Lenovo Vibe P1 Şarj Sorunu [Çözüldü]


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

winsoft

Üye
Merhaba Lenovo Vibe P1 Pro (P1A41) cihazımı 2 gündür şarj ederken "Pil sıcaklığı çok düşük. Şarj duraklatıldı." hatası veriyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
 


TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Cihazı, Soğuk ortam da mı şarj ediyorsunuz?
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Ekranınızda bir problem olabilir, internette arama yaptığımda ekran değişimi ile sorunun çözümü sağlandı deniyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: winsoft
ömer talat katı

ömer talat katı

Üye
İlk olarak telefonu fön makinesiyle 2 dakika ısıt çok yakın olmamak şartıyla öyle dene. Mermer üzerinde şarj ediyorsan da telefonun altına bez koy. Yüksek ihtimal pilin içindeki sıcaklık ölçer devre arıza yaptı. Şarj olmazsa yeni bir batarya dene.
 
  • Beğen
Tepkiler: winsoft
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
1 - Farklı bir batarya ile aynı işlemi deneyin.

2 – Orjinal sarj aleti kullanın

3 – Bu hatanın sebeplerinden bir tanesi de telefonun batarya bilgilerini doğru bir şekilde alamaması. Batarya kısmında bir sorun olabilir.

4 - Telefonunuzu güncel tutun. Üreticinin, telefonunuz için çıkarmış olduğu en son Android sürümünü kullanın.

Eğer bunları yaptığınızda hala sorun devam ediyorsa telefonunuzda donanımsal bir sorun var demektir. Servise göndermeniz de fayda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: winsoft

winsoft

Üye
Ekranınızda bir problem olabilir, internette arama yaptığımda ekran değişimi ile sorunun çözümü sağlandı deniyor.
Teşekkürler fakat bu telefonun ekranını en az 5-6 sefer kırdığımız için tamir ettik bir kere daha ekran almaya değeceğini sanmıyorum.

İlk olarak telefonu fön makinesiyle 2 dakika ısıt çok yakın olmamak şartıyla öyle dene. Mermer üzerinde şarj ediyorsan da telefonun altına bez koy. Yüksek ihtimal pilin içindeki sıcaklık ölçer devre arıza yaptı. Şarj olmazsa yeni bir batarya dene.
Teşekkürler direkt yeni batarya kesin çözüm olur mu acaba

1 - Farklı bir batarya ile aynı işlemi deneyin.

2 – Orjinal sarj aleti kullanın

3 – Bu hatanın sebeplerinden bir tanesi de telefonun batarya bilgilerini doğru bir şekilde alamaması. Batarya kısmında bir sorun olabilir.

4 - Telefonunuzu güncel tutun. Üreticinin, telefonunuz için çıkarmış olduğu en son Android sürümünü kullanın.

Eğer bunları yaptığınızda hala sorun devam ediyorsa telefonunuzda donanımsal bir sorun var demektir. Servise göndermeniz de fayda var.
Teşekkürler şarj aleti orijinal ve cihaz en güncel sürümünde eğer kesin çözüm olacaksa batarya alabilirim.
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Teşekkürler fakat bu telefonun ekranını en az 5-6 sefer kırdığımız için tamir ettik bir kere daha ekran almaya değeceğini sanmıyorum.
Ekran ile nasıl bağlantısı var teknik detaylarını bilemiyorum fakat çözüme kavuşanlar bunu yaparak çözmüşler kesin olur diyecek durumda değilim maalesef, batarya almak da sorunu çözebilir ihtimal.
 
  • Beğen
Tepkiler: winsoft

winsoft

Üye
Ekran ile nasıl bağlantısı var teknik detaylarını bilemiyorum fakat çözüme kavuşanlar bunu yaparak çözmüşler kesin olur diyecek durumda değilim maalesef, batarya almak da sorunu çözebilir ihtimal.
Teşekkürler bakalım en kötü çözüm olur umuduyla bir batarya almak iyi olacak.
 

winsoft

Üye
Cihazın bataryası değiştirilerek sorun çözülmüştür.
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Sorun çözüldüğüne göre :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: winsoft
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt