İpucu Microsoft Lumia Kullanıcıları Kulübü [361 Üye]


maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
Surum numarası 10.0.10586.0 idi...
işin acı olan tarafı da aslında cihazda hiç bir sorun yoktu aslında, cihazı değiştirirler yerine de hp elite x3 verirler diye bir sürü uyduruk sorunlar yazdım gönderdim keşke göndermez olaydım.o salaklarda sorunu olmayan cihazın anakartını değiştirdiler keşke bir sorunu yok deyip geri gonderselerdi daha iyi olacaktı.
Biz buna pirince giderken evdeki bulgurdan olmak diyoruz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen ve Esendağlı
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
arkadaşlar elimde Lumia 950 için böyle bir şeffaf kılıf var. Aldığımdan beri hiç kullanmadım, kenarda duruyor öyle. İsteyen olursa İstanbul Anadolu yakasında elden verebilirim.
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Mrb arkadaşlar L925 wp10 yuklemek istiyorum fakat yapamadım daha önce windows insider le yapılıyordu şimdi olmuyor yardımcı olurmusunuz
 
muratalperr55

muratalperr55

Moderator
Bu videoda, Microsoft'un Lumia 950 ve Lumia 950 XL için gerçek vizyonu anlatılıyor.
Yani; Lumia 950 ve 950 XL sahipleri, telefonlarınızı gözünüz gibi bakın. Gün olur kalem ve 3D Touch desteği ile Smart flip Cover desteği gelebilir. Hatta kılıfla kablosuz şarj desteği bile Lumia 950 için gelebilir. :)
beni listeden çıkarabilirmisin lumia 620 ve lumia 920 kullanıyordum xiaomi mi max 2 aldım perşembe akşamı güzel telefon ama windows phone platformun'daki emektar lumia 920'mi arıyorum biraz lumia 920'deki ahize sorunu bu telefonda ilaç gibi geldi gerçekten'de bataryası'da çok iyi lumia 920 hala buruyor bende ama arada kullanacağım emektarı :ehe veda edemiyorum emektara bir türlü hala :züü:
 
  • Beğen
Tepkiler: Biyturs_OnSr, suyunsesi ve Esendağlı

Biyturs_OnSr

Üye
Konu aktifse yaz beni de :artist:

Lumia 950
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga ve suyunsesi
muratvemine

muratvemine

Üye
Gruptan cikartir misiniz beni
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
arkadaşlar elimde Lumia 820 için sarı renkli orijinal Qi kablosuz şarj özellikli pil kapağı, DT-910 Qi Kablosuz şarj standı ve Lumia 950 için şeffaf İstanbul yazılı desenli silikon kılıf var. kapak ile kılıfı isteyen olursa ücretsiz veririm, boşta duruyorlar. kablosuz şarj standını da uygun bi fiyatta bırakırım. isteyen olursa resimlerini de atarım özelden. İst-Anadolu yakasından elden tercihimdir, kargoyla uğraşmaya değmez malum :)
 
rainman3545

rainman3545

Üye
Arkadaşlar ben de Lumia 950yi sattım elimde display dock var kutusu ve aparatlarıyla duruyor. İsteyene satabilirim.
 
cemil baba

cemil baba

Üye
Ben de veda ettim mecburiyetten. Yedek telefon olarak tutuyorum. Uygulamalar falan önemli değil de artık tahammül edilmez bir hal almıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: rainman3545

Bar_Fedaisi

Üye
Dün itibari ile 5 yıllık Windows Phone maceram bitti. En çok kullandığım uygulamalar tek tek gitti, en son İş Bankası uygulaması da Store dan çıkacağını duyurunca artık çok sıkıldım ve sisteme veda ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin, suyunsesi, rainman3545 ve 1 kişi daha
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Dün itibari ile 5 yıllık Windows Phone maceram bitti. En çok kullandığım uygulamalar tek tek gitti, en son İş Bankası uygulaması da Store dan çıkacağını duyurunca artık çok sıkıldım ve sisteme veda ettim.
benzer bir durumu ben de yaşayacağım sanırım :(
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Dün itibari ile 5 yıllık Windows Phone maceram bitti. En çok kullandığım uygulamalar tek tek gitti, en son İş Bankası uygulaması da Store dan çıkacağını duyurunca artık çok sıkıldım ve sisteme veda ettim.
Bende iki lumia cihazım için de(950 xl ve 620) satılık ilanı açtım, hadi hayırlısı artık...
 
serinaga

serinaga

Üye
Bende iki adet L1520'nin birini satılığa çıkaracağım anlaşılan :(
 

skynet

Üye
Mağazada sıkıntımı var hir bir şey yüklenmiyor sürekli c101b000 ilgilenmeniz gerekiyor hatası alıyorum :hmmm
OS: 8.1 Denim
--------------------
Sorun düzeldi.
 
Son düzenleme:
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Lumia 950 kullanıp interloop ile FM radyoyu aktif edebilen var mı? ben beceremedim sanırım :/
 
sahanemir

sahanemir

Üye
930 da yok sanırım!

ZUK Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

eneesparlak

Üye
Arkadaşlar Lumia 950xL almak isteyen varsa eğer uygun fiyata vereceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi ve BLasTeaR

Biyturs_OnSr

Üye
Üst Alt