Planlanan Buluşmalar Malatya buluşması


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Malatyadan selamlar napıyoruz @Reşwan @lumyır :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Hangi mahalledesin le, hangi harığın kenarındasın? kaçırmasınlar seni, burda nnartist çok ona göre bıçakları da var ha :ehe
sen bana ulaş bakalım hele bi hesabını alayım senin, telefon yok bişey yok gezip durun etrafta, yönetimde numaram var ararsın.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Hangi mahalledesin le, hangi harığın kenarındasın? kaçırmasınlar seni, burda nnartist çok ona göre bıçakları da var ha :ehe
sen bana ulaş bakalım hele bi hesabını alayım senin, telefon yok bişey yok gezip durun etrafta, yönetimde numaram var ararsın.
Bize her yer istanbul abi :ehe valla mesajını yeni gördüm abi gelecem 2 hafta sonra falan çalışıyorsundur diye hiç söylemedim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
2 hafta ne ya sopa: :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Ne ayaksın :birak: ne demek iki hafta.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman, Dede ve Mad EagLe
KayraBey

KayraBey

Üye
Beni de al @Mad EagLe :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Bana bak sen şimdi nerdesin onu söyle geldiysen haber ver, benim işim gücüm var ama her türlü müsaitim yani.
Kernek sefasına düşüp bizi istemiyorsanda söyle yani açıkca.
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe, Dede ve Mad EagLe
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bensiz buluşursanız böle oluor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bana bak sen şimdi nerdesin onu söyle geldiysen haber ver, benim işim gücüm var ama her türlü müsaitim yani.
Kernek sefasına düşüp bizi istemiyorsanda söyle yani açıkca.
Estağfurullah abi öyle birşey olsa neden böyle konu açayım? Ben şuan evdeyim Hasan'dan haber bekledim bugün müsait değildi ben 3-4 gün kalacaz biliyordum bi de alışveriş falan yaptık bugün yarın vana gidecem sabah 10 gibi ordan dönüşte işte 3-4 gün kalacakmışız Van İstanbul 2 bin km nerdeyse sıkılırım yolda zaten gelecem 3-4 kalacam ablamda o zaman bulacam seni bugün aceleye geldi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan ve L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Salı öğlen gidiyorum biletimi almıştım 1 hafta önceden. Ne zaman döneceksin sen @Mad EagLe
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
17si gibi tahminen
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Maalesef
 
KayraBey

KayraBey

Üye
@Mad EagLe yine bana kaldın :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt