Tavsiye lg nexus 5 kullananlar bi bakabilir mi


ramazan orucu ... 'dır


  • Kullanılan toplam oy
    18
  • Anket kapatılmış .
mrzstyl

mrzstyl

Üye
Yeni bi telefon alacagım abim s4 al lg bi ise yaramaz diyor ben çok oyun oynayan biriyim nexus 5 alirsam memun kalirmiyim kasma gibi problemler cikartirmi bu telefon. Kullananlar bi yardimci olabilirmi.
 


ishak388

ishak388

Üye
(ankete cevap)farz fakat sağlığı yerinde olana örnek verecek olursak şeker hastası gibi biri tutarsa haram oluyor (kesin demiyorum hatırladığım kadarıyla)
 

yusuf1998x

Üye
farzdır. ancak sağlığı yerinde olmayanlar tutmadığı hergün için filtre vermekle yükümlüdür. telefon konusuna gelirsek s4 oyunların bazılarında kasma yapıyor. nçNexus 5 hiçbir oyunda asla kasma yapmaz ve android 5ten sonra 3 4 gücelleme daha alır. kesinlikle nexus 5 :)
 
RealSchule

RealSchule

Üye
G2 mi N5 mi desen düşünürdüm ama bi tarafa Samsung çöpünü koyup N5 mi diye sorarsan cevap belli
 
fk555897

fk555897

Üye
Nexus 5 Adreno 330 GPU'su ile hiçbir oyunda kasmaz.
 

blackcemre

Üye
Paralel İthalat LG g2 aldım şarj aleti prize uymuyor servise gondermek adaptörü değiştirebilir miyim
 
Invoke

Invoke

Üye
Farzdır.

Nexus 5 alabilirsin.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Farzdır.

Nexus 5 alırım çünkü android l gibi yeni sürüm ona gelecek , lg g2'ye gelirmi gelmez mi belli değil ama büyük ihtimalle gelmiyecek. nexus 5 alman her türlü daha mantıklı ;)
 
Invoke

Invoke

Üye
Anket şekil yolumdan çekil. =P
 
fk555897

fk555897

Üye
Farzdır.

Nexus 5 alırım çünkü android l gibi yeni sürüm ona gelecek , lg g2'ye gelirmi gelmez mi belli değil ama büyük ihtimalle gelmiyecek. nexus 5 alman her türlü daha mantıklı ;)
G2'ye Android L gelse bile birşey değişmeyecek. Çünkü; LG kendi arayüzünü kullanacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
G2'ye Android L gelse bile birşey değişmeyecek. Çünkü; LG kendi arayüzünü kullanacak.
gelse ne olur gelmese ne olur zaten güncelleme vermez lg , lg g3 e bile belki verir. , nexus almak her zaman daha iyi , lg g2 daha iyiydi diyenler android l gelmiyincede aynı şeyi desinler bakalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: fk555897
Invoke

Invoke

Üye
L gelmesi lazım G2'ye. Gelmezse kendileri kaybeder. İyi çıktılar, batırmazlar sanırım.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
L gelmesi lazım G2'ye. Gelmezse kendileri kaybeder. İyi çıktılar, batırmazlar sanırım.
geleceğini hiç sanmam , 4.4 kitkat lg g2 için son güncelleme olur , daha lg g1'e android 4.4 gelmedi örnek olarak.
 
Invoke

Invoke

Üye
Belli olmaz. G2 öncesi sıkıntılıydı zaten güncelleme olarak. G2'de gerçi bayağı geç aldı güncellemeyi ama aldı. Bir de geçenlerde bu forumda okumuştum Optimus G KK alacak diye. Bakalım. =P
 
  • Beğen
Tepkiler: mvrucu123
messevim

messevim

Üye
Namaz tabii ki farzdır.

Ben olsam Htc M8 alırdım.

( valla böyle konuya böyle cevap.)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Sarangni

Sarangni

Üye
geleceğini hiç sanmam , 4.4 kitkat lg g2 için son güncelleme olur , daha lg g1'e android 4.4 gelmedi örnek olarak.

LG G1 4.4.2 geldi. Ben Kore için yayınlananı kullanıyorum. Sadece dağıtım sırası Türkiye'ye gelmedi bu ay için de muhtemelen gelecektir. Paralel İthalat olan arkadaşlar 4.4.2 kullanıyor.
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Anketin konuyla alakası ne? o_O
 

blackcemre

Üye
Farzdır.

Nexus 5 alırım çünkü android l gibi yeni sürüm ona gelecek , lg g2'ye gelirmi gelmez mi belli değil ama büyük ihtimalle gelmiyecek. nexus 5 alman her türlü daha mantıklı ;)
Neden gelmeyecek ki en yuksel MODEL telefon
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Lg g2 amiral gemi. Muhtemelen güncelleme alır.
 
Üst Alt