı puanı dolduran bir film olduğunu düşünmüyorum. yapay zeka ile ile alakalı olduğundan cortano yada siri nin akla gelmesi doğal, ama zaten özellikle son dönemde yapay zeka pek çok filmde yada takip ediyorsanız yabancı dizide fazlasıyla işleniyor. YZ ile ilgili şimdiye kadar izlediğim en iyi film spilberg in Aİ filmiydi izlemeyeniniz varsa mutlaka tavsiye ederim, sonrada will simith in oynadığı i robot aklımda kalan. bu tarz filmlerde filmin can alıcı bir noktası olursa akılda kalıcılığı daha sağlam oluyor, Aİ de gözlerim çok fazla dolmuştu (snırım o zaman üni deydim) içimde çocuk sevgisi alev almıştı :utan hızlı ve öfkeli ye gelirsek sanırım 1. yi seyrettim ama 2,3,4,5,6,7 yi seyretmedim, yani sürekli birbirini kovalayan arabaları seyretmek anlamsız geliyor bana, filmin içinde çok az bilinmeyen var, senoryosu gayet basit, lüks arabalar, kaslı artist erkekler, güp güsel kızlar, ortada bir soygın vb bir olay ve sonuçta filmin büyük kısmı arabaların birbirini kovalaması ile geçer, tabi araya birkaç yere sevişme sahnesini de serpiştirseniz alın size bir senaryo.
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen, Esendağlı, sfgnrl ve 2 diğerleri
milestone

milestone

Üye
Filmi izledim lakin 8+ bir film olduğuna kesinlikle inanmıyorum.
 
Üst Alt